Lief dat je dat vraagt! Hier gaat alles goed! Even wat minder op het forum, maar heb het druk met allerlei leuke dingen en afspraken...en genieten van het lekkere weer! Hele dikke knuffel ik ga even shoppen! Sam heeft om 7.45 gedronken en ligt terug te slapen en mannetje is vrij en ligt ook te slapen! Fijne dag allemaal!
@ mamanona leef je nog ondanks het water? Hier is het ook tekeer gegaan en grrrr mannetje was vergeten hoes om parasol te doen... mja die zal wel drogen nu de zon schijnt @ MJ succes met het KDV vandaag!
Divi:Succes voor je mannetje vandaag,hopelijk haalt hij het. En je hebt groot gelijk dat je er iets van zegt tegen je schoonmoeder. Mj Veel succes met het gesprek en Jadyn veel plezier op het KDV. Pooh Veel plezier met winkelen. Lucia Veel succes maandag met je sollicitatie Miekje Succes op het CB mamanona gelukkig ben je niet weggespoeld.En ik heb weer leuke foto's gezien. All Ik heb gisteravond gewerkt en jeetje wat was het warm in het verpleeghuis.Niet lekker gewoon.Vanavond moet ik weer van kwart voor 4 tot kwart over 11. Bryan doet het super met dit weer.(beter als mij en mijn andere kids) Hij drinkt 4 flessen van 210 cc en af en toe sap tussendoor.Gistermiddag heeft hij alleen 4 dunne poepluiers gehad maar zal wel door de warmte komen denkl ik.Hij is verder harstikke vrolijk en lacht veel.
meiden ik heb echt geen tijd gehadom hier te komen! wij gaan nu op vakantie tot en met de 11e! Daarna hoop ik hier weer wat meer te zijn! KNUFFEL VOOR IEDEREEN
Samantha zweette zich een ongeluk tijdens het voeden. Maar heeft heerlijk geslapen. Was uiteindelijk 23,5 graden binnen.
Jadyn is @KDV. Brrr wat spannend. Had wel een goed gevoel toen ik haar achterliet, hoor. Om 13 uur halen we haar weer op.
Mj: Ben benieuwd hoe Jadyn het doet op KDV! Lijkt me wel een beetje gek om zo alleen thuis te zitten, niet? Ik zal vanmiddag eens op zoek gaan naar het zwembadje Weet je al meer over de uitslag? Wicjuh: Volgens mij is dat inderdaad het zwembadje waar ik naar op zoek was. Dat ding erboven leek me zo fijn. Miekje: hoe was het op het CB? Nona: Lekker ontbijtje op? Gelukkig viel de schade allemaal mee! Ging je vandaag weer naar huis? Mama1984: Alvast gefeliciteerd met je kereltje. Alweer 3. Is een leuke leeftijd! Veel plezier morgen met het feest. Pooh, lekker shoppen! Divi: Heeft je mannetje al examen gehad? En...? Wij gaan ook lekker shoppen! Heb nog helemaal niets gekocht van vakantiegeld en belastinggeld. Nou ja, wat dingetjes voor Jens alleen Dus het mag wel weer. Een fijne, koelere dag allemaal vandaag!
Heerlijk toch van die grote waterplassen! En helaas net niet zo diep dat het water bij je laarzen in loopt!
@MaryJane: Is Jadyn braaf geweest op het KDV? Het zal wel aanpassen geweest zijn. Gaat ze nog terug voor jij effectief aan het werk moet? @Mpje: prettig verlof! @Mamanona: hihi leuke plassen. @Mama1984: veel plezier met de verjaardag van je zoontje.
Goeiemiddag Allemaal Redone Heb gisteravond broccoli gegeten en een beetje voor Tom in de blender gedaan wel een beetje water erbij gedaan. Daarna heeft hij net als Justin zijn eerste danootje op en had er daarna idd ook nog wel een gelust Miekje Benieuwd hoe het op het CB is gegaan, gelukkig voorlopig z`n laatste prikjes Divi En is je mannetje geslaagd? En ik zou gewoon wat Eva hier al zei, een briefje maken met eet, slaap en speel tijden. Ieder geval succes ermee Pooh succes met shoppen, MJ benieuwd hoe het met Jadyn is gegaan op het KDV, was het niet moeilijk om haar achter te laten. Toen Rik voor het eerst naar de peuterspeelzaal ging vond ik het heel erg om me eigen om te draaien en weg te lopen. Maarja ze zeiden daar ook de moeders hebben het er meestal moeilijker mee dan de kindjes. Maar hoop dat ze het fijn heeft gehad Lucia succes met je sollicitatie maandag Nona Gelukkig zijn jullie niet weggewaaid leuke foto`s Verder iedereen een fijne dag, wij gaan zo even naar de kinderboerderij en speeltuin. xx martine
Martine Ik heb bloemkool in de blender gedaan vandaag en dat geef ik morgen.Moet straks aan het werk en als Bryan weer komt van KDV dan krijgt hij al bijna zijn laatste fles. Maar het ging wel goed met wat water erbij in de blender?En vond Tom het lekker? Danoontje heb ik ook in huis.Heb je de gewone gegeven want ik heb die ook maar je hebt ook speciale danoontje start.
@MJ: Bedankt voor de knuf! Gisteren kwam mijn zusje langs en die is voor de gezelligheid maar meteen blijven slapen. Ze heeft vanmorgen zelfs Fenne's eerste voeding gedaan, zodat ik uit kon slapen. Als dat niet lief is.... Ik voel me vandaag ook een stuk beter, met name omdat het gelukkig weer wat koeler is en Fenne zich ook een stuk lekkerder voelt! Hoe gaat het met je vlekken? Hoe vond Jadyn het op het KDV? @Emma: Fijn he dat het weer wat koeler is. Ben helemaal aan het genieten van het (voor mij) heerlijke temperatuurtje. Alle ramen staan open en het hele huis waait lekker door! @Divi: Heb nog niets gehoord van vriendinnetje, maar ik verwacht ieder moment bericht.Echt zo spannend! Vervelend dat je je niet lekker voelt meis en dan dat gedoe op je werk, bah! Enne... Als ik Fenne de hele dag wakker houd wordt het volgens mij een draak van een kind. Onze beebjes zijn nog klein, die hebben overdag echt hun slaapjes nog nodig, dus ik zou dit zeker bespreken met je schoonmoeder. Fenne heeft ook haar voetjes ontdekt. Ze stopt ze in haar mond en gaat er op zitten sabbelen ha ha. Heeft je mannetje zijn examen gehaald? @Lucia: Goed meid! Enne tips... Doe je niet beter voor dan je bent. Als je bij een inhoudelijke vraag het antwoord niet weet kun je dat beter zeggen dan dat je gaat gissen of maar wat zegt. Probeer zoveel mogelijk informatie te verzamelen over het bedrijf en zet voor jezelf even op papier waarom je deze baan wilt (dat dwingt je om erover na te denken). Maak ook even een rijtje met goede en minder goede eigenschappen en waarom deze eigenschappen bij je horen. Bedenk wat vragen die je aan hen wilt stellen (toon belangstelling) Maar vooral: rug recht, borst vooruit en kick ass! Heel veel succes @Eva: Fenne heeft alleen na haar 3e prikjes wat koorts gehad en ik heb haar toen ook een zetpilletje gegeven. Met zoveel dagen achter elkaar heb ik geen ervaring. Als je er een slecht gevoel over hebt, dan zou ik toch gewoon de dokter bellen. @Miekje: Hoe was het op het CB? @Mama: morgen vergeet ik het vast, dus bij deze alvast gefeliciteerd met de verjaardag van je zoontje! @Nona: Geniet nog even lekker van je vakantie! De pics zijn in ieder geval erg leuk! Wat betreft een boxzak. Ik vind die megadingen ook veel te groot en heb via Marktplaats een boxzak gevonden met 4 vakjes erin (ook veel overzichtelijker kan 1 zo'n grote zak), die veel minder massaal oogt. Hij hangt aan de zijkant en valt bijna niet op. Jammer genoeg staat er geen merkje op, dus ik weet niet waar hij oorspronkelijk vandaan komt. Ga nu even Fenne de fles geven! Groetjes