ik heb gisteren en eergisteren trouwens heel erg last gekregen van een soort uitslag op mijn benen. Het leek op een allergische reactie ergens op, maar ik kan echt niet bedenken waarop. Ik kreeg dikke vlekken op mijn huid die heel erg jeukten. Van zichzelf waren ze niet rood. Je zag ze echt dik op de huid liggen. Gelukkig zijn ze beide keren vanzelf weggegaan. Iemand ervaring hiermee? liefs MJ
Goeiemorgenn ik ben weer weg,we gaan naar Scheldorado! ( moest ff mn rekening checken en kwam gelijk ff hier langs )
Goedemorgen... moest nog ff bijkleppen met mijn collega die terug is van vakantie . Hier een heerlijke nacht geweest. Al voelden Manlief en ik ons vanmorgen niet uitgerust... . Samantha ging om 21:30 al lekker slapen. Kwam om 22:30 ff voor een voeding, en sliep direct door . Tot vanmorgen 6:00 \/. En ze probeert zelf al weer van buik naar rug te rollen. Het is haar nog niet gelukt, maar da's een kwestie van tijd. Haar hoofd ligt dan in de weg, of haar hele lichaam schuift mee.... .
De kids zijn ff kaartjes fixenbij de receptie en dan gaan w eweg,maar deze foto wou ik jullie niet ontnemen..... Papa Willy in ACTIE
Leuk, die foto's van gister in het badje! Misschien ga ik vandaag ook wel een poging doen. Hoe warm heb jij het water voor Jadyn? @ uitslag: geen ervaring mee, klinkt me niet bekend. Misschien overgevoeligheid voor zon? Maar is wel rare uitslag dan...
goeiemorgen! hopelijk alles okee hier (want kom niet ana meelezen toe) Zag wel een mega-grappige foto van mamanona Hier is sinds eergisteren jesse zijn eerste tandje een feit. Verder geen nieuws. Nog een fijne dag! Grts
goedemorgen hier gisteravond weer een drama met het eten van tim uiteindelijk na een heel hoop gedoe er toch nog 120 in gekregen en 40 water ! hij heeft wel prima geslapen en om half 9 geklaag en soort paniek er doorheen dus ik kijken en mr lag weer op zijn buik in bed ! slaapzak en al omgedraaid ! maar goed na wat opstartproblemen met drinken heeft hij wel bijna alles op de fruithap/groentehap in de ochtend lukt niet zo savonds gaat dat al best redelijk nu ! gister nog bbq gedaan maar ik zit ff niet zo in mijn vel ik kan erg slecht tegen dit weer ... moet zo weer naar mijn werk en heb vanmiddag elders afspraken dus moet er nog een paar keer doorheen en daar baal ik van in mijn auto zonder airco ! maar komt goed voel me gewoon kut (sorry) komt ook door de ongi .. bah ik baal van mezelf als ik zo ben ! ik heb een mega kort lontje maar ik las dat nog meer meiden de vreetbuien hebben sorry maar ben blij dat ik er niet alleen in ben ! ben net een dikke pad voor mijn gevoel en dat helpt er niet aan nou genoeg geklaagd ! ik zag weer kei leuke foto's ! o.a. willy op de Free Willy hhaha en niks gewonnen bij de bingo ... helaas Jesse al tanden wow ! kijk maar uit voor bijten dan mj geen idd van de uitslag ff dokter bellen ofzo .. wicjuh zwem ze vandaag ! ben jaloers ! DS wat een top nachtje ! en lekker bijbeppen op je werk ! Miekje VAKANTIE ! BOja wij hebben dezelfde smaak haha ! ben ook erg tevreden met mijn spullen haha maar vooral met die lekkere boy's van ons haha ik was 3 jr geleden ook 15 kilo lichter ! en tja kan zwangerschap niet blijven gebruiken als smoes he ! ai ai Lucia goedemorgen meissie ! zuurtje hoe is het vandaag met je ?
van bopita toch? alleen hadden jij en emma met lade geloof ik. wilde ik niet, blijkt nu met lade toch wel handiger geweest voor de troep... ach ja, je kunt niet alles hebben he haha.
nou mieden ik wens jullie all een fijne dag ! ik ga zo ff wat eten en dan werken misschien tot vanavond
@ emma : ik ben niet echt op de hoogte van fv verder, maar is het wel zo handig om water te geven als ie zn fles al niet goed drinkt? Het lijkt mij dat als je gaat vervangen met water, het aankomen nog moeilijker gaat. (of wilde hij perse geen fv en wel water? ) Enne : *knuffff* voor jou meis! Sterkte vandaag!
Goeiemorgen, @ Sabbe: Jaaaaaaaa, het eerste tandje! Gefeliciteerd! @ Emma: werkze vandaag, en gelukkig heeft Tim wel wat binnen gekregen.. @ Mamanona: leuke foto hoor van FREE WILLY, hihi..veel plezier vandaag! @ Boja: zielig is dat he, als ze zo niet lekker in hun velletje zitten... Hoop op meer slaap voor Nino en jou! @ DS: heerlijk zo'n nacht van Samantha! @ MJ: wat een leuke foto's.. Die uitslag, geen idee, heb zelf zonneallergie, maar dat is bij mij wel degelijk rood.. Kan misschien een begin stadium zijn? Als t zo snel weer wegtrekt, want bij mij blijft t echt wel even (lees een paar dagen tot weken) zitten.. Hier een redelijke nacht gehad. Meneer had gisteren om half 6 s avonds zijn laatste fles al, dus hij had honger om half 5 vannacht... daarna weer om half 9 gehad.. Vraagje: als je nog niet aan bijvoeding 'doet', geven jullie dan wel iets van vocht extra met dit weer? En wat geven jullie dan? Ik heb geen idee wat ik m dan kan geven, water vind ie niet echt wat.. Thee misschien? en welke thee dan?
@miekje, thanks ik geef nino soms wat diksap als hij dorst heeft met dit weer. alleen als hij niet al zn flessen leegdrinkt want hij krijgt al 5 x 200. ik verdun het wel heel erg met water, want anders krijgt ie weer last van maagzuur heb ik het idee. dus zoveel dat het net niet meer naar water smaakt. hij vindt het heerlijk. geef hem dan zo'n 30cc en als er meer in had gezeten had ie het ook opgedronken. ga ook een keer kamille thee proberen denk ik, kijken of hij dat wat vindt.
ik ben weg, fijne dag! oja DS en Emma, onder deze box kun je inderdaad niet los een la plaatsen volgens mij, is net even anders.
Goedemorgen meiden! Heb wel bijgelezen, maar even geen puf om te reageren op jullie foto's, vrolijke en soms minder vrolijke berichtjes. Fijne dag vandaag! Ik denk dat wij ook maar even gaan BBQén vanavond. Klinkt goed!
Goeiemorgen (kan nog net! ) Sorry sorry ikw eet niet wat het is, maar kan me er telkens even niet toe zetten om terug te lezen...maar nogmaals ik denk wel ana jullie! Las nog wel stukje van emma....meid hele dikke knuffel! Ik kan die buien ook wel eens hebben en haat mezelf dan echt! Werkse vandaag! Fijne dag allemaal!