Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Ik ga met Misty naar t veld...doegggg

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Daaaag Nonaatje! Veel plezier nog!

Ik ga ook uitloggen, wil eens op tijd naar bed en moet nog van alles doen hier.

Tabee!

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

mazzel :)

:)

heb net gehoord,moet morgen mn laptop inleveren mañana en dr vriendinnetje willen ff hyven enzzo ;)

4. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Ik ga even douchen en dan ook naar bed.
    Weltrusten meiden

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

trusten..... ik ga ook douchen.... we staan dichtbij de wasgelegenheid :D

6. Tinusje

Tinusje Bekend lid

Fenne heeft juist heel lang in 56 gezeten! Maar van 62 heb ik binnen een paar weken het meeste al weg kunnen doen.

Enne Nona... Verslaafden ontkennen altijd! Geeft niet hoor meis, we helpen je er wel doorheen hahaha.
    Toen ik als kind met mijn ouders naar de camping ging nam mijn vader altijd een tv en videorecorder mee. Zat hij de hele avond voor de tent videoos te kijken. Mensen die langsliepen dachten echt dat hij krankjorum was (heb ik het wel over de jaren 80, toen kon dat dus eeecht niet). Dus jij valt best mee hoor met je laptoppie..

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Valt mee, ze heeft wel meer gedronken.

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Whoehoeiiiii het onweert hier :) :confused:

nog géén regen,maar t komt eraan... SPANNEND :) ben benieuwd wat t word,iedereen is hier stormdingen aan t vasttimmeren enzo ,,,,, haha heeft wel sensatie :)

nou ik sluit nu maar af en ga ff een rondje over de camping wandelen en wachten tot het voorbij is.... Nona gaat nu natuurlijk niet slapen hè,als er nog meer sensatie op de loer ligt :p

doegggg

10. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

en Nona, hoe was de sensatie daar op de camping?
    Vannacht is het hier flink tekeer gegaan, rond 1.45 a 2.00 uur.
    Faylinn heeft er fijn doorheen geslapen en ze slaapt nog nu! \:D/
    Geen nachtvoeding dus! :D

11. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Alhoewel...slaapt nog.... ik hoor wat gepruttel door de babyfoon, maar tis normale tijd voor haar (meestal 6.30).

@ Boja: je maakt me ook niet ongerust hoor, ik ben ook heel benieuwd wat het is. Straks ff kijken of het er nog steeds zit en dan bellen met de huisarts maar.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen.
    Hier lekker doorgeslapen.

Sinds eergisteren poept Samantha zeker drie keer per dag. En ik kan haar twee tandjes al zien doorschemeren in het tandvlees. Ben benieuwd hoe lang het nog duurt.

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen! :D

Gisteren heeft Sam voor het eerst bloemkool op en hij vond het heerlijk! Hij heeft het hele potje van 125 gr opgegeten! :D

Verder gaat alles goed hier alleen sam is wat verkouden. heeft hij van mij denk ik....

Hier is het 2 uur geleden begonnen met heel hard te regenen en onweren

14. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    Goede morgen meiden. Ik ben weer terug. Ik had een weekje vakantie en dus geen tijd om me op de computer bezig te houden. We hebben voortgedaan met het verbouwen van ons huisje en daarna 4 daagjes naar de zee. Het weer was prachtig en we hebben genoten van het niets doen.
    Jana vond het ook wel leuk, maar er was zooo veel te zien dat ze het erg moeilijk had met inslapen :(
    We geven nu ongeveer een week groentenpap en mmm dat is lekker (maar het moet wel vooruit gaan).
    Hoeveel flessen/voeding krijgen jullie kindjes? We zijn sinds gisteren overgeschakeld naar meer voeding (210 ml +7) en dit 4 keer per dag. De 5de voeding is groentenpap + nog melk (150 ml + 5).

@pooh: mmm bloemkool. Dat gaan wij (of bij de onthaalmoeder) ook proberen binnenkort . Tot hier toe geprobeerd: worteltjes, courgette en tomaat.
    @wicjuh: Hoe gaat het met Faylinn haar tongetje? Is het beter vandaag?

15. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0

@ eekje wat fijn dat het leuk is geweest!

@ Wicjuh ik ben ook benieuwd naar haar tongetje! ;)

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    goedemorgen

hier ook weer aanwezig !
    gelukkig viel het bijlezen mee.. rommelige nacht eigenlijk heeft het de hele nacht wel wat gedonderd en gebliksemd en tim was ook voor zijn doen vroeg wakker weer... om 7 uur en brabbel en stil en brabbel .. om 8.15 was hij het echt beu !
    gister ipv peer boontjes gegeven kijken of dat beter gaat werken
    hij ligt nu lekker te spelen in de box en ik ben al bezig met van alles
    maar miste jullie haha
    gisteravond nog BBQ gehad was kei leuk ! en tim vond het ook wel gezellig haha hij deed zelfs zijn avondslaapje gewoon in de wipstoel haha
    om half 9 thuis en tim gedaan en toen zijn man en ik lekker in de tuin gaan zitten met een biertje en nog een en nog een en nog een haha wat was het lekker buiten en gezellig zo saampies..........
    jammer dat ik gisgter heftig ongesteld was geworden haha had de hele dag mega buikpijn lekker met dat weer maar goed nu staat het nog te spoelen dus ik laat het ff lekker dooiwaaien in huis !

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mogge!

@ MJ: wat fijn dat het kusje van Julen iets geholpen heeft.. Hoe is het vannacht gegaan?

@mamanona: en......... hoe is het weer geweest vannacht? Nog zwembandjes moeten uitpakken en omdoen? ;)

@ Eekje:
    Lekker toch een weekje vrij, en dan ook pcvrij! Julen krijgt 4 flessen van 180 + 6 + 5 JBPM.. Geen bijvoeding nog.

@ Boja/Nino:
    Hoe laat kwam ie vanmorgen? Is wel lekker he als ze wat uitslapen (voor hun doen dan..)
    Nino, binkie, veel sterkte en succes vandaag met je prikjes.. Nu ben je er voorlopig even vanaf! Brasa (of hoe je het dan ook schrijft) van Julen....

Julen weet de laatste paar dagen niet meer precies hoe hij wilt gaan slapen.. soms op zijn rug, soms op zijn zij en soms op zijn buik.. met als gevolg dat zodra hij op zijn buik belandt en dit niet wilt hij nog niet goed doorheeft hoe hij zich terug kan draaien, dus huilen. Dan leggen we m weer op zijn rug (hij draait dan zelf naar zijn zij) en dan is t weer goed... Oke, raar kind dus...

18. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    goeiemorgen meiden hier al de hele nacht regen en het in nu nog niet opgehouden dus ben benieuwd hoe mamanona het heeft. Gisteravond wel lekker gbb in de tuin wat een zalig weer was het toch. De kleine heeft lekker in het badje zitten spetteren buiten, ze had het prima naar de zin.
    Ik heb ook het idee dat het sprongetje weer over is ze zit lekkerder in de vel, en ze lacht de hele dag tegen alles supervrolijk.

Nou ik ga vandaag wat maar eens in het huishouden doen want met warm weer heb ik daar echt geen fut voor. Sorry dat ik zo ego berichtje had.

Dikke knuf

19. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ben net weer terug van de huisarts met Max.

Zijn tong is WEER zo kapot.
    (heb nog een foto van Max zijn tong van een poos geleden en het ziet er weer zo uit)
    http://img142.imageshack.us/img142/2292 ... fh7du7.jpg

Het is een steeds weer terugkerend probleem en ook de dokter weet niet echt waar het van komt.....Ze denkt van de pufjes,maar die heb ik al even niet meer gebruikt.

Hij heeft veel pijn aan zijn mond en verhemelte en heeft nu weer Nystatine gekregen.

Volgende week moet ik terug komen en dan gaan we beslissen of het raadzaam is dat hij weer terug gaat naar de KNO arts en ik weet zeker dat dat raadzaam is.

De dokter vond ook dat hij heel veel kwijlde en met zijn tong buitenboord hing.

Wat een zorgen weer :(

Ik weet niet of ik het al had verteld,maar we zijn gisteren naar een suptropisch binnen/buitenzwembad geweest.
    Strandtentje mee en Justin heeft gewoon 2 uur lang in de tent geslapen op een aankleedkussen.

De andere kids hebben zich heerlijk vermaakt ;)

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey nathalie wat vervelend en het ziet er idd erg pijnlijk uit !
    gewoon puchen dat je naar de KNO mag hoor ! kom op zeg ... jij voelt het het beste aan !

en wat gezellig gister ... lekker hoor met dit weertje zwemmen

Deel Deze Pagina