Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Zo........

Papa is meegeweest met Julen naar het CB..

Julen weegt 8116 gram en is 69 cm lang..

Hij moet maandag wel naar de HA ivm de 'onverklaarbare en plotselinge huilbuien' die nu 2,5 week aanhouden. Daarnaast heeft hij in t linkeroor een wat rood trommelvlies..
    Ik zag dat er door de CB arts misschien aan reflux werd gedacht.. Al denk ik daarzelf niet aan, maar goed, we weten het niet..

@ Jadyn: Dag lieve Jadyn, hoe was het op het KDV voor de eerste keer. Heb je lieve leidsters? En heb je ze, net als ik, al mooi om je vingertjes gewonden?

@ Nino: Nino, heb je al wat beter geslapen? Ze zeggen dat je goed gaat slapen van prikjes, maar ik ga helemaal niet goed slapen.. hihi, ik word een beetje chagarijnig, vind mijn mama echt heeel leuk, hahaha.. Ik vind het wel grappig..
    Ik lig nu even in mijn bed, en begin ineens wat te 'schreeuwen/gillen', ik vind dat wel mooi, mijn stembanden testen.. hihi Mijn mama ligt in een deuk achter de laptop om mij...

@ All: Ik zal er morgen niet zijn, mijn mama wordt nl 50, dus we hebben een feestje!
    Ik moet zo nog wat voorbereidingen treffen (de 5 1/2 meter hoge, opblaasbare sarah ophalen en bij mijn ouders voor de deur zetten..)
    Dus ben er vanavond laat waarschijnlijk nog ff..

Kus voor iedereen!

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey meiden !

hier is weer een harde werker pff wat een dag en de werkdag zit er lekker op
    man heeft volgende week vakantie ik niet maar toch geregeld dat ik lekker alleen dinsdag en vrijdag hoef te werken ! haha

Tim is vandaag bij pa en ma geweest en heeft het toppie gedaan alle flessen op en ook wat banaan vanochtend .. ik had mijn pa gevraagd mijn eerste danoontje te kopen en hij heeft 2/3 kuipje op van de aardbei ! vond het wel lekker ook ...
    nou ik zeg een top dag dus haha hij ligt nu lekker te spelen en gillen en ik heb snel alles opengegooid in huis zodat het nog wat kan afkoelen ik durfde niks open te laten vandaag ivm regen maar het was hier zonnig ... en dus weer warm

zo en nu ga ik ff bijkomen ... stap net binnen ... tim nog een uurtje wakker dus ik ga ff spelen en knuffelen !

tot zoooooooooooooooooo

3. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Hallo mama's

Vandaag met zijn allen op controle geweest bij de tandarts. Alle tandjes zijn weer goedgekeurd tot volgend jaar.

Het zoontje mocht nadien zelfs een cadeautje uit de doos kiezen omdat hij zo flink is geweest.

Ik heb vandaag ook weer iets aan de hand: ik wilde deze morgen mijn dochter weer te slapen leggen en voelde in mijn rechter been iets verschuiven. Nu heb ik dus weer een spier gekneld in mijn bekken maar dan aan mijn andere been dan ik al gehad heb.
    Heb ik weer :cry:
    Doet ook vreselijk pijn, kon vanmorgen zelfs niet lopen. Dat gaat nu gelukkig in huis een klein beetje. Buitenshuis gebruik ik weer even de rolstoel. :evil: :evil: :evil:
    Waarom ik weer. Wilde hem komende week weer binnen brengen bij het ziekenfonds maar dat zal dus voorlopig niet aan de orde zijn.

Sorry voor mijn egoberichtje. :cry:

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hier gaat alles goed

was gisteravond best gezellig ook al was schoonma er hahaha

kleien is nu bij me pa en wat net iemand beschreef over haar schoonmoeder zo gaat by ons ook vaak maar laatste paar weken houden we het in de gaten gaat ie niet naar bed gaat ie niet meer naar schoonmoeder hoor

moet 4dagen achter mekaar werken pfffffff

niels draait ze eigen zo om dat ie dwars in bed ligt en soms dus tusse spijen hangt hebben we nu zon kussen doorheen geregen

en draait op zij en soms buik

welke danoontje mag je al geven?//

5. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    GOEDEAVOND ALLEMAAL!

Lekker geshopt vandaag. Groene Gympen en vest van Diesel gekocht voor Jens in de uitverkoop. Was nu maar 26 Euro bij elkaar ipv 82. Mooi koopje dus. Mijn mannetje heeft 2 paar schoenen gekocht en een shirt. En mama weer helemaal niets :(. Ach ja, voor Jens vind ik het eigenlijk veel leuker om te winkelen, hihi.

Zuurtje: Vervelend zeg! Hoop dat het snel weer over is.

En TIM lekker danoontje gegeten! Mag je mijn eerste danoontje al geven? Wat zit erin?

Het is rustig hier!

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zuurtje meid wat vervelend dikke knuf voor jou !
    wenneke blij dat je feestje top was en schoonmoeder maar negeren dan ! werk ze
    Miekje mooie cijfers hoor en ai ai reflux ! idd ff langs HA dan ! fijne dag morgen !
    Tinusje wat gezellig van je zus ! en idd nu het koeler is gaat het allemaal wat beter he ! oh en duim duim voor je vriendin !
    M|J hoe was het op het KDV met jayden ?
    Divi hoe is het gegaan met man ? is hij geslaagd ?
    LUcia nog 3 daagjes ! spannend hoor hoe laat moet je dan brand ik een kaarsje voor je !
    Eva ik zou ff dokter bellen als je het niet vertrouwd ik kan je (sorry maar gelukkig) niet helpen
    Mama fijne verjaardag moren en gefeliciteerd met de 3e verjaardag van je zoontje
    Nona wat een leuke pica's weer jammer dat je niet nog een weekje kan blijven daar he !
    DS pfffff had ik ook maar was erg drukke dag op het werk ... nu zijn we weer thuis haha WEEKIEND !
    Redone jij keukenprices haha ! hier aan de potjes ! en ik heb tim mijn eerst danoontje gegeven hij vond het super !
    N4thalie (ofzo) hoe is het met je ? druk aan de klus in je mooie huis ?
    Pooh wat heb je allemaal gekocht ! kom op vertel vertel !
    MArtiene hoe was het op de kinderboerderij ? gezellie ? tim vond de eendjes van de week ook zo leuk !

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey shopper !
    haha ik koop voor mezelf ook bijna niks meer en alles voor tim ...
    en eerste danoontje is vanaf 4 mnd .. is met opvolgmelk gemaakt zag ik dat is dan wel raar maar geloof dat opvolgmelk meer "voeding" bevat maar dat mag tim wel hebben he !
    staat er trouwens op hoor vanaf 4 mnd en dit vind hij lekkerder dan gewoon fruit dus hoppa proberen maar weer !

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    waar verkopen ze die danoontjes

9. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Gek hè dat je zo graag voor je kleine shopt. Eerst kon ik me dat niet voorstellen maar nu... haha, het is echt te erg! Die kleine heeft haast nog meer kleren dan zijn mama. Maar het is ook allemaal zo schattig. Vooral de schoentjes heb ik nu ook helemaal gevonden :oops:

Misschien moet ik danoontjet ook maar eens een keer proberen. Wel gek ja dat het met opvolgmelk gemaakt is. Dat is normaal gesproken pas vanaf 6 maanden. Maar anders staat het er niet op inderdaad!

Jens eet soms heel graag fruit en soms helemaal niet. De ene keer (bijna) een heel potje. De andere keer 2 hapjes.

Wat vinden jullie trouwens van de groetepotjes? Jens vindt worteltjes wel lekker en boontjes gaat ook nog wel maar die bloemkool vind hij echt smerig. Nu moet ik zeggen dat ik die zelf ook heel erg smerig vind. Laatst aten we zelf bloemkool en heb ik 2 porties voor Jens ingevroren. Dit at hij gisteren met smaak op. Heb zelf even geproefd en was veeeeel lekkerder. Dat wordt dus voortaan verse bloemkool!

10. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Divi, Lees nu op je hyves dat mannetje geslaagd is!

Gefeliciteerd!!!!

11. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Moest toen nog anderhalf uur.

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Hier ook sinds vorige week. Erg grappig.

13. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    datshoppen is idd te erg
    en alles lijkt maar goedkoop haha ... ohhhhh shirt/romper is maar 4/5 euro en huppa maar bij de kassa.. ai ai
    en volgensmij is tim weer uit de 62 aan het raken en komt 68 om de hoek soms heeft hij die al aan maar kan merken dat hij weer langer is ..
    en die schoenen zijn ook TE GEK ! Tim heeft nikes !
    super gewoon !
    en van de danoontje zal wel goed zijn anders mogen ze het echt niet verkopen hoor ! vooral bij kids zijn ze zo voorzichtig

14. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    In de supermarkt Wenneke
    http://www.danoontje.nl/

Mijn eerste Danoontje heet het

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ik heb ze van de c1000 maar denk dat elke supermarkt ze al wel heeft !

16. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hihi tegelijk !

en nog thanks voor de tip meid want ik zag lieve justin zijn foto en had hoop !

heeft nog gewerkt ook hij heeft nog nooit zo veel van iets van bijvoeding op !

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    haha ja tim ook en soms lukt het net niet en dan grommen !

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    by onze jumbo hadde ze m niet daarom vraag ik het

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou divi meidje !
    GEFELICITEERD met je mannetje !

jullie zijn zeker taartjes aan het eten hmmmmm lekker hoor !

20. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Jaa vond Tim ze ook lekker?
    Justin heeft er vandaag weer 1 op,gelijk na zijn halve potje bruine bonen.
    Eigenlijk zat hij vol,maar hij bleef zijn mond opendoen :)

Hij vind ze echt heerlijk.

Deel Deze Pagina