Nou, is dat nou zo'n gek woord? hihi @ zuurtje : frietjes halen van de frituur ? whahaha wat een leuke uitspraak voor de snackbar
heeeee mamanona! zit je daar nog lekker in Zeeland? Hier is het weer ook nog super. Vandaag was het vooral benauwd en niet zo heel zonnig, maar het is nu ook wat zonniger en dus wat lekkerder warm. Mr lover lover en ik (copyright mamanona) hebben lekker in het zwembadje in de tuin gelegen. Na het kusje dat Jadyn van Julen kreeg ging het gelukkig een stuk beter. Ze heeft eerst een half uurtje buiten geslapen (4 tot half 5) en later nog even in haar eigen bedje tot een uur of 6. Meteen na het ontwaken was ze weer heel verdrietig en dronk ze lekker bij mij aan de borst. Daarna was ze helemaal vrolijk. En nu ligt ze nog steeds lekker in de box te spelen en klesten. Wij gaan even onze logeerhond wassen. Die was in de sloot gesprongen ha ha. Maybe tot straks. Maar denk morgen, want we krijgen zo bezoek! liefs MJ
@DS: wat een ontzettend lieve foto! @MJ: Een slechte start vanmorgen, maar fijn dat het nu weer wat beter gaat met Jadyn! @Nona: Is het nog droog of spoel je weg? Van mij mag de hitte weer voorbij zijn. Fenne is de hele dag nat van het zweet en heeft warmteplekjes in haar nek en zit helemaal niet lekker in haar velletje, vind het een beetje zielig. Gelukkig ligt ze nu lekker te slapen.
Tinusje Bryan zit ook niet lekker in zijn vel.Is huilerig en heeft onzettende dorst.Maar ja dat hebben wij zelf ook.Ik heb hem fruit gegeven en om 6 uur 50 cc diksap en om half 7 een fles pap van 210 cc en hij sliep gelijk.
Goed... vanavond was de eerste keer dat Faylinn het op een huilen zette (met bijbehorend pruilmondje) toen ze het flesje zag. 10 cc had madam op, en toen wilde ze dus echt niet meer. Vaag, niet eerder meegemaakt bij dr... maar even gewoon lekker op schoot genomen en toen duikelde ze in slaap. Ben benieuwd, laatste voeding voor deze was 17.15. Dus ze komt of over een paar uur toch, of misschien zijn we vannacht weer een keer aan de beurt? ... ze ligt in ieder geval lekker in dr bedje nu. Overigens slaapt Faylinn op deze warme dagen veel meer dan ze normaal doet (normaal slaapt ze errug weinig hoor). Hebben meer beebjes dat?
Nino houdt wel van spenen ja. Maar omdat hij alle flessen helemaal op drinkt, ga ik niet vanuit dat ie er een minder wil. En zelfs met die laatste fles rond twaalf uur, is hij nog om 6u alweer wakker... Vanochtend voor het eerst pas om half 8, schrok me rot haha. Hoop dat ie dit doorzet
Gelukkig heeft Faylinn er iets minder last van. Alleen als ik dr voed, dan is ze bezweet op dr achterhoofd (ik ben ook zo warmbloedig als t maar kan ). Verder lag ze vandaag weer lekker in dr hemdrompertje + kort broekje dunne stof. Veel binnen, was t net ff wat minder warm, en vanavond lekker buiten in wipstoeltje. Drinken doet ze niet meer dan anders; eerder minder. En net als alle andere dagen gewoon 5 voedingen.
Ynse slaapt de laatste dagen ook erg veel, maar of het met het weer of haar sprongetje te maken heeft weet ik dus niet. Vandaag heb ik voor het eerst een groentehap gegeven (gratis gekregen potje met wortel) en op 2 hapjes na heeft ze alles in 1 keer opgegeten. Wat doet ze het toch goed. Ik ben benieuwd hoeveel ze is bijgekomen en gegroeid als we naar K&G gaan (6 augustus).
Hoe durf je! Ik ben in shock Hoe is het met Faylinn's tongetje? Heb er hier niets meer over gelezen of het ik iets gemist?
Bryan slaapt juist veel minder.Normaal na de fles van 7 uur slaapt hij tot een uur of 10 maar de afgelopen dagen slaapt hij tot een uur of 8 /half 9. Vanmiddag was hij om 13 uur wakker en lag om 7 uur op bed en al die tijd was hij wakker.
Wat leuk dat ze het zo lekker vond! Wij moeten morgen naar het CB, maar heb thuis een baby weegschaal, dus gewicht is niet zo spannend hier
Pfff meiden het is hier 28 graden binnen in de woonkamer en de zon schijnt nog steeds naar binnen... Bah!