nou ik ben er ff tussenuit voor een uurtje of 2 ! gezellie met man bbq ! ga nu alles klaar zetten en dan zal hij zo thuis zijn eet smakelijk allemaal
Ik zit er even een beetje doorheen. Het weer zit niet mee (veel te warm en komende dagen wordt nog warmer) Mannetje is werken. Ik krijg hier mijn werk niet af(de was en de plas en de verhuisdozen) Ik mag van de kinesist nog steeds niet werken. Ze heeft een brief meegegeven die ik aan de controlearts van mijn ziekenfonds moet geven. Het kan dus zijn dat ik nog niet mag werken tot half oktober.
oh meid ff een knuf voor jou hoor ! tjee wat vervelend voor je van je werk maar dan gaat het ook nog niet he meidje ! en het is zo oktober neem de tijd nog voor jezelf ! werk blijft hier ook een beetje liggen ivm de hitte ik kan daar ook niet goed tegen en volgensmij wordt het vanaf vrijdag wat minder meid ! ik hoop het voor je dikke knuf !
ja jij ook ! en pff hoe lang is dat wel niet rijden meid ? en dan ook met de kids ? oh en mocht je niet meer langs komen veelplezier met topless zwemmen haha
hmmmmmmmmmmmm ijs ! wij hebben zalig aardbei-ijs in de vriezer hmmmm denk dat ik daar wat van ga nemen als toetje
oh en ik heb het alleen maar over lekker eten haha ben echt dicht aan het groeien wat sommige in de zwangerschap hebben gehad met vreetbuien heb ik nu zeg maar maar na mijn verjaardag ga ik lijnen ! zo als je het zegt moet je het ook doen he !
Het is bijna 3 uur rijden.We gaan idd met de kids.het is op zaterdag en van 11 uur tot een uur of 9.we hebben een bbq erbij en we gaan een soort zeskamp doen.Vorig jaar hadden we ook een meeting(van allemaal boeren)en die hebben wij toen georganiseerd hier bij ons in het dorp.Alleen jammer dat ik toen op die dag weer een bloeding kreeg. Maar manlief heeft een weekendje geboekt dus we gaan dan naar een landal park in de buurt.Anders hadden we Bryan thuis gelaten maar die gaat nu ook mee.
geeft niet hoor. Wordt ik weer een beetje vrolijker van. Dadelijk maar mijn hamster haar medicatie geven, beestje heeft een onstoken wondje achter haar oor. Zijn gisteren even naar de dierenarts geweest omdat het niet beterde. Heeft ze al van vorige week.
errrrrrrug he ! pffff ik gun mezelf alles .... maar ik zie mezelf groeien ! ik weeg voor mijn doen veel te zwaar er moet echt minimaal 10 kilo af ! en een klein lullig stemmetje zegt maar .... je wil nog een kindje heb geen nu ........... ahhhhhhhhhhhhhhhhhhhhhh maar zo kan het niet meer voel me er zo onprettig bij !