@nona: ja, had je toch gelijk. Hij leek mij helemaal niet zo groot.... @FD: ehm....waarom mag de oudste niet op de foto? En in het wit.............waaah! Dus nu moet je ook nog even shoppen? ik dacht dat ze bij een 'shoot' de kleding ter beschikking stelden? Maar als je er zo tegenop ziet of niet leuk meer vindt...waarom dan toch doen?
FD : over die fotoshoot: je oudste is naturlijk "te oud" voor het blad of niet : en niet blij met jezelf.... dat ben ik ook niet.... ben wel dikke 12 kilo lichter maar "blubber" ook flink hoor ..... zal binnenkort weer aan t sporten gaan..... en ach... doe je net voordat de camera KLIK zegt toch ff heel diep je adem/buik en alles inhouden of je trekt er een corsetje onder aan hihihihi grapje hoor !
KNULLETJE is goed gegroeid hoor! 4;940 kilo en 57 cm! Al dat spugen met verkouden te zijn had dus geen invloed
Geloof t graag! Hopen dat je straks niet elk virusje oppikt en doorgeeft aan je kleine, lijkt me vreselijk! Hopen dan maar dat t straks beter gaat met t mooie weer Zo hé! Wat een kleine reus! Dat doen jullie goed. Wat een lekkerding! Je hebt me trouwens aan mijn badsteun herinnert, had er 1 van een dame gekregen bij wie ik een kolf ging kopen via marktplaats, maar was al vergeten dat ik m had! Ga 'm ook maar eens gebruiken!
Mamanona & Sabbe, die van jullie zijn ook al zo lekker gegroeid! Wij mogen 13 mei pas weer, dan is ze 2 maanden + 1 dag oud, ben echt benieuwd hoeveel ze dan weegt. Dan wordt ze ook ingeënt
@ emma: Lekker bezig geweest dus. ... en ja als je de slaapzak gaat instoppen zou ik idd wel het dekentje eraf doen.. @ fd: he bah meis wat vervelend dat het nu ineens anders is.. wil je er nog wel mee door gaan dan? .. @ mamanona: fijn dat het goed gaat met je meissie @ sabbe: Fijn dat je knulletje zo goed gegroeid is! Nou hier is het eten zo ver klaar dus wij gaan eten! snijbonen met kipfile in ajam paniki saus met rijst! Voor iedereen eets smakelijk!
wij moeten 8 mei ! controle en prikken ben benieuwd hoe lang Tim is ! en hoeveel dat lekker kontje weegt ! en meiden ik zou bij jullie allemaal best ff willen poetsen ! heb er geen hekel aan .... maar ...tja heb een kind hahahaha zo heb ik mijn kind voor het eerst als smoes gebruikt en ben nog ff weesten wandelen met Tim en nu is het wel op voor vandaag .. vanavond op de bank oh en wij eten noedels mmmmmmmm
Emma, je mag Tim gerust meenemen als je hier komt poetsen hoor, ik pas wel op m terwijl jij aan t boenen bent! Dan kan ie samen met Keziah in de box, wie weet bloeit er nog wat moois uit hahaha Hier eten we vandaag spaghetti, is ook bijna klaar trouwens.
hier prikjes gehad zow zielig nu is ie effe bij oma hy woog nu 4920 en we moeten naar de fysio meschien dat toch met voorkeurhouding te maken heeeft da ie hele dag huilt
hier werd er "hollands pannetje sperziebonen" gegeten en was heerlijk kga nu paps maar ff aanmoedigen met het omspitten van de tuin en dan dadelijk Alysha de fles erin stoppen
hmmmmmmmmm lekker spaghetti ! als ik mag blijven eten kom ik wel ff ...of is het al op ? en kunnen ze idd knuffelen in de box hahaha maar eh ik wil nog geen oma worden hoor ! luiers aanhouden dus !
Helaas, helaas, voor de spaghetti ben je te laat, volhende keer beter Haha, als we nu al oma worden komen we in hart van nederland en worden we beroemd
dalillah: beroemd worden door in hart van nederland komen : nou volgens mij gaat dat nog niet zo hard hoor ..... misschien als je RTL boulevard erbij scoort WHUHAHAHaHA...... bah flauw,grapjuh