Goeiemorgen trouwens Ik ben van plan om een groot zwembad te kopen voor hier in de tuin.Kunnen paps en mams er ook nog eens in. Bryan is vandaag gelukkig wat beter te gebruiken als gisteren.Is nu vrolijker en ligt op de grond te spelen. Mamanona Hoe is het bij jouw gegaan?
hier is het er vannacht ook wel fftjes heftg aan toe gegaan,maar verder nix spectaculairs meegemaakt hoor! jammur fijn dat faylinn heeft doorgeslapen!
Goeiemorgen meiden! Nathalie: Beterschap voor max, hoop dattie volgende week gewoon naar de kno-arts kan! Nona: Je tent dus nog niet weggewaaid? Jammer Geintje hoor! Is het verder gezellig daar? Boja: Succes met nino z'n prikjes vandaag! Daisy: Lekkere poepbroeken! Had ze er last van? (heb van gister niets teruggelezen, moet ik nog doen ) En al tandjes! Spannend, hoop dat ze er niet teveel last van krijgt. Wicjuh: Lekker dat Faylinn doorgeslapen heeft! Ben benieuwd hoe het met haar tong is. Pooh: Zo, die kan goed eten! ik ga vandaag voor het eerst worteltjes proberen, ben benieuwd Eekje: Gaat het goed met de verbouwing? Je hebt wel lekker weer gehad aan zee! Heerlijk! Ik geef nog steeds 1 borstvoeding en 4 x 200 ml. Die drinkt ie niet altijd helemaal leeg. Ben nu ook fruit en groente aan het proberen maar nog niet ter vervanging van de fles. Emma: Jij ook al ongesteld geworden? Voor het eerst? Ik afgelopen woensdag. Wij hadden zaterdag ge BBQ ed, heerlijk he? Maarre, lekker aangeschoten geweest dan? Meelanie: fijn dat ze voorbij d'r sprongetje is! Zo, hier goed bezig geweest gister! Het terras hebben ze gister gelegd. Ik heb met m'n moeder bijna alles spullen uit het appartement ingepakt, weggegooid, weggegeven. Dus het gaat nu echt opschieten. Zondag gaan ze de spullen oververhuizen en ik denk dat wij er dan gauw achteraan gaan! Het was wel warm! Maar ik ben blij dat dat rotwerk gedaan is. Vandaag weer werken dus alleen manlief gaat vanavond wat doen, het terras moet nog vast getrild worden, Tygo z'n kamer gaat deze week in elkaar. Onze flat staat ook nog steeds te koop, alweer bijna 11 maanden. Dus als er iemand is die iemand weet voor een flat in Roosendaal, onzettend welkom! Nou, misschien kom ik vanmiddag nog even aanwaaien, ga nu naar m'n kleine ventje! Groetjes Nathalie
hey nathalie klinkt goed van jullie huis en gister dus veel gedaan met de hitte ! pfff ben je niet gesmolten meid .... ai ai ik was al blij dat ik mezelf overeind kreeg haha en ongi is al voor de 4e keer ofzo .. ik was het al weer heel erg snel .. helaas ! maar heb ook geen bv gegeven en aangeschoten hmmm haha ik ging idd wel lallend de trap op haha weet helaas niet zo iemand die op zoek is maar zal mijn oren open houden ! Mamanona haha jij weer hoor die iets spectaculairs mee wil maken weet zeker dat jij het super had gevonden als de mensen zwemmend voorbij waren gekomen haha maar hoop dat het zo weer wat beter gaat worden voor jullie en jij weer in de zon kan met je laptoppie Redone super idd van dat zwembad en gezellig ! kun je met heel de fam zwemmen en misschien stiekem met een koetje op zijn tijd haha toppie dat bryan vandaag weer happy is ! ik merk het ook wel aan tim dat het zo warm is hoor ! Meelanie ik wordt ook altijd zo'n slak van dit weer .. bah maar huis is weer schoon en was is klaar... hoe staat het bij jou ? ook ver klaar ? en af en toe ego doen we allemaal hoor ! miekje tim kan ook nog niet terug draaien of zit vast in de spijlen ! lekker makkelijk he haha en hoe leer je hem dat he ? hier ook zo'n gekko dus ! eekje wat lekker een weekje vakantie .. mag ik ff jaloers zijn ! lekker hoor naar zee ! wij in september ! Tim krijgt 4x 200 waarvan 1x met nutrix en we proberen groente en fruithap maar dat wil nog niet zo haha de laatste fles krijgt hij trouwens ook 230cc ! Zoooooooooow die sammie is goed bezig met zijn bloemkool haha kan hij dat tim ook ff leren haha en arme sam aan de snotter geef hem maar snel een beterschapsknuffie en dan ook voor jou ! DS wat lief dat je schatje zo goed heeft geslapen ! en 3x per dag .. ai ai dan gaan er wat luiers doorheen .. ik zie ook al iets in tandvlees maar nog geen tanden hier ! kijk maar uit dat ze je niet bijt haha Wicjuh hoe laat was je scheetje wakker en ben je al bij de arts geweest ? Boja hoe is het met mijn lieve lieve nino ! heeft hij zijn prikjes al gehad ? hier is het lekker koel hoop bij jou ook dat scheeld misschien ook al... en anders kom je maar hier naartoe ! zo ben ff eten sorry als ik iemand overgeslagen heb !
goedenmorgen! Heerlijk weer, minder benauwd. MAar het is ook nog vroeg natuurlijk. Morgen weer naar het CB. ik ben benieuwd of we veel dikker zijn geworden, vanwege zijn diarree-weken....
Krijg er een warm gevoel van dat je bent terug gegaan. Het moet vast fijn geweest zijn voor deze vrouw dat ze je aanwezigheid nog heeft gevoeld.
goeimorgen allemaal! ik heb niet kunnen bijlezen, veel te druk met verbouwingen en zo... Maar ach ja, alles gaat prima hier. De fruitpap gaat nog steeds moeizaam, maar hij slaapt wel mooi de klok rond en is zo rustig lief vrolijk. Zalig gewoon. Ben 5 dagen overtijd ook ben es benieuwd... Allee, we gaan maar es verder doen... De badkamervloer moet erin en ik moet nog mosselen maken dus tot later! Grts
Huisie is inderdaad nu schoon emma, m aar pf wat een hitte hangt hier nog steeds geen zuchie wind. Ga nu kleine lianna in bad stopen en dan weer lekker de hord op met der. Jeetje natahlie veel succes met max hoop dat die medicijnen snel aanslaan. Sabbe wat spannend hou op ons de hoogte Hoi mieke hier wel draaien op der buik maar terugdraaien snap ze nog niet helemaal groeten en een fijne dag allemaal
ownee. IK heb nog niet getest dat doe ik nooit zo vroeg. Minstens een week overtijd gaan. En tuurlijk hou ik jullie op de hoogte
Mogge meiden! Nou ja Nona: wat een vunzig plaatje bij mijn quote! Ik hoef voorlopig geen bananen meer ale: Fenne heeft weer heerlijk doorgeslapen en net haar fruithapje op. Zo lekker de fles en in denk dat er een cadeautje in aar broek zit, te horen aan het gekreun
@ Sabbe ik duim voor je! Spannend! @ Nathalie beterschap voor max! @ Beccaatje hoe is het met jou? Lang geleden! @ Emma wat gezellig buiten biertjes drinken! Was echt een heerlijke avond he! Sam zegt dat hij tim wel zal leren bloemkool enz te eten @ Nathalie wat fijn dat je zoveel hebt kunne doen in je nieuwe huisje!
Goedemorgen (nog net!) Ben op mn werk, dus effe stiekem 'forummen' haha. Nino werd om kwart over 6 wakker, dat is beetje standaard, maar heb hem een speen gegeven en hij viel weer in slaap! Dus mama kon even snel douchen aankleden en klaar maken en heeft hem pas om kwart over 7 wakker gemaakt voor de fles. Zou hij voortaan echt pas rond 7u komen, ik hoop het zo! Vanochtend prikjes, heeft maar heel kort gehuild, nog geen halve minuut denk ik en toen begon ie alweer aan dingen te trekken die daar aan de muur hingen haha. Hij was bijna een kilo een zwaarder dan de vorige keer, maar dat wist ik natuurlijk al. Hij volgt netjes zijn lijn, net iets boven de min 1, dus tussen de 0 en de -1 zit ie, nou helemaal goed dus! Papa is vandaag thuis, dus ben benieuwd hoe het gaat. Ik bel maar niet, want mocht ie niet lekker zijn en aan het huilen zijn, dan zit ik me hier weer op te vreten. Hij voelde wel warm toen ik wegging, maar ja, misschien valt het mee. Ik vroeg nog aan de 'prikken-mevouw' of het waar was dat ze er bij de derde prikjes het meest last van hebben, maar zij had juist het idee bij de tweede prikjes. Kortom, overal hoor je wat anders haha. @Julen, brasa (of hoe je dat inderdaad ook schrijft haha) terug!
@nona, jij sensatie zoekster, ramptoerist jammer he dat er geen sensatie was haha, ik zou ook blijven kijken hoor! ben van nature niet nieuwsgierig aangelegd ofzo...