Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen allemaal!

Weer hele mooie en lieve fotootjes gezien, maar heb even geen fut om te reageren en ga dus maar even terug mijn bedje in....

Fijne dag allemaal!

Vanavond komt mijn broer met mijn nichtje die 4 weekjes ouder is nog langs voor mijn verjaardag. Die konden vorige week niet. Altijd zo leuk om te zien hoe ver zij alweer is! :D

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ MJ : slaapt Jadyn overdag zoveel, dat ze nu s nachts aan het spoken is? Of heeft ze veel last van de warmte (die nog in huis hangt in de nacht)?
    Ik duim voor je dat ze de komende weken de nachten goed gaat slapen!

3. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allemaal!

nou, gisteren gewoon :evil: zoals verwacht hoor.

Ik zag n hele hoop mooie foto's

van t weekend zijn er van m'n kleintjes foto's gemaakt met n proff toestel (m'n zus)
    ik moet ze nog krijgen, maar zijn echt prachtig.
    Ik post ze dan wel als ventje uit verlof is.

Fijne dag allemaal!

Grts

4. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    goeiemorgen allemaal,

Hier weer een broeierige dag maar het is wel heel erg bewolkt en al een beetje donker aan het worden, dus ben benieuwd wanneer die gaat vallen.

He divi hoeveel geef jij nu aan demi van de potjes ik geef aan lianna alleen nog steeds fruit en daar krijgt ze een half potje van heb wel het idee dat ze er meer van wilt, maar op het potje kan je nu niet terug vinden of ze hem helemaal mag.

Hier ook nog steeds veel haaruitval tinusje ben nu met vitamine b al een paar weken bezig maar het helpt niet echt veel. Ga vanmiddag naar de drogist om tevragen of ze nog wat anders hebben.

Hoi mj hoop zo voor je dat jadyn het vanmiddag lekker doet op de camping snap dan ook dat je dan veel lekkerder zit daarzo. Hoe doet ze het nu met de voedingen is dat nog wel steeds om de 4 uur en drinkt ze dan genoeg?

Nou sabbe ben benieuwd hoor naar de foto`s heb ze een paar weken geleden ook laten maken en ze zijn zo leuk geworden

Zo he redone wat een zalig zwembad is dat zeg ik kan het wel begrijpen dat ze niet konden wachten dat ze erin mochten

Nou meiden ik ga even op buienradar kijken misschien lukt het nog om me heg te snoeien voordat het gaat regenen.

Fijne dag allemaal

5. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    @ haaruitval: Ik heb er ook flink last van. Maar goed, het is heel normaal; tijdens de zwangerschap wordt alles vastgehouden en dat komt er allemaal uit nu. Ik heb ergens gelezen dat het tot een half jaar kan duren; dan is het geheel van groei/vasthouden/verlies van haren gestabiliseerd.

6. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen!

Vanmorgen werd ik vroeg wakker en dacht achhh laat ik er maar uit gaan.
    Even op de bank tv gekeken en toen werd ons kleine kereltje wakker..
    Ondertussen hangt er al weer een was buiten te drogen en er staat al een wasje aan.
    Straks even stofzuigen en vanavond even strijken.
    Wil alles opgeruimd hebben voor de verjaardag van de oudste.
    Vanmiddag komen mijn ouders even oppassen omdat ik naar de condoleance moet...hahah toen ik mijn ouders vroeg of ze even konden oppassen zei mijn vader direct ''jaaaa dat kan wel'' :D:D hij heeft vakantie en vind het juist leuk, kan hij even met ze stoeien :D

Ons kleine kereltje draaid zich nu de hele tijd om en valt dan uiteindelijk in slaap op zijn buik of op zijn zij...nu ligt hij ook heerlijk te slapen in de box.

Ik zie er toch een beetje tegenop om daar vanmiddag heen te gaan, ik ken zelf maar 1 familielid van mijn client...en ja als ze vragen of ze rustig is ingeslapen wat moet ik dan zeggen... moet ik uitleggen dat ze het heel erg benauwd had en al die dingen die ik gezien heb..vind het echt moeilijk want misschien doe ik hun meer verdriet dan..
    Er komen nog 3 collega's...Dus ik laat het allemaal maar over me heen komen.

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Ik moet zeggen dat het bij mij tot nu toe nog meevalt... maar bij de oudste had ik het ook pas rond de 6 maand...mmm afwachten dus :p

8. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Deze was ik al eens tegengekomen op hyves, ik vind m leuk (niet aan de mannen doorgeven :p)

9. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Sterkte vanmiddag meis!
    Ik zou het een beetje makkelijker maken voor de familie, als ze een dergelijke vraag stellen.

10. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ wicjuh
    Ja daar zat ik dus ook al aan te denken....Maarja mijn oooooo zo leuke en gezellige bazige collega zal straks wel pal naast me staan en zich ermee bemoeien en alles beter weten (ze was er dan wel niet bij)...pff beetje vervelend word ik van haar :p

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: mama 1984: succes vanmiddag :)

verder hier geen nieuws..... ik ga shoppen in terneuzen met Mañana en Jamilia, vanmiddag is er BLIJ DAT IK GLIJ,( dat vat ter land ter zee en in de lucht :p ) en natuurlijk word er weer mee gedaan vanaf onze kant,dus foto's volgen :)

Ben nu dus weer weg,maar wou ff laten weten dat ik veel plezier heb \:D/ ( op deze idd voor mij een beeeetje saaie camping :p :) )

12. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Heb Justin er net 10 minuten geleden uit gehaald :oops:
    en dat dus vanaf gisteren 19.30 met een kleine onderbreking rond 22.00 uur toen hij slapend dat flesje BV opdronk.

Wat slaapt dat jong zeg :confused:
    Vind het niet erg hoor :) :oops:

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Jippie! Dan ook een brasa van Nino voor Samantha!

14. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen trouwens! Ben even aan het teruglezen.

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    haha mag ik! we schelen niet eens een jaar dus troost je ;) ik ben in mei jarig, duurt nog wel even!

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Wat vervelend zeg, hoop dat het snel overgaat. Maar wat een lieve foto!

17. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Hey Divi,
    Gistern ging het heel goed met hem, maar vannacht vond ik hem toch wel erg warm en vanochtend ietsje minder. Heb vanochtend getemperatuurd en toen had ie 37,8, verhoging dus. Denk dat ie vannacht wel over de 28 zat. Hij is ook een beetje zeurderig vanochtend, was duidelijk moe maar weigerde uiteraard te slapen. Is nu net vermoeid in slaap gevallen. Ga hem straks weer temperaturen. Volgens mij mag 24u na de prik de temperatuur niet meer stijgen. HIj was op mijn weegschaal 6600 en bij het CB 6700, maar dat kan gewoon verschillen per weegschaal. Vorige keer was hjij daar 5800 dus hij is goed gegroeid! Lengte was hij 64cm. Dat was hij 3 weken terug bij de KA ook, dus het ligt er maar net weer aan wie meet en op welke weegschaal je ligt. Gewicht, hoofdomtrek en lengte zit ie net boven de -1 dus gaat helemaal goed!

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Haha! HIer vind ie het niks hoor als er iets op zn gezicht ligt. Hij weet alles te pakken en weg te gooien, maar zodra bijv. zn slabbetje op zn gezicht ligt raakt ie in paniek en snapt ie niet dat ie die zelf weer van zn gezicht af kan halen haha.

19. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Wat fijn, die wil ik ook! Past alleen niet op mijn balkon...

20. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Wat is het toch een kanjer! Jammer dat ie niet voor mij lacht :(

Deel Deze Pagina