nathalie heb jij zo'n ding voor om justin zijn buik voor om zijn matras zodat hij niet kan draaien ? en zo ja wat vind je er van ?
tim draait om in bed en ik vind het nogal eng ! ben een beetje aan het puzzelen wat er tegen te doen is ! maar eigenlijk raden ze het af om vast te leggen... wat is jouw ervaring ?je hebt alle 4 de kids met dit ding gebruikt of niet ?
Leuk! Zo'n ding wilde ik ook voor mijn springkikker hebben, denk dat die dat ook wel geweldig vindt, maar wist niet vanaf welke leeftijd zulke dingen 'mogen'.
Hey meiden Hier een gezellige middag gehad.. ben met mijn ouders naar de ikea geweest. Mijn paps heeft vakantie dus die vond het wel leuk om mee te gaan. Daar nog even wat gedronken en opa liep natuurlijk vol trots met zijn kleinkinderen oma natuurlijk ook maar opa kan vaak niet mee omdat hij moet werken en nu was het zijn beurd om met de kids te lopen pronken Daar nog even wat gedronken en toen opzoek naar wat ik nodig had..hahah mijn vader heeft echt gemerkt dat hij met 2 vrouwen mee ging We bleven maar kijken en kijken. Toen naar de kassa om te betalen, maar mocht van me vader de portomonee niet pakken... Dus mijn ouders hebben betaald , lief he Kreeg ik zomaar cadeau! Toen we net thuis kwamen kwam mijn zusje aan fietsen om de oudste op te halen voor de verjaardag en ben ik samen met mijn kleine kereltje de laaste boodschapjes gaan doen voor zijn verjaardag. ff proberen te reageren @ Nathalie: Jemig hij is snel! Haha je kunt aan hem zien dan hij het leuk vind @ emma: Mijn kereltje draaid ook om in bed... vind het ook eng hoor! maar ik heb ook gehoord dat het niet veilig is om je kindje vast te leggen..Dit ivm dat ze zich toch misschien op een of andere manier kunnen verdraaien en daardoor helemaal niet terug kunnen @ Ds: Mij is ook altijd verteld dat de loopdingen worden afgeraden.. ook ivm de heupjes! @ nona: HOOooi En leuke foto's weer gezien
HOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOi mamanona ! ben je weesten zwemmen ... en nu zeker klaarmaken voor sloerieen op de bingo zeker haha
mama84 wat super leuk en gezellig met je ouders shoppen ! was wel druk zeker nu zo met de vakantie ! en wat leuk dat je lekker niet hoefde te betalen ! haha wat zijn opa's toch gek he ! mijn pa kwam net ook thuis van vakantie wil hij gelijk tim zien ( zijn 3 dagen weg geweest) en heeft kado voor hem ! haha leuk setje kleding gehad !
neueu... ben nie wezen zwemmen... heb wel tot aan mn knieen in t peuterbad gelopen ( in de korte broek) we gaan nu voor de verandering ( ) weer s Frietjes eten.... en dan om 20:00 naar de BinnnnGooooo
Hoi Ik ben wel even wezen zwemmen met de kids dat klopt hahaha. Mijn ouders kwamen langs om de meiden op te halen voor een nachtje logeren en ze vroegen of wij vanavond kwamen gourmetten en dat gaan we straks lekker doen. Hoe gaat het met jouw en met Tim?