Haha, hier zegt ie: "eigen schuld, moet je maar niet al die babyzaken inlopen!" Ik denk dat het shoppen voor onszelf wel weer komt (of niet )
Ik heb er vanmorgen voor de wteede keer 2 gebruikt. 15 euro eraf en gratis fleecejack. spullen terugsturen die je niet mooi vind en fleece mag je toch houden. Dus eigenlijk heb je de verzendkosten voor niks en een gratis kledingstuk van 10 euro en gratis fleecejack al;s je verder niks zou houden. Het kost je dus echt niks! Leuk hoor!
Goedemorgen meiden, @E Kosters, haha was jij weer de eerste haha.... Natuurlijk komt het shoppen voor ons weer terug. Wij halen het gewoon allemaal een keer in haha @Pooh, Dat is waar ook je krijgt er een gratis fleecejack bij. Ga toch maar eens ff kijken. Heb zulke leuke laarsjes gezien voor Demi.... En misschien ook maar even kijken voor mama haha. Gisteravond hadden we eigenlijk een feestje van een kennis, collega van ons. Hij werd 50. Maar omdat Demi gister zo overgegeven had besloot ik maar thuis te blijven. Mannetje zat te twijfelen of hij zou gaan ja of nee. Uiteindelijk is hij ook maar niet gegaan, zonder af te bellen. Was er eigenlijk bij ingeslopen. Krijg ik vanmorgen op me hyves een berichtje, "leuk dat je er ook was!" Nou lekker leuk............ Heb hem gister een leuk berichtje via hyves geschreven een sms gestuurd. En maandag zien we hem weer....... Hij zal wel erg leuk doen tegen ons, niet! Hij zal ook niet denken van waarom waren ze er niet? Zou er wat met Demi zijn? Nee gelijk zo'n berichtje sturen... Gisteravond is Demi laat in slaap gevallen na haar laatste fles. Ze sliep pas half 10. Ze kreeg dus nog 1 fles. Om half 12 gisteravond toch maar wakker gemaakt. Ahhhhhh Huilen wat ze deed, weer helemaal over de rooie. Ik denk toch dat ze gister niet lekker in haar hum was. Nu is ze weer harstikke vrolijk en ligt lekker te brabbelen. Het is zo weer tijd voor haar fruithapje. Zal ik die geven of zal ik haar buikje even rust geven? Oh ja pas geleden voor Demi een groeirekening geopend bij de postbank. We kregen toen aan de bali zo'n postbank leeuw erbij. Vanmorgen ging de bel om 9.00u staat de postbode aan de deur met nog zo'n postbank leeuw haha ... Nu hebben we er dus twee haha....
Hallo maartmama's. Kennen jullie me nog? Ik vroeg me af hoe het met jullie en de baby's gaat. Ik was uitgerekend in maart, maar ben 26 februari bevallen. Hier gaat alles goed, wat gaat de tijd snel hé? Groetjes Cindy en Jenna
Divi, Ik was er inderdaad weer vroeg bij vandaag! Meestal ga ik nog even terug in het weekend maar mannetje was op stap geweest en lag te snurken. Ben toch maar opgestaan. Belachelijk zeg hoe die kennis reageert! Voor hetzelfde geld is er iets aan de hand. (Dat was toch eigenlijk ook)! Gelukkig gaat het weer wat beter met Demi. Heb je haar al fruit gegeven?
Hoeraaaaaa mijn grote kereltje is 3 jaar! Hij heeft een fiets gekregen en hij fietste er meteen op weg... Hij is helemaal blij met zijn cadeautjes Nou ik ben weer weg, komt zo vizite! Doei doei
Ja ik vond het ook erg belachelijk. Waar slaat dat op? Maar ach, ik leg het wel uit maandag... Ga niet op hyves me verhaal doen.... Het lijkt wel een beetje alsof ie achterdochtig is vind je niet? Nee ik heb haar nog geen fruit gegeven. Ik denk dat ik dat maar niet doe vandaag. Ik geef haar over een uurtje wel haar fles en dan vanmiddag een groentehapje. haha dus je mannetje lag lekker te snurken? Heb je hem geen zet gegeven, van halllloooooo haha haha @mama1984 Gefeliciteerd met je zoon!
Ja, maar dat helpt altijd maar even! Je hoeft je verhaal hier niet te doen hoor! Iedereen kan het lezen dus ik snap het wel
Goeiemiddag dames, mama1984: gefeliciteerd met je zoon! Hier een vreselijke nacht gehad. Maarliefst 2 nachtvoedingen! Ik snap er helemaal niks van! Overdag doet ze het perfect! Zal dit het 19-weken-sprongetje zijn? Eigenlijk geloof ik niet zo in die oei-ik-groei-shit, maar ja....als er een verklaring voor is. Zelf ben ik bang dat ze niet genoeg aan mijn borstvoeding heeft. Omdat ze daarna snel weer trek heeft. Misschien ga ik toch maar volledig over op de fles. Mijn borsten voelen ook helemaal leeg aan! Brrrr. Ik wacht wel even af... Zaterdag 2/8 1. 01:00 120 cc (+ Nutrix) 2. 03:45 60 cc 3. 07:45 10 R, 4 L 4. 12:00 100 cc Vrijdag 1/8 1. 04:00 55 cc 2. 06:45 7 L, 10 R 3. 11:15 115 cc 4. 15:00 125 cc (15.30 bed tot 17:15) 5. 18:45 8 R, 6 L (19:30 bed) 6. 22:15 8 R, 5 L (klaarwakker, beetje verdrietig)
@E Kosters, haha mannen, ze zijn allemaal hetzelfde... @MaryJane, Jeetje meis wat balen. Over BV kan ik je helaas geen tips geven. Ik wou dat ik je kon helpen. Een dikke knuf Demi is van 8.15u tot 10.15u wakker geweest. Ze heeft van 10.15u tot 10.45u geslapen en toen is ze weer wakker geworden. Alleen maar liggen feest haha haha. Om kwart over 12 begon ze toch weer moe te worden, heb haar lekker ff in badje gedaan en daarna gelijk de fles gegeven al slapend. Ze slaapt nu als een roosje. Zijn er nog meer baby's die overdag steeds minder gaan slapen?
gefeliciteerd met je zoon ik kreeg net telefoonrekening binne om van te huilen maar als je een sms stuurt komt er een teken op te staan s sms weg dan gaat da teken weer weg maar het blijft erop staan dus meschien daarvan zo n hoge rekening maandag eerst maar naar de winkel en ebn al langer als een week ongi :