groeit idd goed door, hihi. Wel balen van de nachtvoedingen nog zeg. Is het ook echt goeie honger van m dan, of issie er zo aan gewend dat ie gewoon graag lekker bij mama ligt?
zo meiden,ik was er weer ik heb even snel alles doorgelezen en ga nu lekker douchen en dan t bed in.... ff lekker knuffelen met paps en dan slapen de boel is al een beetje opgeruimd en morgen de rest maar doen.... wat hebben we een fantastische week gehad mama 1984: gefeliciteerd met je kleine man ! ! ! ! ! DIVIDE we hebben goed uitgekeken hoor DIKKE KNUF VOOR IEDEREEEEEEEN
weltruste meiden ik haak ook af ... lekker slapen nu het zo koel is vannacht zijn we schijnbaar gebeld en ik heb het niet eens gehoord haha ik slaap als een blok hoor ! tot morgen
Goedeavond meiden, @Cindy, Sab Simplex is toch alleen te verkrijgen in Duitsland? Ik ben blij dat dat geholpen heeft meis! Die Dr. Brown flessen zijn ook harstikke goed inderdaad. Wij hebben er hier ook nog 2 staan omdat we ze niet meer gebruiken hihi. Demi vond die speen van die flessen niets. Daarvan moest ze kokhalzen. Normaal hadden we voor haar de Difrax S fles en die speentjes zijn iets korter.... Ik ben blij dat het nu goed gaat meis! Leuk dat je je hebt aangemeld op hyves. Ik ga je morgen ff een uitnodiging sturen. @Emma, Dank je wel meis! Nou dat vind ik ook gek hoor dat ze dan nergens last van lijken te hebben. Gister ook met Demi, ze keek me echt zo aan, maar mama het is goed ik ben het kwijt. haha dus Tim zorgt er ook wel voor dat de wasmachine gevuld blijft? Maar dat is goed dat Tim lag te huilen van de honger! Super zeg dat hij 180cc op heeft. Inderdaad meis dat sprongetje ik geloof het ook niet meer hoor. Volgens het oei ik groei boek moeten de beebjes het zonnetje in huis zijn, nou echt niet hier hoor....Ze is voor de rest wel heel vrolijk, maar qua eten ow ow ow.... Oh meis als je dat zou willen doen van dat badje! Dat zou helemaal super zijn. Alvast bedankt meis! Maakt niet uit hoor, dan wordt het badje 16,20... Ahhh die foto van Tim in de Maxi-Cosi, lekker slapen hoor. Shoppen is toch zo vermoeiend haha... Ahh die foto in dat badje. Is toch wel erg makkelijk he zo haha... Super dat Tim het halve potje bloemkool op heeft! Dus dat vond hij wel wat? hihi vond jij het niet stinken die bloemkool haha... En wat Lees ik: 210cc op? Hij heeft het vandaag goed gedaan zeg! TIM STEEK JIJ DEMI EENS FF AAN! Vanacht gebeld? @Redone, Hey super van je sollicitatie, waarvoor heb je gesolliciteerd? Spannend hoor, ga zeker voor je duimen! Dank je wel meis! @Zuurtje, Jeetje meis het zit je niet mee he, ik wil je daarom een dikke knuffel geven! Is de dokter nog bij je geweest vandaag? En meis, gooi lekker je verhaal eruit! Daar zijn we ook voor he, voor goede tijden en voor slechte tijden. @Wicjuh, Leuk filmpje! @MamaNona, Heyyyy wijffie. Ik ben blij dat jullie weer heelhuids aan zijn gekomen thuis! haha ow ow ..... ff een weekje inhalen zeker haha haha..... Doe je voorzichtig. Emma was door haar bed gezakt en ik meen me te herinneren dat jullie een waterbed hebben haha hahaha..... @Miekje, Hoe gaat het met jou vandaag? En met Julen? @Boja, Hoe gaat het met jou? En hoe gaat het met Nino? Ik mis je al een paar dagen...... @Pooh, Hoe gaat het met jou? en hoe gaat het met Sam? @Mj, Hoe gaat het met jou en met Jadyn? Vandaag bij me ouders geweest. Demi heeft totaal maar 3 kwartier geslapen daar. Ze was het vanavond zooooooo zat, huilen en huilen wat ze deed. We zijn vroegtijdig naar huis gegaan. We hebben haar anderhalf uur eerder de fles gegeven en hebben haar op bed gelegd. Ze sliep meteen. Eens ff kijken hoe laat ze morgenochtend komt. Thuis doet Demi het altijd zoooo goed, maar ergens anders is het echt een drama. Wat zou dat nou zijn, jeetje..... Zoals ik al eerder schreef, ik geloof niet meer in het sprongetje. Denk dat ik maar eens naar de huisarts ga en anders bel ik de osteopaat weer op. Nu lekker met mannetje op de bank met een biertje. Heerlijk! Meiden ik weet niet of ik nog online kom zometeen en anders wens ik jullie een hele goede nachtrust en tot morgen. Slaap lekker liefs Divi
Divi ik woon aan de grens bij Duitsland, dus dat was makkelijk. Klets maar lekker door hoor. Zie je uitnodiging tegenmoet. Cindy
hahaha ik ga nu "slapen" hoor.... enne hopen dat paps niet misprikt anders is t waterbed lek..... hij zou t toch maar verleerd zijn na een hele week!
@Cindy, Dat is inderdaad makkelijk als je het zo in Duitsland kan halen. Demi had ook zo'n last van krampjes de eerste maanden en toen de krampjes over waren las ik het pas over Sab Simplex.... Ik heb je een uitnodiging gestuurd meis hihi En ik zie nu dat Jenna even oud is al Demi! Ik weet niet of Mili hyves heeft... @MamaNona, haha haha haha haha haha haha haha Die MamaNona...... Je gaat zeker wel gelijk alles van 1 week inhalen Veel plezier
@Divi ik heb je gekrabbeld, mooie meid hebben jullie. Wat leuk dat ze op dezelfde dag zijn geboren, staat me idd nog iets van bij. Cindy
@Cindy, Ik zag dat je een krabbeltje had gestuurd, eerst even deze afmaken en dan krabbel ik je even terug hihi Dank je wel meis, maar jullie hebben ook een hele mooie meid! Dat vind ik ook wel leuk, mijn banner van Demi staat op 5 maanden en 1 week en jouw banner van Jenna staat op 22 weken en 4 dagen haha.... En Jenna en Demi wogen bijna even zwaar. Jenna 2880 gram en Demi 2885 gram. Wat toevallig zeg! Hoeveel weegt Jenna nu als ik vragen mag?
Ik weet niet precies hoeveel ze weegt, maar heb haar thuis samen met mij gewogen. Toen kwam ik op 7.5 kilo. Hoe groot was Demi bij de geboorte?
Ik was er dan ook erg boos om. Dat ze haar geld terug moet snap ik wel, maar dat zou niet de zin zijn waarmee ik mijn smsje zou beginnen. @HM: Wil ook bestellen. Zitten leuke nieuwe dingen bij. .
@Cindy, Zooo echt 7.5 Kilo? Jeetje wat groeit Jenna goed zeg! Dat redt Demi volgens mij nooit.... Zij is echt een kleintje. De laatste keer op het CB, dat was 15 Juli, woog ze 6100 gram. Ehhh Demi is niet gemeten toen ze net was geboren omdat zij in stuit heeft gelegen vanaf week 28 van de zwangerschap. Demi is geboren via een keizersnede en dan meten ze de kindjes niet. Maar wij schatten haar toen op 46 a 47 cm. Dus eigenlijk net zo groot als Jenna @Ds, Ja dat geloof ik helemaal meis dat je er boos om was! Begin dan met, heel veel sterkte met je meisje maarrrrrr ik krijg nog wel geld van je....... Kijk dan breng je het heel anders, vind je niet? Ohh meis er staan zulke leuke dingen op de H&M site haha.... Heb weer veel besteld hoor vanmiddag. En zulke leuke laarsjes, haha.... Een paar pagina's terug heb ik opgeschreven wat ik allemaal voor Demi heb gekocht
Ja, ik zag je lijst net . Is volgens mij hetzwlfde dat ik ook in mijn winkelmandje hade liggen, voor ik cancel indrukte . Maar ik wil die vest zo graag, en... en... en.... Ik denk niet dat ik me nog langer kan inhouden . Ik zit al sinds gisteren te koekeloeren. (En ik heb ook al een wintermuts voor Samantha liggen ). Die laarsjes vind ik ook te gek, Die ga ik zeker bestellen. En die velours broekjes... En dat bruine truitje met die vogel... ... Ik draaf nu al door. Aiai..... dat wordt nog wat. Verder zou mijn sms inderdaad. Sterkte/knuffel ofzoiets wezen. En dan ik mail je nog wel over de gemaakte kosten, ofzo, Ze heb zelf ook kinderen, dus ze weet heus wel waar ik het over heb.