Helleu dames! Nino is gister van half 8 's ochtends (eigenlijk iets eerder) tot half 10 's avonds wakker geweest! is 2x een paar minuten in slaap gevallen tussendoor, zeker minder dan een half uur in totaal. Niet normaal! Ik ben om 21.10 naar gaan wandelen met hem, toen viel ie dus in slaap in de kinderwagen. Woon op 4hoog, maar heb hem maar met stoeltje en al naar boven gedragen, want was bang dat als ie wakker zou worden, hij weer niet ging slapen. pffff vermoeiend hoor. Misschien toch door de prikjes?
hey boja wat jammer voor kleine nino ! het is ook zo warm he ! en dan de prikjes nog... gaat het nu wel goed met hem ?
Sorry dames dat ik wederom niet terug lees, maar voel me bleeehhh. Hier zijn we alledrie aan het snotteren en niet lekker. Sam heeft er ook last van. Zit helemaal vol en dan nog die warmte... Komt wel goed! Ik denk wel aan jullie hoor! Hele dikke knuffel! Gisteren was mijn broertje hier met zijn kleintje die 4 weken ouder is. Altijd zo leuk die kleintjes samen
tim slaapt al vanaf 6 weken met een ingestopte slaapzak ! die lag elke keer met hoofd tegen einde bed en dat was huilen ! dat is nu verholpen .. ik ga nu extra kijken en toch maar de babyfoon gebruiken ... we zitten ook buiten en wil hem dan ook in de gaten houden ! hij klaagt erg als hij op zijn buik ligt dat geluid is anders dan normaal zeg maar !
hey meid wat een super foto en gelukkig dat het zo gezellig was ! en ai ai snotter snotter bij jullie dus ! ik had idd al aangegeven waar je was haha meestal ben jij de vroege vogel hier he ! maar dan heb je misschien wel lekker uitgeslapen ?
Hij was vanochtend toen ik naar mn werk ging (en hij met mijn moeder meeging) wel erg moe, maar ja, dat is niet zo gek natuurlijk. Heb nu nog niets gehoord, dus is of een goed teken of juist niet haha.
@ Emma ik was om 8.30 al bij de bakker in rijsbergen en darana even daar naar mijn schoonmoder. Vervolgens om 9.30 thuis en mijn moeder kwam me om 1000 ophalern en we zijn te voet naar onze oude buurvrouw geweest om koffie te drinken voor haar verjaardag. En ik was rond 11.30 thuis en toen kwam mannetje thuis eten...en daarom nu pas achter pc Nu lekker rustig. sam ligt lekker te slapen en heeft het heel goed gedaan. Alleen toenstraks toen we thuis kwamen hysterisch toen hij naar bed ging, maar toen heb ik er ook heel veel snot uitgehaald zooooooooo zielig. Daarna nog even beneden geweest en nu lekker slapen
werk ze meid en troost je maar met de gedachte dat het TE warm is buiten ! ik blijf mooi binnen ... en voor tim is het ook TE warm buiten ... of je moet een zwembad hebben dan gaat het misschien wel
aha dus jij was al vroeg op pad ! is man vrij of is hij ziek naar huis gekomen ? wel gezellig hoor ! man en ik hebben gister lekker bakplaat buiten aangezet en hadden zo veel over dat we vanavond nog een keer gaan doen haha
nou ik de babyfoon uit de kast gehaald ! alles klaargezet en beschrijving kwijt dus ff gokken hoe het werkt na een half uurtje alles klaar ik denk zo.................. eens luisteren wat tim doet niks whahahaha ik dacht ik hoor maar niks ik ga kijken ligt hij echt binnen een minuut te slapen ! phhh haha ik dat ding zo hard staan dat ik hem onderhand had kunnen horen ademen hihihi
Nee mannetje zat op de baan vandaag en kwam tussen de middag even thuis eten! Wat fijn dat tim zo snel sliep!
Dit geloven jullie nooit! Dacht ik zet hem er even in en kijken wat hij doet. Hij sjeest de hele kamer door (in zijn achteruit) Hij is pas 4 maanden http://www.mijnalbum.nl/Album=6FWKRY68