Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Goeiemorgen!

Voor het uitje weet ik het nog niet goed wat ik doen...is 150 km. Maar ik zal er over nadenken! Het idee is leuk! :D

Vandaag ga ik de mamafiets bestellen met bijpassende stoeltjes en fietstassen! Heb er zin in! (Nooit gedacht dat ik het zo leuk zou vinden om een fiets te gaan kopen :) :rolleyes: )

2. Pooh69

Pooh69 VIP lid

31 mrt 2007
    6.935
    0
    0
    Nog een vraagje aan de mama's die flesvoeding geven. Mengen jullie de poeder met kraanwater of uit een fles? En als je het uit de kraan doet kun je het meteen op de juiste warmte toevoegen toch? Dan hoef je het toch niet meer op te warmen?
    Ik ben nu ene voeding ana het afbouwen, maar heb nog voorrraad bv in vriezer, maar volgende week op vakantie ga ik met poeder beginnen voor 2 voedingen! Dan heb ik de 6 maanden volledige bv volgemaakt! ;)

3. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk

Ik geef dan wel geen fv, maar volgens mij mag je geen warm water uit de kraan pakken.
    Wel kraanwater dus, maar apart opwarmen (collega van me doet t in de magnetron).

4. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Mogge trouwens!

Schiet lekker op zeg, naar de 6 maanden, pooh! :thumup:
    Ik moet nog zien dat we dat halen ;)

5. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Goeiemorgen

:idea: Pooh
    Ik doe kraanwater en dat maak ik warm in de magnetron.Je mag geen warm kraanwater uit de kraan halen ivm een stofje wat er dan in zit.Volgens mij looddeeltjes.Dit is wat ik heb gehoord van mijn kraamhulp destijds.En als het in de magnetron opgewarmd is dan doe ik de poeder erbij.

6. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgen allemaal!

hopelijk alles okee hier.

Hier gaat het prima. Wel druk druk met ventje's verlof en verbouwingen.
    En Jesse is nu aan z'n tweede tandje en heeft er af en toe wat last van. Zo zielig terwijl ik hem anders nooit hoor...
    Gisteren CB en jesse weegt nu 9 kilo en is 71 cm! Nog beebjes hier die de 70 cm voorbij zijn? Het is echt wel een groot mannetje ;)
    Maar verder doet hij 't gewoon super hoor...

Fijne dag allemaal!

Grts

7. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ik doe het met kraanwater,de Kraamhulp adviseerde mij dat :D

8. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

wat word er toch vaak over verschillende dingen verschillend geadviseerd zeg! .... iig... alysha doet t er goed op.....

9. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Goedemorgen allemaal!

Pooh, Ik heb 2 verschillende dingen gehoord. Volgens mijn kraamhulp mag je geen warm water uit de kraan halen maar moet je dit opwarmen in de magnetron. Een vriendin van mij is 6 weken geleden bevallen en volgens haar kraamhulp mag je warm water uit de kraan gebruiken (meteen het eerste water dat eruit komt).
    Ik heb ook ooit gelezen dat er lood/ijzer deeltjes mee kunnen komen met warm water uit de kraan en er komt ook kalk mee. Ik warm het dus op in de magnetron en als we weg gaan en het water moeten bewaren kook ik het van tevoren.
    Misschien moet je even het CB bellen? DE regels veranderen ook steeds zo snel!

10. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    WOW, ik dacht dat Jens zwaar was! Jesse is volgens mij de langste én de zwaarste hier!

11. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

ja die stomme regels ook :p..... de kraamhulp zei wel de eerste2 á 3 weken niet direct warm water gebruiken,maar daarna kon het geen kwaad..... maargoed een ieder moet doen waar ze zich goed bij voelen..... Alysha doet t goed op warm water dus ik maak me er niet zo druk over!... :rolleyes: of ben ik nu een slechte moeder :p

12. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :) Hier stond hetzelfde bericht als hieronder..... 1 x is genoeg dacht ik he :p

13. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

Wat een groot manneke zeg! echt een KJOETIEJJJJ ;)

14. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :) hier stond het zelfde bericht als hier boven...... 1 x is genoeg dacht ik he :p

15. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Nou, dan ben je echt een vreselijk slechte moeder zeg :)
    Maar eh, ik vind ook dat je moet doen waar je je goed bij voelt!

16. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    hoi meiden

ik gebruik gewoon kraanwater hoor

verder een vraag meneer komt s morgens weer om 5uur dan proberen we m om te draaien en soms slaapt ie tot 7uur hoe kan dit komen?

hy sliep eerst tot 9uur
    ben echt gebroken
    oh ja en heb danoontje gekocht maar er staat niks op vanaf 4maand alleen zonder kleur en zoet stoffe

17. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    Misschien dat hij minder slaap nodig heeft 's nachts.Ik vind 7 uur goed hoor.
    oh ja wat bedoel je met oh ja en heb?

18. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    heb het aangepast hahah soms slaat laptop een regeln over of zet m verkeerd neer

19. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
  20. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Mooi! En dan was ook je 1000ste bericht!

Deel Deze Pagina