Mogge! Leuke fotootjes weer van Justin! Ik heb gister een zitting voor in bad gekocht (veel eerder moeten doen!), Faylinn had t erg naar dr zin in bad! http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... X8lg%3D%3D
En nog een leuke : 1 van onze katten is nogal erg slim. Ze loopt het kattenluikje 'kapot'; krijgt m naar binnen open terwijl ie eigenlijk op slot staat. Zo komt ze dus toch binnen. Dan zou je zeggen dat ze niet meer naar buiten komt, omdat ie dus geblokkeerd staat die kant op ... http://nl.tinypic.com/usermedia.php?uo= ... AIdQ%3D%3D
goedemiddag zow hier echt rot nacht gehad vannacht 1uur was ik zo ziek niet normaal dacht echt dat van me stokje ging na 15minuten diaree niet normaal nu nog na 2uur naar bed gegaan en werd vanmorge wakker en kon niet meer lopen m,e kuiten deden zo zeer. nu kan ik weer met moeite lopen me schoonouders en mark denken dat komt omdat gister op kermis in zo n schommel ben geweest die 60 meter omhoog gaat en daar me spieren gewoon van verrekt zijn en moet dalijk werken maar ja schoonouders hebben toegezegd ons trouwfeest te betalen de jurk heb ik al moet alleen gestoomd worde en korter gemaakt worden zo ga nu eten en half 3 werken fijne dag
goeiemiddag allemaal! Heb alles bijgelezen, maar ik heb niet alles onthouden. Hier een beetje een pesthumeur, dus ik zal niet te veel komen vandaag. Zelf heb ik veel pijn in mijn heupen/bekken. Het trekt (vooral mijn linker) benen in. Misschien volgende week even naar de fysiotherapeut. Kan je na de zwangerschap ook bekken instabiliteit krijgen? Hoe voelt dat? Het lijkto ook wel een beetje op Ischias, maar dan niet vanuit de rug, maar vanuit de heupen ergens. Verder weer weinig slapen en veel voedingen. Vanmorgen dronk Jadyn maar 80 cc. Gisteravond gaf ik een fles met Nutrix, maar daarvan dronk ze ook maar 75 cc. Schiet echt niet op zo......ik moet straks weer gaan werken. Dat trek ik nooit met die nachtvoedingen! Zondag 3/8 1. 03:30 100 cc 2. 05:30 9 R, 5 L 3. 09:15 85 cc Zaterdag 2/8 1. 01:00 120 cc (+ Nutrix) 2. 03:45 60 cc 3. 07:45 10 R, 4 L 4. 12:00 100 cc (12:15 bed tot 15:00 uur!) 5. 15:45 120 cc 6. 19:45 7 L, 1 R, 60 cc FV 7. 23:30 75 cc + Nutrix Gelukkig is Jadyn's papa nog een weekje vrij. Hij helpt heel goed. Vanmorgen ging het met Jadyn naar beneden en kon ik nog lekker een uurtje slapen. Maar ik kan ook moeilijk in slaap komen met die pijn in m'n heupen ..... Nu genoeg gezeurd! Mamanona is terug van vakantie! Welcome back! Voor de rest veel liefs! xxxxx MJ
Ik heb na de bevalling/zwangerschap ook last gekregen van mn heup/bekken. Loop sinds 2 weken bij de fysio. Heeft nog wel te maken met de verweking van de botten tijdens de zwangerschap. Ik begreep van de fysio dat het ook een maand of 8 a 10 duurt voor dat weer weg is.
oh dat is wel lang! 8 a 10 maanden na de bevalling neem ik aan? Dat hoop ik niet joh, het is echt pijnlijk. Meer zenuwpijn is het. Geen spierpijn ofzo. Echt painful.
Leuke filmpjes wicjuh.... werkse wenneke en waarom betalen je schoonouders je trouwensfeest,je had toch geen contact met hun/ was ze zat ?! ( of mis ik wat) mj succes..... ik tilde toenstraks mn koffer en het schoot me in mn heup en trekt door naar mn linkerbeen.... kan alleen nog maa gebukt lopen... HEB IK WEER en ik wou alles opruimen vandaag!
klinkt een beetje zoals mijn pijn! Ik heb je besmet! Alleen moet ik juist rechtop blijven. Voorover buigen is zeer pijnlijk.... Nu moet je gewoon rustig aan doen!
@ Beccaatje wauw vooral die laatste foto! Wat ene grote jongen al @ Wicjuh ik heb ook zo'n zitje, maar heb het maar een keer gebruikt. Doe ik iets verkeerd misschien. Ik heb het idee dat sams hoofdje tegen de rand aan zit en dus wat naar voren komt en onhandig zit....misschien toch nog maar eens proberen!
Hello ik denk dat ik jullie besmet heb. Het enigste verschil is dat ik z goed als niet kan lopen. Zelfs zitten doet pijn ondanks dat ik een zware pijnstiller heb genomen. Tot nu toe heb ik de dokter niet gebeld, wil proberen vol te houden tot morgen zodat mijn eigen dokter kan komen. Die kent mij nog altijd het beste en weet welke medicatie ik wel en niet mag. Voor de rest gaat het met de kindjes goed. Mannetje is vandaag e morgen vrij en daar ben ik wel heel erg blij om.
die in de bakfiets is ook GE-WEL-DIG. Wat een prachtige kinderen. Hij heeft z'n beentjes nog dikker dan zijn zus! En dan die bandana en zonnebril! Helemaal stoer. Geweldig. Zonnebril van Babybanz? Bevalt dat?
GOEDEMIDDAG Even bijgelezen. Was niet zo heel veel gelukkig Voor iedereen die pijn heeft: Veel beterschap!! Echt vervelend zeg. Jullie steken elkaar aan! Verder een paar ontzettend leuke, lieve foto's gezien. Wat een knappe kinderen en ook al zo groot! Ook leuke filmpjes trouwens MamaNono: Welkom thuis! Eva
wat een toppie foto's ! en knufs voor iedereen die ergens last van heeft ! meiden toch .. allemaal beetje in de lappenmand ... ik kon alleen filmpje van in bad niet zien ... wat voor ding bedoelen jullie ? en wenneke zou je dat wel doen met je schoonouders want straks vinden ze als ze betalen dat ze mogen beslissen ... kijk maar uit !