hier ook zo moe maar ik vat nog ff een lekker wijntje hoor straks ! heb ik ff zin in en willy moet wel de juiste massagie geven hahahaha
... moeten nog wel ff mee ja, hihi Oeiii das niet goed. Weet je het zeker? Zonder zwangerschap? Tis wel zo'n dag geloof ik ... maakte net ook weer een beweging die niet goed was voor mn bekken/rug/heup, waarvoor ik sinds 2 weken bij de fysio loop. In de eerste kraamweek last van gekregen (toch teveel gedaan? ) en wil maar niet weg. Maar leek juist weer wat beter te gaan..tot een uurtje terug ofzo Ach... gaat wel over voor ik een mannetje ben. 8)
uuh jaa denk ik wel dat ik dat zeker weet enne hier gaat t ook ovr voor ik een mannetje ben denk ik hoor,maar t is knap lastig.....
van pijnstillers die je mag hebben ..... voor het geval je weer een heel weekeind anders zonder juiste pijnstillers zit !
knuffie voor alle meiden die zwak ziek of misselijk zijn ! en ik ga lekker op tijd naar bed ben mega moe weltruste meiden en niemand heeft gezien dat tim 5 mnd is
Slaap lekker! FIJNE 5e VERMAANDDAG sorry ik had er idd niet opgelet,omdat ik weet teveel tegelijk doe!
Goedenavond Dames Divi en Emma (verder weet ik niet wie het vroeg) 14 augustus heb ik een sollicitatiegesprek bij een verzorgingshuis. En ik heb een brief gestuurd naar een verzorgingshuis bij ons in het dorp maar daar heb ik nog niks van gehoord.Hoort bij hetzelfde instelling waar ik nu werk alleen veel dichter bij huis. Mamanona Welkom terug en beterschap Verder weet ik niet meer sorry
@ Emma gefeliciteerd metde vermaanddag van Tim! Sam is volgende week 6 maandjes als we op centerparcs zijn. Meiden ik ben van 8 t/m 18 op vakantie naar centerparcs Belgie! Ik kruip er nu lekker in! XXXXXXXX
goedemorgen een vraagje zal niels een sprong hebben hy sliep eerst tot uur of 9 en nu komt ie rond 6uur pfffffff wort morge niet uit slapen na 4dagen werken
Goiemorgen Emma:nog gefeliciteerd met Tim zijn 5 maanden.Sorry ik had het ook niet gezien. All Vanmiddag ga ik met Bryan naar het ziekenhuis voor een echo van zijn heupjes.Er komen heupafwijkingen bij mij en bij niek in de familie voor dus even voor de zekerheid na laten kijken.
ik zit ook op paarden forum lees net dat er veel zijn met rekeningen die niet kloppen van vodafohne heel fijn me vriend zit altijd onder bundel en heeft nu rekening van 90euro en de mijne is 145 wat eigenlijk niet kan probeer klanteservice te bellen kom er gewoon niet door