@Boja: Ik had 1 paar van de HEMA. Wilde andere kleurtjes, dus kocht bij de prenatal, maar da's dus drama. Heb ze nu vsn de week maar weer bij de HEMA gehaald. Zijn daar ook goedkoper dan prenatal. Ik heb nu drie paar voor haar. Ideaal! Zelfs mijn moeder vandaag vond ze goed .
ik ga ff lekker raspatat eten met een frikandel speciaal..... mijn Mr Lover Lover is ff @ cafetaria Mañana en ik zitten braaf te w88
Lief! was beetje donker het filmpje (of hangen mijn ogen nu echt op half elf..) maar kon het na zwaar turen toch zien
Pff wij hadden pizza besteld vanavond, zit er nog vol van. Had de hele dag weinig gegeten, dus wil als een steen op mn maag. Bah.
Meiden, ik ben echt helemaal kapot. Ik taai af. Merk het wel wanneer Nino wil eten. Nona, ik wens je een heeeeeeeeeeeel fijne vakantie. Dikke kus!
Hey Girls! Hier was ik weer ff, heb nog niet alles terug gelezen.. @ Mpje: hoest nu? Al wat kalmer? zou idd ook rotgeschrokken zijn! Gelukkig lijkt t erop dat ie niks binnen heeft gekregen.. @ Mamanona: lekker hoor op vakantie morgen, maar meid o meid wat een organisatie zeg.. Petje af voor jou! (en dan zit ik al moeilijk te doen als ik een nachtje met Julen uit logeren ga, hahahaha).. @ MJ: Hoest met Jadyn.. Ze krijgt een kusje van Julen! @ Boja: Hoest met Binkie Nino? @ DaisyS: mmm vlindertjes eten, hahahah, hier zijn het bloemetjes op zijn boxkleed.. Enne.. fijn dat je me even lekker maakt met je 'ik ben op de motor naar mijn werk gegaan'... Miekje wilt ook een MOTOR (hebberd die ik ben..) Wel fijn dat je vanmiddag je meisje extra hebt kunnen zien! @ Pooh: Nog gefeliciteerd meid! Sorry een dag te laat.. @ Emma: Zo die Tim heeft weer een lekkere eetlust! Fijn.. @ Zuurtje: gefeliciteerd met Ynse.. @ Divi: balen van de familie zeg! @ Beccaatje: zo meis, das een interessant onderwerp.. heb daar totaal geen verstand van! Succes iig! @ Lucia: hoest meis, is de buggy inmiddels al gekocht? @ Wichjuh: hoop dat er niks ernstigs aan de hand is.. en ik had al gestemd op je meisje! Sorry, de rest ben ik vergeten.. Heb vandaag kleren gescoord bij de Hema voor Julen. Lekker goedkoop! Gisteren was een rotdag voor m, maar vandaag zit ie weer lekkerder in zijn vel.. Op kraamvisite geweest, wat zijn ze dan toch klein he, die pasgeboren kindjes, en wat is Julen dan toch al groot (ja.. oke... hij is idd wat aan de grote kant, hihi) Verder net mijn scriptie voor de laatste feedback gemaild, maar goh dat valt me ff tegen (wat ik nog moet doen ervoor..) heb nog eventjes de tijd Verder druk geweest met voorbereidingen voor mijn mama haar verjaardag, ze wordt 2 aug SARAH.. Kus
Miekje: Leuk kleren shoppen Ach ik maak me zo druk,terwijl t helemaal niet nodig is hahhaa nouja iedereen heeft zn koffer ingepeakt en alles zit in de auto c.q. vouwwagen..... \/ net ff een klein beetje regen hier,maar nu al weer droog
hahahaha nouja t mag toch wel ...... ik ben er dadelijk een week niet! enne jouw numme rheb ik ook niet,dus kan je ook niet lastig vallen via sms
Motor? Ik?.... Durf ik nog geen eens achterop te zitten . Had het erover dat ik motortje van kolfapp. wel mee had.