Ik weet niet meer wie het vroeg, maar met de voedingen van Jadyn ging het heel goed. De 4 uur tussen de voedingen wou eigenlijk met gemak en ze dronk ook veel meer uit de fles (record 165 cc). Vanaf zaterdag gaat het met alles ietsje minder. Maar Jadyn was zondag 19 weken, dus ik denk zelf dat het een sprongetje is, in combinatie met de warmte. Vanmorgen heeft ze maar 45 minuten geslapen en maar 100 cc gedronken. Maar nu ligt ze lekker weer in bed te slapen. Ik hoop echt dat het goed gaat vanmiddag op de camping. Gelukkig is het niet zo heel zonnig, dus niet belachelijk warm in onze auto zonder airco. liefs voor allen!
Hier een groot drama...... Ik krijg een hekel aan t sprongetje, duurt hier nu al 2 weken en ben het ZAT... einde ego bericht...
Hier dikke pret in het zwembad.Ze zitten er al in sinds half 10 vanmorgen en zijn even een half uur eruit geweest om te eten.En ze zijn er nog niet zat van. Bryan is vandaag op het KDV.Het was wel huilen vanmorgen hopelijk is het verder goed gegaan.
Maar goed, alles gaat goed hier gelukkig. Daantje lacht de hele dag door en kluift alles wat voor handen komt helemaal af. Hij kwijlt ook best wel, dus ik verwacht dat er binnenkort onderin tandjes gaan doorkomen...
Hallo! Vanmorgen meetochtend, 8,8 kilo! En de lengte was 68, maar met gebogen hoofd. En luisteren ho maar...dus ik denk dat hij wat langer is.
zo hee beccatje dat gaat de goede kant op wij mogen volgende week maandag weer gaan wegen ben benieuwd He miekje bij lianna heeft het ongeveer 3 weekjes geduurd weinig slapen hangerig en `s aonds niet willen gaan slapen, nu is het weer 180 graden gedraaid en slaapt ze goed en is weer heel vrolijk. Dus kom op het komt goed