Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @E Kosters,
    Ja ik ga het echt tegen haar zeggen hoor. Het was mij al eerder opgevallen dat ze niet goed in haar hum zit als zij is geweest maar gister was het echt erg.
    Dus divi gaat ff haar mond open trekken ;)

Zooo wat goed van Jens dat het goed met hem gaat. Lekker gegroeid. haha Demi red dat volgens mij nooit bij Jens qua gewicht.

Gelukkig heeft hij geen last gehad van de prikjes!

Dank je wel meis!

@Pooh,
    Ahhhh die Sam.... Hij heeft het dus lekker warm..
    Bij Demi is het ook harstikke warm op haar kamer, ook 29 graden pfff...
    Hopen dat het snel zakt die temperatuur he?

Gaat het met jou een beetje meis?

2. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Haha, hou het wel netjes hè ;) . Je kunt het natuurlijk ook zo brengen van: "Ik snap dat je graag van alles onderneemt met Demi, erg lief hoor, maar dat is niet helemaal de bedoeling...."

Jens is gewoon een klein vetzakje! Is best moeilijk om in te halen haha. Is niet fijn voor de broekjes maar wel voor mama's armspieren. Die zijn nog nooit zo strak geweest :)

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    haha ja maar dat doe ik wel hoor, ik hou het netjes.
    Anders heb ik ook mannetje op me dak, wil ik ook niet haha.... Komt goed meis!

haha ja dat begrijp ik dat je armspieren strak zijn nu haha...
    Jeetje echt een beer! ;) :)

4. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Ben wel een beetje benieuwd hoe ze reageert. Missschien heeft ze het wel niet in de gaten. Mijn schoonmoeder is ook een beetje zo. Ik vind het vervelend maar uiteindelijk is het niet verkeerd bedoeld. Oma is gewoon zo gek op haar kleinzoon.
    We horen het wel hier!

Ik duik lekker mijn bedje in. Zal proberen wat vaker bij te lezen en er te zijn want vind het veel te leuk!

5. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    haha zodra ik wat heb gezegd tegen dr dan horen jullie het meteen.
    Ik denk ook dat ze het niet in de gaten heeft! Maar ze weet dat Demi prikkelgevoelig is......
    Heb jij het toen ook tegen je schoonmoeder gezegd?

Meis slaap lekker!
    Gezellie meis als je vaker komt!
    Slaap lekker

liefs

6. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Dankjewel. Hoop dat het een beetje uit te houden is op de slaapkamer!

Schoonmoeder:
    Ik probeer het altijd een beetje subtiel te zeggen. Als we daar zijn bijvoorbeeld. Dan zegt ze: "moet hij alweer slapen?" En dan moet ik voor de zoveelste keer uitleggen dat hij gewoon die regelmaat nodig heeft en anders niet te genieten is 's avonds. Ze maakt hem ook soms 'per ongeluk' wakker. Meestal zegt mijn mannetje daar dan wat van gelukkig. Ze heeft Jens ook een keer niet in bed gelegd. Hij slaapt eigenlijk nergen behalve in zijn bed. Was hij in de box in slaap gevallen! Net toen ik belde begin hij te krijsen. Heb toen maar (weer) gezegd dat hij echt naar bed moet. Vanaf toen doe ik telkens een klein briefje in de tas. Plak ik op de fles:
    tijd: eten
    tijd: spelen
    tijd: slapen

Ze heeft er nooit wat over gezegd maar ze doet het wel braaf haha.
    Misschien werkt dat bij jou ook wel!
    Succes met het gesprek!

En nu gaat Eva echt slapen :)

7. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    heee Eva, ik zal eens kijken of het idd netelroos is. Het is zoals jij beschrijft, alsof er vocht onder de huid zit.

Dat zwembadje zit idd lucht in de bodem. Heel fijn ding!

Ik ga nog even voeden en dan ook lekker naar bed.

veel liefs allemaal!

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    meiden het stormt hier :) brrr.... leuk is anders.....

we blijven dus maar op wacht.... overal tikken de hamertjes weer SPANNEND :)

doeg! ! ! !

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hier dan nog even een half slapende alysha in het hotwhirpool met etische oliën :p

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    dan nog even jamilia en vriendinnetje kim die naast ons staat.... ze hebben een gekke bui :p

en nu ben ik echt weg! Het gaat HARD HIER :) :(

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    ik ging ff buieradar checken,maar pfff er komt nog meer aan.... er zijn veel mensen met lekkage hier,die de kinderen enzo aan het verplaatsen zijn.... hier slape ze alle 4 gelukkig gewoon door,we hebben 1 lekpuntje,maar verder geen problemen... :D

is wel leuk,... de meesten die langskomen ( we staan op een kruispuntje) die vragen even wat buienradar zegt :)

nou wij gaan weer even verder stormen....

nog ffkes en we kunnen [​IMG] zoveel water ligt er hier voor de tent op de rand van het straatje naar het gras!

12. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge!

@ Eva: wij hebben een zwembadje bij de blokker, ik was verkocht toen ik m zag.. is met schaduwgedeelte bovenop en dat is dan een octopus, echt superlief! Zit ook lucht in de bodem.

@ Nona: en..ben je vannacht weggedreven?

13. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Mogge!

@ Divi: Succes voor je mannetje! Leuk hoor, mijn ouders hebben een klein (int) transportbedrijf en zowel mijn vaders als broertje rijden internationaal.. Kom dus een beetje uit een 'chauffeursgezin'...

Joh wat rot situatie met je schoonmoeder. Jammer dat ze (nog) niet luistert naar je over Demi. Hoop dat het verandert, maar dat gaat vast wel goedkomen denk ik...

@ Lucia: Spannend hoor een sollicitatiegesprek! Succes..

@ Mamanona: en... nog kunnen surfen?

@ Pooh: hier precies hetzelfde met Julen, ook lekker zweten...

@ Nathalie1973: wat een lekkere toet zo onder de danone!

Nou vandaag naar het CB... ben benieuwd..

14. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: Miekje: succes op het CB. Laat je ons even weten hoe Julen het doet? Jadyn is ook benieuwd.

:idea: Jadyn gaat vandaag voor het eerst oefenen op het KDV. Wij hebben om 10 uur een wen gesprek en dan blijft zij daar een paar uurtjes. Ben heel benieuwd. Nu het dichterbij komt, vind ik het niet eens zo eng meer....:)

15. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ MJ/Jadyn: Natuurlijk laten we weten hoe het gaat met Julen en hoe hij gegroeit is..
    Julen is natuurlijk ook beneiuwd hoe Jadyn het gaat doen op het KDV vandaag.. Spannend hoor!
    Succes!

16. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    \:D/ we hebben het overleefd :)

:idea: Miekje: Succes op het CB !

:idea: MJ: Nouja eigenijk Jadyn....succes op het KDV :D

Hier vannacht nog flinke "storm" gehad,om 2.30 uiteindelijk maar naar bed gegeaan..... en nu zit i er weer geduched en fris en fruitig bij :D Jamilia werd om 8 uur wakker en maakte alysha wakker....de 2 groten slapen nog,ben benieuwd of het bij hun in de tent nog droog is :) :)

Nou zo dadelijk maar lekker @ winkeltje,warme harde broodjes halen :D

17. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    @ Wichjuh: Jammer meid dat je kleine meid niet baby van de maand geworden is....

All: Julen staat er bij voor augustus..... ;)

@ mamanona: Fijn dat alles nog overeind staat.. Ontbijt ze!

18. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Goede morgen!

Hier gaat alles super!
    Mijn man is vandaag tot 2 uur aan het werk en daarna heeft hij ook lekker vakantie \:D/
    Vandaag het huis schoonmaken, taart ophalen en naar de verjaardag van ons buurmeisje!
    En vanavond het huis versieren voor ons kereltje! Morgen alweer 3 jaar !! Wat gaat het toch hard!
    Hij heeft het de hele tijd al over zijn verjaardag...hahah als hij iets leuks ziet in een winkel zegt hij ''mama vragen verjaardag'' zo leuk!
    Nu wacht ik al een half uur op de monteur voor de wasmachine...Zouden tussen 8 en 11 komen, lekker ruim he? :( ...maargoed dat ik vrij ben!
    Niets ergs gelukkig hoor... kan wel gewoon een was draaien maar de toetstonen en geluid als de wasmachine klaar is doen het niet.
    Heb het al zelf geprobeerd via de gebruiksaanwijzing maar ik kom er niet uit!
    Heb toch 6 jaar garantie op de wasmachine, ;) ga ik dan ook niet zelf verder moeilijk doen :D
    Nou ik ga even lekker met me kleine kereltje knuffelen ...de oudste ligt nog lekker te slapen...
    Ook maar even een kopje thee zetten!

Doei doei

19. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: heb net een gebruiksaanwijzing voor Jadyn geschreven voor het KDV, haha :)

20. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: mamanona: wat fijn dat jullie het overleefd hebben. En nog fris en fruitig ook! Dat kan ik van mezelf niet zeggen. Zal me ook eens even opfrissen. Over een uurtje wandelen we naar het KDV. Ideaal op een steenworp afstand van hiero. Leuke foto's trouwens mamanona!

Deel Deze Pagina