hihi die Tim haha haha... Demi heeft hem zeker aangestoken met rare ideeen haha Owww dus hij gaat het toch wel lekker vinden de fruithapjes. Welke geef jij nu aan Tim? Ehhh Emma, wat is een Deusje Meis slaap lekker en tot morgen
Dus Nino zat lekker op zijn gemakje in de wandelwageninzet... Nu kunnen ze alles zien he, anders liggen ze maar naar boven te staren. Heeft ie nog gesjansd met de meiden? Bij Demi komen haar voetjes ook net tot de rand. Ahh echt is het bij jou zo heet? Pffff niet normaal 27 graden.... Is het zo in heel je huis? haha hahahaha nee die zwangerschapsdementie komt inderdaad niet goed nee, ben iig bang van niet haha haah
Meiden, ik ben kapot. Weet niet hoe het komt, maar ben zooo moe de laatste dagen. Ik taai af, ga nog even opruimen hier in huis, dan Nino laatste fles en dan ikke ook slapen. Tot morgen meisjes!
haha julen de Reus. Ik ben ook benieuwd wat hij weegt hoor..... Wat woog hij vorige keer? Ja tuurlijk mag je trots zijn haha haha.... De grote neef die op zijn kleine nichtje past.
Voornamelijk in de woonkamer is het zo heet, heel irritant. Moet eigenlijk maar zo'n zonnescherm aanschaffen, maar is zo duur (geloof rond de 1500euro) maar ja, dit is ook niks.
Jeetje zeg, dat is wel harstikke heet zeg........ Ja die dingen zijn zo vreselijk duur. Pas ook een nieuwe laten ophangen hier... was ook zo iets dat we kwijt waren.... Het is nu hier 21 graden binnen...
hihi ik weet het niet. Ik heb in ieder geval er nog nooit van gehoord. Ik ben blij dat ik niet de enige ben Emma leg eens uit?
Nee hoor, net ongie geweest, dus dat laatste lijkt me niet. Zou het stiekem nog leuk vinden ook als het wel zo was!
21 graden is lekker ja, maar dit is niks. Het is nu maar 25 graden, heb de deur open en door de regen koelt het wel af, maar anders blijft het echt paar dagen hangen. Wordt het zelfs s avonds niet onder de 26graden. Moet gewoon toch zo'n ding kopen, ook al is het duur, is wel de moeite waard.
Nou dan zal het te maken hebben met het weer! Ja he? En als het ook zo'n lekker ding wordt als Nino....
Nou dat kan ik begrijpen hoor, vreselijk zeg zooo heet.... 't is duur, maar je hebt er wel jaaaaaren profijt van....