Ik verschoot er zelf van want ik dacht ze wil maar een paar hapjes eten, maar nee bijna alles op. Ik had geen melk meer genoeg voor heel de dag en dacht geef haar dan ook maar groentjes (ze eet al enkele weken fruithapjes) en nu heb ik gelukkig wel weer genoeg melk. zo ziet het schema er dan uit (zonder uurtijden want die erschillen) 1. bv (eerste voeding in bed) 2. groentehapje + bv 3. fruithapje 4. bv 5. bv (laatste voeding in bed)
Hier vooral de lengte die verrassend gaat zijn denk ik. Ze draagt nog niet lang maatje 62 maar die kan ook al weer bijna volledig uit de kast. de meerdelige pakjes nog niet. De 1 delige pakjes passen niet meer.
Voor mn gevoel is de maat 62 ook heel snel gegaan hier. HIj paste heel lang nog maat 56, toen ie drie maande was nog steeds. Deed hem wel al 62 aan, maar 56 pastte eigeniljk nog steeds. Nu vind ik veel 62 dingen al aan de krappe kant! HIj past nog wel spijkerbroeken in 56 en 62. 68 kan echt niet, zakt zo van zn kont af, ook als je de taille kunt verstellen. Joggingbroekjes in 68 en 62 zit wel goed.
knuffie voor kleine F. alysha is heel veel wakker hier,dummelt af en toe weg.... nu slaapt ze net ze is niet lastig \/
knuffie voor kleine B. en Alysha heeft vandaag een half potje banaan op en drintk iedere x water en/ of ranja.... niet veel,maar kleine beetjes
heb jij ook al op buienradar gekeken? gisteren & vannacht zijn we er aan ontkomen,maar heb nu mn twijfels!
Balen zeg, hoop dat het meevalt. Hier zou toch ook drama zijn vandaag, maar niet dus. Heb de voorspellingen hier voor morgen gemist. Mag wel iets minder benauwd zijn mocht ie morgen last krijgen van de prikjes.
We moesten het van de HApost in de gaten houden, ze hadden er ook geen antwoord op. Dat doen we dus. In de gaten houden. Tongetje is nog steeds bruin achterop.