Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Boja werkse en ik hoop dat het goed zal gaan met nino vandaag! ;)

2. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    dank je wel!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey boja !

ben je aan het werk meid... ?
    oh en nino krijgt zijn prikken .. bah ... zielig hoor !
    die heeft veel knuffie's nodig vanavond !

4. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Altijd goed excuus om extra te knuffelen haha! Nou goed, hij leek niet onder de indruk van die prikken, dus hoop dat het zo blijft.

Hij heeft trouwens het lachen om niets ondekt. Hij was gisteren om echt alles (oftewel om niets !) aan het schaterlachen, bleef aan de gang haha. Zelfs als je hallo zei lag ie helemaal in een deuk. Volgens mij vindt ie het lachen zelf dus gewoon heel leuk, was zo schattig!

Hoe is het met Mr T?

5. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pooh, wat een leuke foto's van sam met zijn groentehapje. Lekker bekkie hoor!

Nona, leuke foto´s vn de camping. Juliie heben helemaal het vakantiegevoel te pakken zie ik! geniet evan.

Martine wat een lieve foto van Tom met zijn neefje.

Lilya, veel succes als je volgende week moet gaan beginnen met werken.

MJ, jeetje zo te horen heb je het weer moeilijk gehad met. Gaat het weer een beetje?

Wicjuh, Ik heb niet het idee dat jasper meer slaapt met dit warme weer, maar hij valt wel veel sneller in slaap. Anders ligt hij eerst nog veel te teuten, maar nu is het binnen now time stil.

Zuurtje, wat knap dat Ynse haar fruit en groentehapjes zo goed eet.

Jasper is ook behoorlijk lang. Hij was met 3,5 maand al 65,5 cm. Hij draagt nu maat 62 en ook maat 68. Ik denk dat hij maatje 62 niet lang meer zal dragen.

Daisy, wist niet dat Samantha al tandjes krijgt. Heeft ze er veel last van?

Eekje, Jasper krijgt 4 flessen van 180 water + 6 schepjes voeding. Nog geen fruit- en/of groentehapjes. Hij doet het hier zo goed op en ik heb niet het idee dat hij er al aan toe is. Ik kijk over een maandje wel weer.

Nathalie, beterschap voor Max. En wat goed dat Justin zo lekker heeft geslapen in het tentje. Wij zijn gisteren naar een recreatieplas geweest en haden ook het tentje mee, maar Jasper was veel te wakker. Hij heeft wel heerlijk liggen spelen. Handig he met het aankleedkussen erin. Zo doen wij het ook.

Sabbe, heb je al een testje gewaagd? Sapnnend!

Boja, fijn dat het goed is gegaan met de prikjes.

Zo ben weer bijgelezen.
    Meiden wat vinden jullie van mijn banner!?
    Jasper is vandaag 4 maanden! wat vliegt de tijd!
    Hij doet nu flinke pogingen om op zijn buik te rollen, maar hij heeft de techniek nog net niet door.
    Verder alles prima met ons mannetje! En dus ook met mama. Moet wel veel werken deze week, maar dan ben ik in augustus weer wat meer vrij. Dan gaan we nog een paar daagjes naar een hotelletje in Duitsland. Heerlijk! Hopenlijk is Jasper daar dan ook een voorbeeldig kindje.

Liefs Maranka

6. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Gefeliciteerd met Jaspers 4 maanden!

7. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Dank je!

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Pfff... wat een dag!
    Ik ben vanmorgen naar mn werk vertrokken om 7.15, maar een uur later weer naar huis gegaan. Flinke hoofdpijn, en die wilde gewoon niet weg (en nog niet eigenlijk!). Op bed gelegen, maar slapen wilde ook niet. Bah. Zal t aan t weer liggen?
    Faylinn kreeg om 7 uur de voeding ... papa vond het rond 7.30-7.45 tijd om eruit te gaan voor haar, hihi. Ze lag al wakker te worden hoor ;)
    Ik ga straks even naar de huisarts met dr tong, is nog steeds bruin.

@ Naat: beterschap voor Max! Wat naar voor m zeg, bah.

@ Sabbe: testen! ;)

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    fijne vermaanddag !

en super banner !

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haha wat is het toch een lekker jong he !
    ik zie hem al lekker lachen... tim kan dat ook zo haha en hele verhalen vertellen zelfs al soms tegen zijn speeltjes in de box haha
    en hoop dat het zo toppie blijft gaan ... rot prikken...

11. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meissie ff met een paracetamol naar bedje dan !
    en succes straks bij de HA !

12. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    pff warm he?

13. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    @ Wicjuh beterschap! ;)

@ Maranka super originele banner en gefeliciteerd met 4 maandjes!

@ Boja sam kan ook zo lachen en alles kietelt op dit moment bij hem...zoooooooooo lief als je hem dan bezig ziet :)

Sam wordt over 2 weekjes al 6 maanden :confused: wow dat gaat snel...

14. maranka

maranka VIP lid

27 mrt 2007
    10.842
    0
    36
    Pooh en Emma, ben ook erg trots op mijn bannertje. Vind hem heel goed gelukt en nog helemaal zelf voor elkaar gekregen ook!

Becaatje, idd, warm! Maar hier binnen nog goed uit te houden.

Wic, sterkte met de hoofdpijn. Ben benieuwd wat het bruine op Faylinn haar tongetje is?

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!

zowwww zeg dat wel !
    ik ben lekker te voet boodschappen gaan doen maar eh ... toen brak de zon door .... ai ai wat een hitte !

16. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    heb hier een minizwembad van m'n dochter staan, ook niet werelds maar net genoeg.

17. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Hallo allemaal,

Hoe is het hier?
    Ik heb helaas nog geen tijd gehad om alles terug te lezen! Maar ik wilde even zeggen dat ik jullie niet vergeten ben hoor!

Ohja ik kreeg nog een super site door:
    zelfde iedee als marktplaats en ebay!
    http://www.marktplaats.easybid.biz/?nrs2=4812

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey meiden

Alles goed met iedereen?
    Hier gaat het heel erg goed!
    Wel erg warm he? heb het hele weekend gewerkt dus ben ook wel op hoor door de hitte..maargoed heb nu 2 dagen vrij en dan nog 1 dag werken en dan heerlijk vakantie.
    Morgen nog even naar de condoleance (geen iedee hoe je het schrijft) van mijn overleden client....
    In huis moet ik nog een hoop doen, van het weekend niets van gekomen :( ..maar ik vind het er nu ook te warm voor.
    Daarstraks nog even naar de kapper geweest, lok bij laten knippen.
    Zaterdag is ons oudste kereltje jarig! Alweer 3 jaar... gaat zo hard :D, dus vanavond moeten we nog even een taart bestellen.
    Nou meiden, tot snel...

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    goedemiddag

hier slechte nacht meneer paar x wakker geweest en mark heeft m elke x recht gelegd hy draait tot ie op ze zij ligt hahaha en dan krijsen

en ze ontlasting is zo hard echt zielig en krijgt toch 4ml lacktulose

ben echt kapot pffffff dalijk slapen hahah :rolleyes:

20. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.339
    141
    63
    oh ja de trouwdatum staat vast by de gemeente
    en ik wil 30 ocktober ondertrouw zijn we 3jaar samen maar zij rade aan tot volgens jaar te wachte dan zijn koste hoger hahah sstomme doos

wij willen 30ocktober morgen effe gaan informeren voor die datum s toch speciale datum
    nu is de auto garage pfffff is ook handig hahah moet trekhaak onder anders kunne we woensdag onze caravan niet ophalen hahah en donderdag JARIG alweer 22 :rolleyes:

Deel Deze Pagina