Ohh gelukkig, ben niet raar..... Wij hebben idd ook een Quinny, de Speedy. we hebben Julen er al 1 keer in gehad, maar ik wil nog zo graag dat ie klein blijft, dus toen de bak er maar weer op.. hahah, heb alleen het gevoel dat ik er binnenkort toch maar aan moet geloven (ombouwen naar de wandelwagen..).. Ik voreg me idd gewoon af 'waarom een buggy als ik een kinderwagen heb, hihi'..
Geniet er maar lekker van hoor meis! Ik heb ff gekeken op buienradar, maar ik hoop dat de buien voor jullie bespaard blijven.... Veel plezier meis! En slaap lekker
AHA vandaar! Julen past wel 'gewoon' in de wandelwageninzet... Maar goed, dat mag ook wel met zijn gewicht
@ MJ: heeft Jadyn gisteren nog het kusje van Julen ontvangen? Je vertelde dat je niet alles terug had gelezen, en ik had net (nouja.. uit naam van Julen) een berichtje voor Jadyn geschreven.. vandaar nog een keertje! Enne.. Julen is weer een beetje uit zijn sprongetje (maar niet te hard roepen, je weet nooit..) Hoe gaat t met de nachtvoedingen? Heeft ze het al een beetje door? Liefs
Nee hoor meis, je bent niet raar haha.... Wij hadden Demi tot gister in de wandelwagenbak maar daar sliep ze totaal niet meer in. Ze wilt alles zien Af en toe probeerde ze gewoon haar ellebogen in het matrasje te zetten om recht op te zitten. Nou ik zeg tegen mannetje, zullen we dat ding eens proberen die wandelwagen inzet? Wij geprobeerd, ze vond het helemaal super. Ook al is het nog een heel klein meisje haha.... Zodra we zagen dat ze moe werd hebben we die wandelwageninzet gekanteld naar beneden zodat ze lag zeg maar, nou toen sliep ze ook als een roosje..... Ik zou het lekker proberen als ik jou was..... Vind je het niets zet je toch weer die wandelwagenbak erop?
Dank je wel meis! 't Gaat zooo verschrikkelijk hard. Waar die 5 maanden zijn gebleven, ik weet het niet....... 't is voorbij gevlogen.... Vorig jaar deze tijd was ik zwanger, en nu is Demi al weer 5 maandjes......
Wilde niet de hele tijd quoten en alles in 1 bericht doen, maar natuurlijk alles weer vergeten. Ff denken hoor. Demi en Ynse, gefeliciteerd! Miekje, leuk dat je weer ff tijd hebt voor ons Binkie doet het heel goed, hoe is het met lieve Julen? En inderdaad heb je niet echt een buggy nodig. Ik heb Nino nu wel in het stoeltje van de kinderwagen zitten en zn voetjes komen tot het einde van het zitvlak haha, maar hij vindt het geweldig. Heb hem in de ligstand en soms in de half ligstand. Advies is alleen ligstand, maar hij is er sterk genoeg voor dit spring kikkertje. Denk dat Julen het ook wel aankan hoor. MamaNona, fijn dat je nog even tijd voor ons had Mama 1984 wat naar zeg, maar goed dat je toch teruggegaan bent, vind het zo zielig als iemand helemaal alleen is. Verder weet ik het niet meer...
Zoooooooo ben weer bij haha haha... Dat is veel makkelijker dat Quoten, dan knippen plakken, knippen, plakken, knippen, plakken en ga zo maar door........ Of ze op het forum er blij mee zijn weet ik niet.... Hier is het nog droog meiden...... Maar als ik www.buienradar.nl moet geloven dan barst het hier ook straks los.......
Ja he, hier precies hetzelfde.. zijn vrijdag op kraambezoek gegaan van ons nichtje en mijn schoonzusje schrok gewoon van Julen, zor groot als ie was. hihi..
Dank je wel meis! Nino vind het ook helemaal geweldig he in die kinderwageninzet? We hebben het vandaag bij Demi geprobeerd, ze vond het super! Lekker kijken en zodra we zagen dat ze moe werd, hup ding gekanteld en lekker slapen....... Heb je vandaag lekker genoten van het weer? oh oh meis haha die zwangerschapsdementie hihi
hihi ja dat geloof ik best haha..... Maar dat zeiden we toch verleden week ook? Het is echt een reusje vergeleken bij Demi en de andere kleine kiddies haha... Was zeker wel weer erg leuk zo'n klein beebje?
boja je bent mij vergeten een kusje van nino te geven ! mamanona ............ zweetreet..................... divi ik heb eerst een dikke druppel op een tut gedaan maar die gleed er vaak af en tim wil geen tut in zijn mond ... raar kind maar ok en trouwens hij kriebbeld nog steeds van de fruithap haha maar als ik met een lepel aankom gaat zijn mond al open haha hoop dat het snel mag helpen bij lieve demi ! zo zielig als ze er last van hebben ! bij de babygym zeiden ze lekker over buikje wrijven in cirkels met de klok mee is dan lekker voor je beeb ... en een koosje is hetzelfde als een deusje ! volgens buienradar krijgen we wel regen maar verder komen we er goed vanaf ! toch alle ramen maar dicht hier ! Mama84 hoe is het met je ? al een beetje bekomen meid ? MJ heeft je mooie nieuwe parasol het overleefd ! tjee ik zag foto's op tv niet normaal van de onweer... nou meiden ik drink mijn wijntje op en ga lekker slapie doen ! morgen gaat de automatische wekker weer he haha fijne nacht all en hopelijk niet te slecht weertje ! WELTRUSTE
Jaaa, helemaal geweldig. Hij had ineens ook de grootste praatjes in het winkelcentrum vandaag, voelde zich blijkbaar super in zn nieuwe wagen haha. Vond het ook zo schattig dat die voetjes net tot de rand van het zitje kwamen. Nino had het wel erg warm vandaag, de hitte blijft bij mij in huis altijd zo hangen. Zit op de vierde verdieping en heb de hele dag zon. Was hier vanochtend al 27 graden binnen, heel vies. Ja die zwangerschapsdementie... komt echt nooit meer goed hoor hahaha!
hihi, jazeker Julen de reus, hahaha.. ben benieuwd wat de weegschaal vrijdag aangeeft op het CB.. Zo lief he, zo'n klein meisje.. Zo vertederend is dat! werd meteen al gezegd, ach als ze later uitgaat dan gaat d'r neef maar mee, aangezien ze geen grote broer heeft (is 1ste kindje), maar haar papa vond het een prima idee als Julen met haar mee ging om op te letten als ze later gaat stappen.. wel grappig, aangezien hij zelf DJ is, en het om zijn dochtertje gaat..Ikke was helemaal trots!
Haha leuk, twee springkikkertjes! En dan die blije smoeltjes erbij he, want ze vinden het geweldig haha. Ja hij moet wel vier flessen hebben, anders krijgt ie ook zo weinig vocht binnen. Heb Nino vandaag ook 30cc water met een heel klein beetje diksap gegeven voor de dorst. Vond ie wel lekker. Gisteren voor het eerst 4 flessen gedaan ipv 5. Meestal wordt ie rond middernacht wel wakker voor laatste fles. Altijd als ik hem wil wakker maken is ie me voor. DAcht gister, ik ga ook even liggen en dan word ik wel wakker van hem, was dus pas kwart voor drie vannacht. Weet niet of ie wakker werd van de honger, maar heb toch maar fles gegeven. Het die fles wel meteen als eerste fles van vandaag gerekend ipv de laatste van gister. De tweede fles kreeg ie pas om half 10.15, dus we hebben beetje raar schema vandaag. Ga hem vandaag maar wel wakker maken tegen middernacht.