wat geweldig ! haha wat een spetterkontje maar ik had dat ding idd ook al opgeruimd ! hmmm toch nog eens proberen dan maar vind het plastic zo hard en zielig bij tim zijn nu nog zulke kleine geslachtsdeeltjes haha
was tim doen die ligt nu lekker op bedje ! en ik ga zo ff boven tv kijken man is beneden voetbal aan het kijken en daar heb ik geen zin in
Super filmpje! Maar misschien hebben ze hem eraf gehaald omdat ze bang zijn van misbruik van zo'n filmpje! Hier verder echt een luie zondag!
Ja heel goed hoor ze doet het goed ik mag niet mopperen hahah en dat doe ik dan ook niet. Ze is ook al lekker aan het fruit en groente en dat gaat allemaal prima We genieten echt van haar alleen heeft ze het gillen ondekt dus dat vind ze ook wel eens leuk alleen papa en mama minder hahaha Leuk hoor om alleenmaal mee te maken dat ze steeds meer gaan doen..
jaa dat kan alysha ook.... was vorige week op de camping ook erg leuk.... iedere x hadden we mensen bij dr staan..... hahahaha
hallo mama's ik dacht wat is het rustig bij de maartmama's want ik kreeg geen mailtjes meer. Ik dacht ga maar even kijken en jawel kon gelijk beginnen bijlezen. Nona is de pijn al minder? Ik neem vandaag zware pijnstillers(die mogen bij bv uiteraard) en bel morgen mijn eigen arts.
Bij een jongetje lijkt t me ook wel een beetje vervelend zitten ja. Maar merkte je dat aan m dan? Misschien is het meer het idee...
nona tilde net ff te enthousiast de koffer van bed en KRAK.... pijn... t voelt als mn zzwangerschapsisias...... alleen dan zonder zwangerschao
idd misschien meer het idd zijn edele delen zaten er zo vervrongen in ... nou ben ik geen man maar dat zag er toch echt zielig uit en ze moeten nog zo lang mee he
meid morgenvroeg de eerste zijn he ! je hebt het nog lang volgehouden .. misschien voorraadje vragen voor als het nog eens zou gebeuren knuffie en morgen hopelijk snel weer beter
hahaha ls ik nu ga "neuten" dan val ik accuut in slaap,ben zo moe! willy heeft al wat gemasseerd,mar auwie wat een pijntjes!