Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, best wel. Het gaat zo snel... :cry:.

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    oeh meiden over een paar uur komt de grote storm er aan zie ik !

nou ik hou dus echt niet van omweer.... hoop dat mamanona niet wegspoeld !

3. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wij moeten nog boodschappen halen... :oops:.
    Erwin ligt vermoeid op bed, gister tot 2:00 snachts in gevecht geweest met mijn nieuwe gadget. Een kleine laptop.... internet lukte niet,

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ai ai nou ik zou toch maar ff kijken of de bui niet eerder bij jullie in de buurt komt wat ik zie volop rood en dat betekend omweertje !
    wel goed bezig die vent van jou !
    is het nu wel gelukt ... die van mij heeft mij ook zo toppie lief geholpen vorige keer !

5. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, gelukt. Vannacht nog, maar nog wel erg moe.... Dus hij slaapt.... niet echt, want als ik wat zeg krijg ik wel antwoord.

Het motregent hier, maar ik kan wel flink donder horen.

@banner: Thanks :p.

6. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    \:D/ vakantieganger hiero :)

ik kom vanavond nog weer kijken

zoentje!

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haha kan je ons niet missen !

wij jou ook niet hoor haha .. en is het wat !
    kussie kussie

8. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hihi ik vind hem zo leuk dat ik er ook een op die site heb gemaakt ! haha ;)

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :)

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    :) :)
    sorry ben overgestopt naar Redone haar provider haha
    ik wilde graag mnd week dagen en dat kon bij die van jou niet .....

haha ik ben echt zoekende hoor .....

11. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    En bevalt die :(: :(: Hahahah

12. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hihihi jep !
    vind deze super leuk ! ben ook dol op treintjes ! staat ook op zijn kamer dus als jij het ok vind !?!

13. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Hey vakantieganger

Hoe is het daar :(: :(: Je kan ons ook echt niet missen he?

14. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ja tuurlijk vind ik dat oke

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Ey,

Hier weer een werkende Miekje..

De storm is hier al geweest, en serieus het huis van mijn werk begon te trillen van het onweer.. en enorme regen/stortbuien.. als je buiten stond had je gewoon een enorm harde douche gehad..

Net druk geweest met bezwaarschriften schrijven en dossiermappen in orde krijgen..

16. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Hey!
    Ze heeft een netwerkje gevonden!

En.. is de storm bij jullie al langsgeweest.. hoop dat je geen tentje hebt, want die was echt gaan zwemmen...

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Dus mister T draait zich om en laat zijn hoofd zoals die was? Of snap ik t gewoon niet :oops: ....
    Hier kruipt/tijgert Julen achteruit, dus maakt niet uit hoe groot t deken is, als ie op de grond ligt, hij is er binnen no-time vanaf...

eet smakelijk!

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey meiden,

Dat is even een tijdje geleden... heb gewoon geen tijd gehad om achter de pc te zitten..

Gisteren was ik aan het werk en heb toch wel even wat heftigs meegemaakt.... en ik moet het even kwijt!
    Ik ben bij het overlijden van een client geweest.
    Deze client was al een tijdje niet lekker en erg zwak en gisteren gaf ze aan niet meer te kunnen en hoofpijn te hebben.
    Ze vroeg of de dokter wilde komen...en ik vertelde haar elke keer dat de dokter zou komen maar dat ik niet wist hoelaat.
    Ze praate nog zover ze kon en kon aangeven waar ze pijn aan had..1,5 uur later toen staarde ze alleen naar boven en reageerde niet meer...en als ik vroeg of ze aan kon geven waar ze precies last van had dan probeerde ze te praten maar kwam niets uit... ze trapte de dekens van zich af en greep haar kleding vast alsof ze het warm en benauwd had...mevrouw haar lichaam was helemaal koud.
    Een paar minuten later kon ik geen contact meer met haar krijgen en begon ze heel zwaar te ademen.....Ze had het heel erg benauwd en ze probeerde elke keer naar haar borst te grijpen maar had daar niet de kracht voor. Ik voelde me zo machteloos dat ik niets kon doen en heb toen een collega gebeld dat ik het niet goed vond gaan met haar... oo zegt ze de dokter komt zo.. ga maar gewoon weg.
    Maar mij zat het niet lekker en ik heb toen toch de dokter gebeld en gevraagt of hij zo snel mogelijk kon komen... de assistente zei dat ik gewoon kon gaan.
    Ik moest eigenlijk ook gaan want mijn moeder zou aan het werk moeten dus ik zeg tegen mw dat ze nog even vol moet houden en dat ze dokter en direct aan komt..Ik scheur naar mijn moeder toe en was er helemaal emotioneel onder en ik vond het verschikkelijk dat ik haar achter had gelaten.
    Mijn moeder zei al ga maar gauw terug want dat wil je graag..ik ga wel later werken... Dus ik scheur terug naar die client en ik kom binnen en zeg ...mevrouw ? ik ben er weer, ik ben bij u! En op dat moment ademt ze heel diep in en uit en toen was ze overleden...Ze schrokte nog 3 keer na...
    Het was net alsof ze op iemand had gewacht zodat ze niet alleen was...Was helemaal emotioneel ervan...Dit maak je bij ons niet vaak mee in de thuiszorg dat je bij het overlijden bent van je client.
    Ben blij dat ik terug ben gegaan en dat deze mevrouw niet alleen is gestorven.

Ja sorry meiden het is niet een leuk verhaal,, maar ik moet het gewoon even delen...valt niet mee om dit mee te maken en dat je er maar bij staat en zo machteloos toe moet kijken..

Verder gaat het prima met me hoor!

19. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    hey, das grappig. Toen ik mijn nieuwe laptop kocht, stond ik te twijfelen om zo'n kleintje aan te schaffen.. Uiteindelijk toch voor een 'normale' gekozen..
    Maar ben blij voor jou, dat ie het nu doet! En... dan mag je je mannetje wel heeeeeeel lief bedanken, dat ie tot zo laat is bezig geweest voor jou... :D

20. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Oh meis wat heftig zeg!
    Snap dat je daar helemaal emotioneel van bent..
    Vind t wel raar dat iedereen maar zei dat je weg kon gaan?
    Maar goed, wat fijn dat de mevrouw niet alleen was, maar jou bij zich had tijdens haar 'heengaan'...
    Sterkte!

Deel Deze Pagina