Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    He meis

Tuurlijk mag je je verhaal hier delen.Ik begrijp precies hoe je je hebt gevoeld.Ik maak het af en toe ook mee maar het blijft heel erg raar maar ook erg dankbaar.Vooral als er verder geen familie bij is.

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Redone: he, fijne midweek gehad?

3. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ja we hebben een erge leuke midweek gehad.

4. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoi! :D

Kom net binnengelopen,dus heb nog niet alles bijgelezen ;)

Gisteren bij m'n ouders gelogeerd,spelletjes gedaan enzo :D

Vandaag naar babydump geweest,maar de chicco was uitverkocht!
    Dus hebben we nu een Koelstra.:)
    (had geen zin om nog langer te wachten)

Ben natuurlijk te laat om Nona een fijne vakantie te wensen :oops:

Meid,als je dit ergens leest: ik wens je een heeeeeeeele fijne vakantie toe! :D

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Emma : Hijs leuk he, met die treintjes. Faylinn heeft m ook, maar dan op dr eigen site.

@ Divi : hier ook cinababy met regelmaat. Ik geef t dr gewoon in dr mondje gedruppeld. Deed t ook op lepeltje, maar vind zo in t mondje druppelen ff wat makkelijker.

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36

Ja dat vond ik ook hoor! Ze hadden allemaal niet verwacht dat het zo snel zou gaan..maargoed, ik vind dat geen reden om iemand zo maar alleen te laten.
    Maar ik kon het niet over mijn hard verkrijgen om weg te blijven....

7. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Wat goed dat je naar je eigen gevoel hebt geluisterd! Ook al was het iets heel naars (het overlijden van een patient/client van je), maar je hebt haar wel kunnen bijstaan op dat moment en dat is zoveel waard..

8. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36

Ja idd, zo zie ik het ook... aan de ene kant is het niet fijn om daar bij te zijn maar aan de andere kant was ik zo blij dat ik er was voor haar!
    Mijn collega's vonden het zo knap dat ik het zo goed aangevoeld had dat het niet goed was...en toch weer naar haar toe was gegaan..
    Later belde een collega mij op om toch even te vragen hoe het nu met mij was..
    Je voelt je gewoon machteloos op dat moment... je kunt niets doen..alleen er voor die gene zijn.

9. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Ik vind je heel dapper hoor meid. en je mag gerust hier je belevenissen neerzetten hoor meid. of ze nu heel prettig of minder prettig zijn maakt niet uit. ;)

10. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Was al benieuwd of je de buggy inmiddels had, maar t is dus een Koelstra geworden..

Ik vraag me af of wij ook een buggy nodig hebben/gaan gebruiken.
    Ik was nl eigenlijk gewoon van plan om de wandelwageninzet te gebruiken..Of denk ik nu raar...hihi

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Dank je :oops:

12. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    das goed nieuws!

13. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ Mama 1984 : heftig zeg! Maar idd, goed aangevoeld. En heel fijn voor haar, dat jij er was.

14. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Nona ik hoop voor jou dat je niet wegregent.

Divi nog gefeliciteerd met de 5 maanden van Demi. Ik was je helemaal vergeten te feliciteren :oops:

15. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Hoi meiden, kom ff zeggen dat wij vandaag gemeet hebben! Het was errug leuk. Er staan al een paar foto's bij ons bij de febr. mama's. De rest komt denk ik straks nog of morgen. Niet iedereen is nog thuis.

16. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Was het de eerste keer dat jullie gemeet hebben :(:
    Ik heb even wat foto's bekeken maar het ziet er erg leuk en gezellig uit.

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hee meiden,

Daar was ik ook eventjes weer. Er is vandaag niet zoveel gekletst hier, dus ik heb het bij kunnen lezen.

:idea: Mama 1984: petje af voor jou. Ik heb veel respect voor wat je vandaag gedaan hebt. Ik denk dat het juist goed is dat je het hier even verteld. Dat helpt vast ook bij het verwerken van zoiets ingrijpends.

:idea: mamanona, mijn schoonouders en mijn schoonzusje en zwager zijn vandaag naar de camping vertrokken. Ik leef met hun allemaal hard mee, want het is noodweer hier! Keihard regen en onweer. Het gaat toch tekeer! En het is hier ook pikkedonker! Gelukkig slaapt Jadyn lekker overal doorheen ..... voorlopig....

liefs MJ

18. Boney

Boney VIP lid

23 dec 2006
    16.784
    0
    36
    Er staan inmiddels weer wat foto's bij. We hebben voor de 3e keer gemeet. Voor sommigen was dit wel de 1e keer.
    We hebben het idd erg gezellig gehad.

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meidje wat super van je !

en besef je goed wat je voor deze mvr hebt gedaan !
    jij ben voor haar de laatste geweest en je bent er speciaal voor terug gegaan .... TOP !
    en ook van je moeder

dikke knuf kan me voorstellen dat je wel ff je verhaal kwijt moet hoor is niet niks !
    maar jij bent vandaag voor iemand een engel op aarde geweest

20. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België

Nee hoor das helemaal niet raar! :D

Die wouden wij ook gaan gebruiken, maar Alyna paste er nog laaaaaaang niet in!In de reiswieg wou ze ook absoluut niet meer ;)
    Van deze kun je ook de voetensteun verstellen, dan 'bengelen' de beentjes niet zo :)
    En hij kan bijna helemaal plat, gordeltjes kunnen héél klein versteld worden...Ben echt happy! :D

We gaan over niet al te lange tijd voor een 2de dus... :)
    Altijd handig! ;)
    Kunnen we nu gewoon de wandelwagen die we al hadden 'sparen' voor een 2de ;)

Deel Deze Pagina