Julen woog 2 juli (dus 4 dagen voordat hij 4 maanden was) 7700gram...... 21 mei woog hij 6866 gram...
Ja leuk he die springkikkertjes! En lachen dat ie dan meestal doet... Fijn dat Nino de diksap lekker vond.. Misschien kan Nino wel heel goed op 4 flessen de dag door, maar moet hij dat nog zelf in een 'schema' zetten.. Ik weet niet of je m, als ie snachts wakker wordt, een speen kan geven ivm zijn gehemelte? Of de laatste fles steeds een beetje vroeger geven... maar goed, 5 flesssen is ook prima toch! Julen heeft zelf bepaald dat ie ineens wilde doorslapen, dus toen verviel zijn laatste fles..
Hey! vakantieganger! Zo, jij geen noodweer? Das wel errug prettig, zeker als je op een camping bent..T was anders vast zwemmen geworden! hihi.... Fijn dat Alysha lekker heeft geslapen, ook al was ze wat aan de vroege kant (voor haar doen dan.. Julen komt bijna altijd om 06.30uur)... Fijne dag vandaag! enne.. handig dat internet!
Das echt jammer! Als het goed is is het vandaag veeeeeeeeeel beter.. Zag dat PIET gisteren een 8 had gegeven voor het BBQweer voor vandaag.. Dus komt vast wel goed!
Hey, das balen van je oor! Hoop dat t geen ontsteking is, en anders hup hup snel naar de HA, voor antibiotica....
Goeiemorgen Hier gisteravond veel bliksem gehad.Na een half uurtje begon het erbij te rommelen en na een uurtje of zo was het over.Het was de ene flits na de andere flits.Wij gingen op bed en 5 minuten later lagen er drie kids bij ons. Bryan sliep overal doorheen.
@ Mamanona geniet er maar lekker van! @ Emma leuke banner he...heeft iemand van de aprilmama's voor mij gemaakt! Sorry als ik wederom niet overal op gereageerd heb... Gek he dat het in een landje zo verschillend kan zijn qua weer. Hier gisteren ook helemaal geen regen gehad en vannacht ook niet. We hebben gisteren nog tot 23.00 buiten gezeten. Eerst op een verjaardag van de vriend van mijn moeder en daarna thuis nog eventjes! Vanmiddag weer een verjaardag. Gelukkig is het lekker weer! Sam heeft gisteravond de andere helft van het potje worteltjes op en vond het super lekker en daarna dronk hij nog 125 cc borstvoeding. Sam had alleen met alleen bv maar een poepbroek per week en gisteren had hij er al 3 a 4 op een dag Mja hoort er bij he Fijne dag allemaal
Mogge meiden, Wat een leuke plaatjes komen er weer voorbij! Dacht ik dat we eindelijk even van Nona verlost waren, komt ze zelfs tijdens haar vakantie nog koekeloeren, gek mens (ziet er gezellig uit op de camping hoor!) Wij hebben ook geen spatje regen gehad, terwijl het elders echt compleet los is gegaan. Apart hoor. Hier gaat alles goed. Ga Fenne nu lekker uit bed halen voor haar fruithapje. Ze heeft de laatste dagen wel weer moeite met het leegdrinken van de fles, terwijl ik het met dit warme weer juist zo belangrijk vind dat ze voldoende vocht binnen krijgt Gaat alles verder goed met jullie?
Heej noontje.. fijne vakantie daar he.. had ik gisteren hier al ergens gedaan, maar blijkbaar heb je dat niet meer gelezen. Wij hebben NOODWEER gehad gisteren ook vanaf de Meeting. Veel plezier met Woekoe Willy en de kids.. Knuff van ons
Goeiemorgen, ik kom hier nog even piepen... Wat gaat het hier vlug, beetje te vlug voor me, maar wou nog eens goeiedag komen zeggen! Hier alles prima. Émilie slaapt ondertussen door. Ze eet goed en drinkt ook graag water, wat zeer handig is. Volgende week ga ik terug aan het werk, dat vind ik minder leuk!
heey ja had t wel gelezen,maar gisteren niet meer gereageerd op iedereen.... hier verder stralend weer,de kids zwemmen in het meer..... komen jullie van de week anders ff langs
Hey Nona, Alysha en Samantha zijn bijna even groot. Maar jij loopt toch een maat achter? Is Alysha wel goed gestrekt bij de lengtes? Samantha niet. En ze kwam nu ook op 62 cm.