hey boja ! ben je aan het werk meid... ? oh en nino krijgt zijn prikken .. bah ... zielig hoor ! die heeft veel knuffie's nodig vanavond !
Altijd goed excuus om extra te knuffelen haha! Nou goed, hij leek niet onder de indruk van die prikken, dus hoop dat het zo blijft. Hij heeft trouwens het lachen om niets ondekt. Hij was gisteren om echt alles (oftewel om niets !) aan het schaterlachen, bleef aan de gang haha. Zelfs als je hallo zei lag ie helemaal in een deuk. Volgens mij vindt ie het lachen zelf dus gewoon heel leuk, was zo schattig! Hoe is het met Mr T?
Pooh, wat een leuke foto's van sam met zijn groentehapje. Lekker bekkie hoor! Nona, leuke foto´s vn de camping. Juliie heben helemaal het vakantiegevoel te pakken zie ik! geniet evan. Martine wat een lieve foto van Tom met zijn neefje. Lilya, veel succes als je volgende week moet gaan beginnen met werken. MJ, jeetje zo te horen heb je het weer moeilijk gehad met. Gaat het weer een beetje? Wicjuh, Ik heb niet het idee dat jasper meer slaapt met dit warme weer, maar hij valt wel veel sneller in slaap. Anders ligt hij eerst nog veel te teuten, maar nu is het binnen now time stil. Zuurtje, wat knap dat Ynse haar fruit en groentehapjes zo goed eet. Jasper is ook behoorlijk lang. Hij was met 3,5 maand al 65,5 cm. Hij draagt nu maat 62 en ook maat 68. Ik denk dat hij maatje 62 niet lang meer zal dragen. Daisy, wist niet dat Samantha al tandjes krijgt. Heeft ze er veel last van? Eekje, Jasper krijgt 4 flessen van 180 water + 6 schepjes voeding. Nog geen fruit- en/of groentehapjes. Hij doet het hier zo goed op en ik heb niet het idee dat hij er al aan toe is. Ik kijk over een maandje wel weer. Nathalie, beterschap voor Max. En wat goed dat Justin zo lekker heeft geslapen in het tentje. Wij zijn gisteren naar een recreatieplas geweest en haden ook het tentje mee, maar Jasper was veel te wakker. Hij heeft wel heerlijk liggen spelen. Handig he met het aankleedkussen erin. Zo doen wij het ook. Sabbe, heb je al een testje gewaagd? Sapnnend! Boja, fijn dat het goed is gegaan met de prikjes. Zo ben weer bijgelezen. Meiden wat vinden jullie van mijn banner!? Jasper is vandaag 4 maanden! wat vliegt de tijd! Hij doet nu flinke pogingen om op zijn buik te rollen, maar hij heeft de techniek nog net niet door. Verder alles prima met ons mannetje! En dus ook met mama. Moet wel veel werken deze week, maar dan ben ik in augustus weer wat meer vrij. Dan gaan we nog een paar daagjes naar een hotelletje in Duitsland. Heerlijk! Hopenlijk is Jasper daar dan ook een voorbeeldig kindje. Liefs Maranka
Pfff... wat een dag! Ik ben vanmorgen naar mn werk vertrokken om 7.15, maar een uur later weer naar huis gegaan. Flinke hoofdpijn, en die wilde gewoon niet weg (en nog niet eigenlijk!). Op bed gelegen, maar slapen wilde ook niet. Bah. Zal t aan t weer liggen? Faylinn kreeg om 7 uur de voeding ... papa vond het rond 7.30-7.45 tijd om eruit te gaan voor haar, hihi. Ze lag al wakker te worden hoor Ik ga straks even naar de huisarts met dr tong, is nog steeds bruin. @ Naat: beterschap voor Max! Wat naar voor m zeg, bah. @ Sabbe: testen!
haha wat is het toch een lekker jong he ! ik zie hem al lekker lachen... tim kan dat ook zo haha en hele verhalen vertellen zelfs al soms tegen zijn speeltjes in de box haha en hoop dat het zo toppie blijft gaan ... rot prikken...
@ Wicjuh beterschap! @ Maranka super originele banner en gefeliciteerd met 4 maandjes! @ Boja sam kan ook zo lachen en alles kietelt op dit moment bij hem...zoooooooooo lief als je hem dan bezig ziet Sam wordt over 2 weekjes al 6 maanden wow dat gaat snel...
Pooh en Emma, ben ook erg trots op mijn bannertje. Vind hem heel goed gelukt en nog helemaal zelf voor elkaar gekregen ook! Becaatje, idd, warm! Maar hier binnen nog goed uit te houden. Wic, sterkte met de hoofdpijn. Ben benieuwd wat het bruine op Faylinn haar tongetje is?
zowwww zeg dat wel ! ik ben lekker te voet boodschappen gaan doen maar eh ... toen brak de zon door .... ai ai wat een hitte !
Hallo allemaal, Hoe is het hier? Ik heb helaas nog geen tijd gehad om alles terug te lezen! Maar ik wilde even zeggen dat ik jullie niet vergeten ben hoor! Ohja ik kreeg nog een super site door: zelfde iedee als marktplaats en ebay! http://www.marktplaats.easybid.biz/?nrs2=4812
Hey meiden Alles goed met iedereen? Hier gaat het heel erg goed! Wel erg warm he? heb het hele weekend gewerkt dus ben ook wel op hoor door de hitte..maargoed heb nu 2 dagen vrij en dan nog 1 dag werken en dan heerlijk vakantie. Morgen nog even naar de condoleance (geen iedee hoe je het schrijft) van mijn overleden client.... In huis moet ik nog een hoop doen, van het weekend niets van gekomen ..maar ik vind het er nu ook te warm voor. Daarstraks nog even naar de kapper geweest, lok bij laten knippen. Zaterdag is ons oudste kereltje jarig! Alweer 3 jaar... gaat zo hard , dus vanavond moeten we nog even een taart bestellen. Nou meiden, tot snel...
goedemiddag hier slechte nacht meneer paar x wakker geweest en mark heeft m elke x recht gelegd hy draait tot ie op ze zij ligt hahaha en dan krijsen en ze ontlasting is zo hard echt zielig en krijgt toch 4ml lacktulose ben echt kapot pffffff dalijk slapen hahah
oh ja de trouwdatum staat vast by de gemeente en ik wil 30 ocktober ondertrouw zijn we 3jaar samen maar zij rade aan tot volgens jaar te wachte dan zijn koste hoger hahah sstomme doos wij willen 30ocktober morgen effe gaan informeren voor die datum s toch speciale datum nu is de auto garage pfffff is ook handig hahah moet trekhaak onder anders kunne we woensdag onze caravan niet ophalen hahah en donderdag JARIG alweer 22