Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    zoooooooow ben ik ook ff

ben ak boodschappen weesten doen en tim was super lief !
    naar iedereen lachen en sjanzen haha
    heb kleidng voor mezelf gekocht en hopelijk de laatste keer in zo'n grote maat !
    ga zo nog ff wat schoonmaken hier en hoop ff een uurtje rust te pakken vanmiddag ..
    Tim heeft vanochend fles op maar net weer drama 80cc en 5 hapjes danoontje ..
    ik kan daar niet zo goed tegen maar zag ook dat hij weer had gepoept dus daar is hij misschien wel mee bezig geweest tijdens het eten
    ik vind het zo jammer dat dat moment hier vaak drama is ik wordt daar droevig van
    heb wel een zwembadding gekocht die ik hier voorbij zag komen weet niet wie hem had maar handig die bodem is op te blazen !

oh droger is klaar en die piept dus ren ff naar boven tim ligt net op bed

2. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Oh dat ken ik. Heb vorige week vrijgezellenuitje afgezegd. Oa omdat Samantha onrustig was (last van tandjes). Eerste zin in het sms-je. Jammer, ik krijg wel geld van je, want alles was al betaald. En pas aan 't eind van sms-je: Sterkte.

3. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Wenneke,
    Hoe bedoel je met de sms?
    En de gele korsten, dat kan berg zijn.
    Dit heeft Demi ook. Je kan bij de drogist, kruidvat, Da, Etos etc speciale bergpads kopen om het hoofdhuidje mee in te smeren, even in laten trekken, haartjes wassen en dan kam je het er zo uit.
    Je kan het ook doen met babyolie, goed in laten trekken, haartjes wassen, dan kam je het er ook zo uit.

@Emma,
    Zoooo lekker geshopt meis, waar ben je allemaal voor geslaagd?

Ik denk toch echt dat Demi en Tim heimwee hebben naar elkaar hoor.....
    Nee ff serieus nu Divi.
    Demi heeft ook geen trek in haar fles. Ze drinkt hoogstens ipv 200 drinkt ze nu 150.
    Je moet ff terug lezen, ze heeft gister zo overgegeven meis.
    Dat ze haar flesjes niet meer leegdrinkt duurt bij ons nu 4 weken ongeveer.
    Ik weet ook niet meis... Zo lang duurt het sprongetje toch zeker niet?

mag ik vragen waar jij het badje hebt gekocht meis?

@Boja,
    Hoe is het met jou meis en met Nino?
    Ik mis je al een paar dagen.

@Pooh en E kosters,
    haha Divi kon het niet laten. Divi is naar de h&m online gegaan en heeft de kortingscodes gebruikt.
    Kreeg 10 euro korting, en nog eens 25% korting op een ander artikel.
    Heb alleen nu kleertjes voor Demi besteld. Ik kon voor mij niet zoveel slagen.
    Krijg ik dan ook dat fleecejack?

Dus E Kosters, sla je slag meis haha haha haha.....

Oh ja Pooh,
    Weet je wat ik van de week nog heb besteld bij www.kinderstoeltje.nl
    Een seizoenenset voor de Quinny Buzz. Een soort windscherm voor de wandelwageninzet en een muskietennet voor de wandelwageninzet.
    Ik heb het windschermpje aan de kap vastgemaakt en ze zit nu heerlijk uit de wind.

@MamaNona,
    Ik denk dat je inmiddels nu terug naar huis aan het rijden bent.
    Kijken jullie uit!
    Goede reis en tot op het forum.

@Ds,
    Jeetje echt meis? Eigenlijk is dat heel egoistisch vind je niet?
    Eerst ik krijg nog geld van je en op het einde sterkte.........
    Heb je daarna nog wat van ze gehoord?
    Krijg net een ander berichtje op hyves van diegene..... Volgens mij had ie er toch wel spijt van van dat ene berichtje. Maar ga het toch ff tegen hem zeggen waar dat op sloeg.

Ow ow ow, Divi is weer lekker aan het shoppen geslagen bij de H&M online haha... Niet voor mezelf hoor, maar voor Demi.
    Heb zulke leuke dingen gekocht (haha zeg wel gekocht, maar heb nog niets in huis en hb ook nog niets betaald)
    * Een licht roze joggingbroekje
    * Een licht roze Hello Kitty broek
    * Een grijs truitje van Hello Kitty
    * Een roze truitje van Hello Kitty
    * Schoentjes/ EIgenlijk laarsjes
    * Een donkerroze shirtje
    * Een mutsje van Hello Kitty voor straks in de winter. Vond hem zo leuk ik kon m niet laten liggen haha
    En dat was het volgens mij wel...
    In de topic gratis en aanbiedingen zag ik kortingscodes staan dus die heeft Divi even gebruikt: 25% korting op een artikel en 10 euro korting!
    kijk dat is nog eens leuk. Ik was voor deze artikelen nog geen 40 euro kwijt, dus dat is nog eens leuk kopen.

Demi is weer wakker. Ga eens even bij haar kijken.

4. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey divi !

wij hebben echt moeilijke eters he !
    en ohoh meidje wat zielig voor jou en demi van gister ... stond je niet te janken .. pff ik heb het al als ik zo zijn eten weg moet kappen af en toe ..
    raar hoor ik neem er zo de tijd voor maar na een half uur kap ik er toch echt wel mee ....
    en zwembadje gekocht bij intertoys maar ik vond het ook wel handig om hem daar gewoon zo buiten in te kunnen leggen ! zit een rand aan want tim rolt al zo en is lekker zacht op de bodem ! ik ga zo blazen haha
    eerst ff bijkomen huis is weer schoon beneden puf puf toch wel weer warm he !
    en nog ff in bad want ik ZWEET !

vanavond weer een lekker koud wijntje verdient haha

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey cindy het gaat idd veel te snel !
    tim is morgen ook al weer 5 mnd ! en ik zie bij jou ook een hele mooie foto van je meissie staan !
    stiekem hoor je er hier altijd nog bij hoor ! dus als je zin hebt gewoon langs komen !

6. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    GRRRRRRRRRRRRRRRR

kan ik weer de site van H&M niet vinden

lijkt me niet zo moeilijk
    www.h&m.com en dat doet hij niet

heb hem al ! :)

7. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
  8. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Emma,
    Dit is de startpagina van H&M
    http://shop.hm.com/nl/?action=viewhome

Ja vond het zo zielig voor Demi gister... Ik stond helemaal te shacken. Echt zielig zeg!
    het kwam er echt met golven uit, zelfs de fles van 13.00u :confused: Echt niet normaal!
    We zaten alle twee helemaal onder.... Was zoooo geschrokken. Maar ze keek me echt zo lief aan van, mama het is goed zo hoor, ik voel me gelijk wat beter haha haha....

Wij hebben echt moeilijke eters inderdaad...
    Want hoeveel weken heeft Tim dit nu al?
    En je krijgt er echt niet meer in?
    Wat zou dat toch zijn he?

Vind het zooo'n stoer badje echt waar... maar hier hebben ze geen intertoys in de buurt. Ook heb ik gekeken op intertoys online, maar daar staat ie precies niet op. Jammer......
    En net wat jij zegt, het is ook handig om hem neer te zetten als ze er alleen in liggen zonder water....

Je hebt gelijk hoor meid, neem jij vanavond maar lekker een wijntje!

9. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    Ja natuurlijk ben je altijd welkom!
    Je hebt mooie foto's zeg!
    Ik vind het erg leuk dat je weer bij ons komt schrijven hoor....
    Gaat 't goed met jullie?

10. Cindy31

Cindy31 Fanatiek lid

16 aug 2006
    1.373
    0
    36
    Verkoopster.
    Landgraaf
    @Divi dank je.
    Hier gaat het op zich wel goed.
    2 weken geleden is mijn schoonvader plotseling overleden door een gescheurde aorta.

Maar gelukkig hebben we een zonnetje in huis, is echt een heerlijk kind.
    Blijf worstelen met de voeding.
    Ben een paar weken gestopt met de fruithapjes omdat ze erge krampen had en rode vlekken in het gezicht.
    Ze heeft ook 4 maanden last gehad van erge krampen.
    Maar sinds ik de fles van Dr.brown's gebruik is het over.
    Afgelopen maandag weer met fruit begonnen en ze heeft geen krampen gehad.
    Vandaag begin ik met de groente.
    Ze zit nu op 4 voedingen.

Slaapt van 9 tot 8.
    Toen ik 5 voedingen gaf sliep ze tot 9-10 uur.
    Daar hebben we wel geluk mee.

Maar we genieten enorm van haar.
    Ik zit momenteel nog thuis, omdat mijn contract in mijn verlof niet verlengt is.
    Heb ww tot en met mei.
    Dus kan lekker lang genieten van mijn prinsesje.

Ga ook een foto's van jullie kindjes bekijken.

Liefs Cindy

11. Divi

Divi Fanatiek lid

22 jul 2006
    4.915
    0
    36
    ergens in Nederland
    @Cindy31,
    Jeetje meis wat erg zeg! Gecondoleerd....
    Hoe is t met je mannetje?

Ook al een kindje die erg worsteld met de voeding?
    Gaat t nu goed met de fruithapjes? dan was het zeker een allergische reactie? En met welke groente ga je vandaag beginnen?
    Goed hoor dat ze nu op 4 voedingen zit! En wat een mooie tijden slaapt ze zeg van 9 tot 8, jeetje hihi....

Dus tot volgend jaar mei heb je nog ww? Dan kan je nog een lekkere lange tijd genieten zeg van je meisje.

Heb je toevallig hyves?
    We hebben met de maart-mama's een hyve pagina...
    http://maartmamas2008.hyves.nl/
    Misschien leuk om je aan te melden?

Meiden ik ga Demi zo maar even wakker maken. We gaan zo naar mijn ouders. Zij zijn vandaag 30 jaar getrouwd.
    Mocht geen cadeautje meenemen voor ze, van dat geld koop je maar wat voor jezelf of voor Demi......
    We blijven daar eten vanavond en dan ff bakkie....
    Ff gezellie met me ouders, zus en zwager...

Dus ik denk dat ik er vanvaond pas laat weer ben.

Tot vanavond
    liefs Divi

12. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Welkom en leuk dat je komt meekletsen.
    Nog gecondoleerd met je schoonvader.

13. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goeiemiddag

Hier al een drukke dag achter de rug.Vanmorgen eerst anderhalf uur op de jaarmarkt gestaan voor de handbalvereniging en daarna de kids opgehaald en toen hebben we nog over de markt gelopen en natuurlijk de kermis.Mijn ouders en zusje met haar vriend waren er ook dus was erg leuk en gezellig.terassje gepakt.
    Ik wou vanavond op stap maar ben nu toch wel moe hopelijk knap ik wat op en anders blijf ik maar mooi thuis.
    Oh ja ik had gesolliciteerd en ik ben uitgenodigd voor een gesprek dus ben benieuwd.

:idea: Divi
    Gefeliciteerd met je mannetje.En gefeliciteerd met je ouders en heel veel plezier vandaag verder.

:idea: Emma

Dikke knuff meis,hoe gaat het nu met Tim/Heeft hij zijn flessen nu wel op?

:idea: MJ

Balen meis van zo'n nacht.Bryan was ook wakker en dan echt klarwakker om half 1.Even bij me genomen doe ik anders nooit maar had gewerkt tot laat en was nog wakker.na drie kwartier weer naar boven gebracht en nog een poosje gekletst te hebben tegen zijn knuffel sliep hij weer.

14. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey divi !
    fijne avond met je ouders ! gezellig hoor
    en gek dan het dat de kids nergens last van lijken te hebben ... tim geeft ook wel eens wat terug net nog wat danoontje en nergens last van ligt lekker verder te spelen in de spuug :confused:
    hij moppert niet dus ik moet het echt zien gebeuren anders weer verschonen ...
    en tim heeft het af en aan met zijn eten ... net heeft hij lekker 180 cc op en is er weer klaar mee maar lag wel te huilen van de honger ervoor :confused: dat is iets nieuws !
    ik had extra gemaakt maar valse hoop haha we zijn zeker al een week of 4 aan het klooien en het sprongetje geloof ik nu ook niet meer ...
    ik wil best het badje ff kopen en opsturen maar wordt een duur badje dan ! hij was 10 euro !

15. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey redone

jij hebt al drukke dag gehad dus ! maar wel gezellig zo te zien !
    lekker ff terasje !
    en tja stappen kan altijd he ! en wie weet heb je straks nog zin !
    en spannend voor je sollicitatie wanneer mag je en wat voor iets ga je dan doen ?

tim heeft net 180 cc op en dat vind ik al ok !
    straks nog groentehap proberen en laatste fles .. ben benieuwd

16. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Divi:
    Zo, toch maar lekker geshopt. Fijn dat de codes werkten. Goed gedaan. Misschien dat ik nu ook wel durf :) . Ik wacht nog wel ff met nieuwe dingen kopen want mannetje wordt gek van me. Kon me vandaag ook al niet inhouden. Je hebt leuke dingen gekocht!
    Jens slaapt sinds 1,5 week ook veel minder. Soms is hij zo'n 3 uur achter elkaar wakker terwijl hij eerst altijd al na 1,5/2u moe werd. Is ook wel logisch denk ik. Onze kinderen worden groot!

Veel plezier bij je ouders (zal wel te laat zijn denk ik...) Het geld kun je mooi als smoesje gebruiken voor de spulletjes die je vandaag besteld hebt. Hihi

MJ:
    Jeetje meis, wou dat ik iets voor je kon doen! Als ik je wat van mijn bv kon geven.....
    Als je het idee hebt dat ze op flesvoeding langer slaapt, kun je dat best proberen. Desnoods kolf je een paar keer zodat je altijd nog terug kunt als het niets uit blijkt te maken. Maar als ze echt honger heeft, zou ze dan niet meer uit de fles drinken? Ik weet het niet hoor, probeer alleen met je mee te denken. Enne, mijn borsten lijken ook leeg maar dat zijn ze niet hoor.
    Ga je het binnenkort weer op het CB bespreken? Misschien hebben zij nog tips. Dit kan toch niet langer, straks zit je er helemaal doorheen joh!

Emma en Divi:
    Emma, Fijn gewinkeld!
    Wat vervelend dat bij jullie het eten niet goed gaat. Hier hebben we een paar weken geleden ook een paar weken lang iedere dag strijd gehad met eten. Huilen, krijsen, schoppen alles erop en eraan. Jens kan met zijn lijfje wel wat hebben maar ik snap heel goed dat jullie je druk maken. Ik wilde ook het liefst dat hij gewoon at! Je voelt je zo machteloos als de kleine niet wil. Dan word je zelf boos, de kleine boos en dan ben je er helemaal klaar mee. Als ik er zo aan terugdenk, realiseer ik me dat het een week of 2 geleden ineens over was! Hij wil nu zelfs meer als zijn fles leeg is. En nu besef ik me ook dat hij sindsdien minder is gaan slapen. Toch misschien een sprongetje?! Hopelijk gaat het bij jullie ook snel beter!

@ Emma: zwembadje had MJ. Leek mij ook een erg handig ding!

Was vanmiddag even naar Kruidvat. Moest wat dingetjes hebben. Lekker veilig zou je zeggen. NOT

Al het afgeprijsde textiel (kleding, babyspullen) was 75% afgeprijsd. Heb me daar staan graaien in de bakken met als resultaat:
    4 slabbers
    1 lakentje met auto's
    waskussenovertrek
    voor 3,50 Euro!
    (oh en ik had nog 2 houten puzzels met cijfers en geluid, voor de helft)

Ik durfde niet met meer thuis te komen anders had ik nog veel meer gekocht (slaapzak, pyjama, sokjes, truitje, rompers).

En toen was het verhaal weer veel te lang...................................Sorry!

17. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey cindy
    gecondoleerd nog met je schoonvader wat vervelend zeg
    nou dan heeft alles bij jullie ook wel even op zijn kop gestaan !

en jij dus ook een moeilijke eter !
    gek he je zou toch zeggen het zijn baby's die willen wel want ze moeten er van groeien maar nee hoor !
    en heb je de cinababy van VSM al eens geprobeerd dat is tegen kramp gebruik ik ook voor tim en helpt goed !

hier ook zo'n lekkere slaper van 8/8 of 9 uur ! zalig he ! !

ergens jammer van je contract maarja als het dan toch moet is dit wel de mooiste tijd om thuis te zijn he !

op hyves staan mega veel foto's van onze kids !

18. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Hoi hoi,
    Leuk, nog meer mama's! Ik klets pas sinds kort mee dus mij ken je niet!
    gecondoleerd met je schoonvader :(

19. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    hey eva jij ook stout geweest haha wat heb je weer lekker veel ! en zo goedkoop ! haha
    ik heb mega veel voor mezelf gekocht haha ook voor mijn werk hoor ! en dat moest ik ook hebben ...
    maar toch stiekem weer een romper en paar sokken voor tim hihi
    ik hoop echt dat dit weer weg gaat bij tim !
    en idd ik raak er soms gefrustreerd van en probeer dan te veel zeg maar ... als hij niet wil dan kappen en volgende keer beter maar dat is moeilijk hoor !
    ik hoop dat het snel over gaat .. het ging een paar dagen goed en dan valt het gelijk tegen als hij een keer weer terug valt
    en natuurlijk ook omdat we extra op controle moeten komen bij de arts van CB dat voelt ook niet lekker in je achterhoofd

20. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Fijn zeg dat je een sollicitatie hebt! Wanneer?

Deel Deze Pagina