cool he? Z'n zus heeft ook niet (meer) van die dikke benen, zodra ze is gaan lopen smelt het weg. Lijkt al heel wat he, terwijl zij ook groot is voor haar leeftijd. Bandana = noppies, bril = babybanz. Bevalt wel, nadeel is dat ze wat strak zitten waardoor hij indrukjes krijgt naast z'n neus. MAar ja, hij hoeft er niet de hele dag mee te zitten.... Hij houdt 'm tenminste op, bij z'n zus is het bijna onmogelijk. Ook als baby niet.
Goeiemiddag! Gisteren topdag gehad, echt leuke verjaardag van mijn mams.. 50, alweer.. Laat thuis. Julen heeft t super goed gedaan bij de oppas (een vriendin van mij), dus daar was ik echt super blij mee. Ik zelf ben wel hondsberoerd geweest vannacht en vanmorgen. Het lijkt nu wat weg te trekken.. Morgen met Julen naar de HA, ben beneiuwd, al denk ik dat er niets bijzonders is, maar een check up is nooit weg.. Verder ben/heb ik niet bijgelezen.. Las wel iets over vele zieken onder ons: Beterschap! Probeer straks wat bij te lezen en te reageren.. XX
Heb me voor Samantha ingehouden. Alleen de velours roze broek. Voor mij een cerise kleurige voedingsshirt, en een gratis fleecevest, en de zwarte bestel ik .
Mañana & Jamilia hebben dezelde set uitgezocht.... en ik heb ze besteld en de 10 eurokortings code gebruikt! hihihi
Ja vaag he? Misschien bij een standaard controle van alles wassie te groot ofzo? Maar zie er niks over staan bij tinypic, max grootte.