@Redone: Het ligt echt aan de warmte. Vervelend is dat Fenne ook niet echt lekker drinkt. Met veel moeite en tussenpozen krijgen we er een flesje in, terwijl vocht nu juist zo belangrijk is. Gelukkig eet ze wel haar groente en fruit en daar zit ook aardig wat vocht in. @Wicjuh: Fenne is wel vermoeider, maar slaapt minder omdat ze op een gegeven moment gewoon klam wakker wordt van de warmte (het is 27 graden op haar kamertje en dat ligt op het noorden ). Ze heeft alleen een rompertje aan, ook tijdens het slapen. en zoals je hierboven kunt lezen drinkt Fenne ook minder. @Zuurtje: fijn dat ze zo lekker gegeten heeft en dat al meteen de eerste keer Fenne groeit ook zo hard. Voor mijn gevoel heeft ze maatje 62 bijna overgeslagen. Alleen de kleertjes die groot vallen kan ze nog aan (voornamelijk broekjes idd.) en verder zit ze al in 68. @Nona: nog steeds droog of staan de zandzakken voor de deur? Wij hebben in twee dagen nog geen spatje regen gehad! Enne... tiepmiepje: binnenkort geven we je op voor ZWPA (Zwangerschapspagina Anonymous), want zo verslaafd als jij bent.. :
Als het nog steeds bruin is, zou ik weer bellen en zeggen dat je het in de gaten hebt gehouden en het zit er nog steeds haha. Wat moet je anders in de gaten houden... Vaag zijn ze toch. Maar wat je zelf van de week ook al zei, het is in ieder geval niet een teken van iets ergs, want dan hadden ze het wel geweten.
haha grote meid ( Fenne dan hè) Ik hoop niet dat Alysha zo snel uit 62 gaat,zonde van al die leuke kleertjes! ik ben niet verslaafd hoor..... maar ik doe veel dingen via internet en nu we het delen hier,is het spotgoedkoop.... leuke bezigheid als ik ff "nonatijd" heb!
@ Boja : ja, als het morgen nog zo is, zal ik (of mn man) even bellen met de huisarts maar. Heb zitten denken, misschien heeft ze ergens aan zitten sabbelen (doet ze continue ) maar kan me niet iets indenken van die kleur. En dan nog, dan zou het lijkt mij ook -of juist- aan de voorkant van de tong zitten, en ook alweer weg zijn. Daisy tipte ook dat ik het KDV even moet vragen of ze onverhoopt daar een fruithapje hebben gegeven, ga ik ook nog even doen denk ik, maar denk niet dat dat zo is. Trouwens, dan zou de kleur inmiddels ook wel weer weggeweest zijn lijkt me? Zou trouwens wel pislink worden als ze dat wel hebben gedaan, fruithapje...
Ik dacht al even dat Faylinn 1 van de weinige is die nog in 62 zit ... misschien is dat trouwens ook wel zo, hihi. Iig, 62 zit dr nu goed. Heeft lang in 50 gehangen, maar had ook wel kleertjes erbij die groot vielen. 56 heeft niet heel lang geduurd naar mijn idee.
haha ja en nu helemaal J. & A. slapen, M. is met dr vriendinnetje aan het spelenn en R. is net gedouched en gaat zo naar bed \/
ja maar inderdaad als het door eten komt, had het al weg moeten zijn. wil je niet ongerust maken hoor, het klinkt niet als iets ergs, maar ben gewoon benieuwd wat het dan is.