Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Nou dat vind ik ook hoor. Als hij daarin wel slaapt ipv in de kinderwagen?
    Ja toch? Echt goed zeg!
    En ook lekker dat hij geen last heeft van de warmte!

2. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Slaap lekker wijffie tot morgen!

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey lieverds ik ga ook maffen man en ik hebben lekker in de tuin gezeten maar de batterij van de laptop is dus binnen een uur al leeg !
    hmm ik zeg morgen verlengsnoertje dan maar haha

divi wat een SUPER foto's !
    te lief !
    en wil ze nu nog een boontjes na tim zijn speciale foto haha hij zelf begint nu wat te eten
    redone slaap lekker ! zal bryan ook wel doen dan haha
    wat een slaapkoppie net als tim !
    oh en wat voor sap krijgt hij dan ik zal ook eens iets gaan halen voor tim was al aan het zoeken maar kon niks bruikbaars vinden
    ds leuk dat je een gezellige dag had !

hmmmm hier twijfel dus ... hij heeft nu een gewoon matrasje maar kan zijn hoofd goed omhoog houden hoor maar hij heeft niet door dat hij zijn hoofd opzij moet leggen als hij op zijn buik ligt .... vind het toch wel eng hoor !

nou meiden WELTRUSTEN !

4. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Doe jij morgen maar ff een verlengsnoertje meis haha

Ja he lieve foto's he van Demi?

Nee meis, ik heb de foto laten zien aan haar, maar ze vertikt het om boontjes te eten... oh oh echt een eigenwijs...
    Straks wonen Tim en Demi samen. Demi aan de wortels met aardappels en Tim aan de boontjes en aardappels haha haha hahahaha ;)
    Iedere dag hetzelfde omdat ze niets anders lusten haha haha

Ik heb voor Demi Diksap van de AH gehaald en Olvarit Frutapura Sap. Vind ze alle twee helemaal geweldig.

Dat geloof ik dat je het best eng vind meis! Zeker als hij nog niet door heeft dat hij zijn hoofdje opzij moet leggen.
    Want ik begreep dat hij nu in bed ook gaat rollen he?
    Wij hebben voor Demi een aerosleep op het matras.....
    Ik zou ook in me broek poepen, ondanks die aerosleep, als Demi gaat rollen hoor........

Meis slaap lekker en tot morgen!

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Divi gaat ook lekker naar bed

6. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
  7. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
  8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
  9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :)

nou mn gewonnen fishes ook weer verloren... de mannen zijn nog aan t black jackkkkkkken ,dus ben benieuwd waar ze mee thuis komen...

:) ik denk alleen met een stuk in de kraag! :p

morgen Bin Goooo dus ben benieuwd of we daar wat winnen :)

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    \:D/ 75 euro kwam er nog mee naar te vouwwagen olé olé hahahaha

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Goedemorgen. Hier lekker de nacht doorgeslapen :D. Straks (over 20 min) officieel opstaan voor de nieuwe werkdag.

12. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goeiemorgen

:idea: Emma

Ik heb ook dixsap maar dan bij de plus weg.Ik heb gisteren een blender gekocht en ik ga vanaf vandaag vers geven.Ik laat hem ook gelijk met de pot meeeten.Dus vanmiddag eten we worteltjes denk ik.

bryan is vandaag 4 maanden.

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen

Sorry hoor, maar het lukt me niet om jullie bij te houden.
    Gisteren naar de condoleance geweest...waren maar in totaal 10 mensen.
    Samen een hele tijd gekletst en herrinneringen over mw opgehaald.
    De familie vroeg nog aan mij hoe het ongeveer gegaan was.
    2 familie leden die echt voor mw er waren pakte me nog even vast en zeiden dat ze blij waren dat ik bij mw was op dat moment en vonden het fijn dat ik er nu ook even was.
    Kreeg nog complimentjes dat ze het zo goed vonden dat ik het had aangevoeld. Dat deed me heel erg goed dat ze dat tegen me zeiden.
    Nog even bij mw wezen kijken, ze lag er netjes bij...net als altijd als ze sliep....Stond wel te trillen op mijn benen.. het is net of je een speciale band met iemand hebt omdat je bij een bijzondere gebeurtenis bent geweest van die persoon...moeilijk uit te leggen wat ik bedoel.

Maargoed naast al deze moeilijke dingen gaat het leven ook gewoon weer door...en zijn we druk bezig met de voorbereidingen voor de verjaardag van ons oudste kereltje..
    Meeste boodschappen zijn in huis...maarja ik ben zo'n typ dat ik ook het hele huis aan kant wil hebben.. alles in huis moet schoon en opgeruimd zijn. De ramen wil ik nog doen en de voor en achter tuin...auto hebben we al gewassen.
    Een ander zou zeggen, ben je gek dat doe je toch lekker na de verjaardag... ja dat denk ik soms ook..maar dat lukt me echt niet :D

Vandaag nog even boodschapjes doen.. en vanmiddag gaat de oudste mee met mijn zusje naar een verjaardag van de opppaskinderen van haar.
    Meisje is nu ook net 3 geworden... zo leuk hoe die 2 met elkaar spelen.. handje vast houden...echt zijn vriendinnetje hahah zo schattig!

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey mama fijn dat het je goed heeft gedaan om te gaan en idd jammer als er zo weinig mensen zijn maar denk maar zo jij was er toch mooi 1 van !
    echt top van je ...

Rdone fijne vermaanddag voor Bryan !
    en tja ik twijfel ook over dure matrassen enzo ik bedoel hij zou het toch moeten kunnen op zijn buik .... maar de gedachte wat als ......
    ik ga vandaag ff verder op onderzoek uit !

DS fijn zo'n goede nacht ! en werk ze vandaag ....

MAmanona ik heb zó'n gevoel dat de winst van de bingo komt haha maar van dei 75 euro kan je al wat leuks gaan doen vandaag !
    wat straat er op de planning ?

Divi wat een mooie plaatjes haha
    en idd een romantisch etentje met onze twee gekke kids is nogal hetzelfde elke keer dan haha
    tim krijgt vandaag eerst nog boontjes en vanavond misschien bloemkool !
    en ohohoh tim is niet te houden na het kijken van de foto's van demi haha hij is een heel verhaal aan het vertellen !
    wacht maar tot die 2 aan de comp kunnen
    maar jij dus aerosleep .. ook met die hoeslakens enzo ?
    hmm ik denk er ff over na !
    man zat al te grommen dat het weer zo veel geld kost en wat je er aan hebt ....
    en dat snap ik wel een beetje vroeger hadden ze dat ook niet he ... maarja ...

nou volgensmij gaat vandaag iedereen naar het strand ofzo het is leegloop hier !
    ik twijfel nog over de crematie maar denk dat ik toch maar ga en dan buiten de zaal blijf zitten ofzo en dan erna bij de koffietafel nog condoleer ..

15. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    goedemorgen ladies,

Mary Jane is in da House! Hier weer een drama-nacht gehad met drama queen Jadyn. Eerst nog gevoed om 23 uur en daarna weer om 01:30 en 03:45 en 07:30. Pffff. Maar toen ging Mr lover lover met Jadyn naar beneden en kon ik nog lekker ff een uurtje slapen. Straks komt mijn dinnetje en gaan we lekker naar de braderie hier in het dorp. Gezellie! ff kijken of Jadyn dan ook wakker is, kan ze mooi mee! Nu snel ff douchen!

liefs

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Divi: Jadyn slaapt overdag helemaal niet veel nu ze ’s nachts zo aan het spoken is. Ze heeft haar dag- en nachtritme niet omgedraaid ofzo. Vannacht weer drama. 23:00, 01:30, 03:45…pfff. Ze dronk vannacht niet veel. Volgens mij heeft ze meer last van de warmte. Ze drinkt zichzelf dan in slaap met 50 cc ofzo. We hebben haar wel laten jammeren in de hoop dat ze weer in slaap zou vallen, maar dat gebeurde niet.

17. meelanie

meelanie Actief lid

7 jul 2007
    223
    0
    0
    goeiemorgen allemaal

Mj zonde van de nacht, maar misschien 1 troost ik heb ook elk uur van d eklok gezien vanacht wat was het hier warm zeg.

Emma ik kan je helaas niet helpen met kleine tim. Lianna draait in de box ook alle kanten op in derbedje ligt ze in een slaapzakje dan gaat ze wel draaien en ligt soms overdwars in der bedje maar ze draait gelukkig nog niet op der buik. Laat je het ons weten als je er wat op gevonden heb succes.

Divi bedankt voor het antwoord, ik heb lianna gisteren een heel potje geven van der fruit en zalig dat ze het vond het ging er eigenlijk zonder moeite in. We hebben hier nog geen groente gegeven waarom weet ik eigelijk niet. Maandag mogen we weer gaan wegen dan zal ik het eens gelijk navragen voor de groente zal ongetwijfeld wel mogen van de fruit heeft ze toch ook geen last.

mamanona veel plezier vandaag het wordt weer een zalige dag voor jullie veel plezier.

Nou meiden ik ga me eigen hier ook vermaken, nog even het huisje aan kant maken want moet hierna weer 3 dagen gaan werken, dan om half 1 richting moeders want daar staat het badje klaar in de tuin dus we gaan lekker poedelen met ze allen.

Dikke knuf aan jullie allemaal

18. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @MJ: Klinkt alsof ze idd last heb van de warmte.. :(. Knuff.

Oh, maar er is wel een sprongetje vanaf 19 weken. Sinds dat sprongetje wil Samantha soms ook nachtvoeding.

19. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    @Emma: Wij hebben een purflo. Voelt wel een stuk veiliger sinds Samantha zich heeft ontpopt tot buikslaapster.

20. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey mj wat een nacht !
    kan idd sprong zijn of hitte maar hoe dan ook het is vervelend voor jullie ... veel plezier vanmiddag ! gezellig hoor hier is iedereen met vakantie ..

meelanie ik heb ff op site gekeken van nl stichting tegen wiegedood en eigenlijk kan je er weinig aan doen .. er is niets dat bewezen is dat helpt ... vastbinden raden ze af en de aerowsleep is alleen getest op volwassenen en beebs ademen anders schijnbaar dus nu weet ik het ook niet meer........
    en veel poedelplezier haha
    misschien ga ik wel in tim zijn bad zitten ahaha

ds ik ga eens kijken wat dat is ! moet dat over het matras ofzo ?

Pooooooh waar ben je ? nog niet wakker ? jij bent meestal wel een vroege vogel !

nou ik ga tim ff happie geven haha ben beetje dom geweest wnat heb hem net al in bad gedaan had ik beter er na kunnen doen he !
    hij had het trouwens koud in bad......... :confused: ik dacht ik doe het iets koeler en hij lag te bibberen.....
    heb hem snel dik geknuffeld om weer warm te krijgen haha

Deel Deze Pagina