WIE GAAN ER MEE EEN DAGJE NAAR VOLENDAM INCLUSIEF FOTO IN KLEDERDRACHT MET DE MAMA'S EN MAART-BABY'S? *Divi *MamaNona *Renate *Mama1984 *Miekje1982 Tuurlijk ga ik mee...Vind t zekers gezellig om te meeten..Vraag me af of ze genoeg klederdracht hebben voor ons...hihihi
Snap ik, denk dat ik daar ook geen zin in zou hebben.. (weet t wel zeker van niet..) Leuke foto van Jadyn!
Zuurtje: Jadyn draait ook nog niet, hoor! En ze slaapt ook (nog) niet door! En pasgeleden was hier een vriendin met een babe van 7 maanden die ook nog niet draaide! Dus no worries!
Meiden ik sluit af voor vandaag. Morgen weer een drukke dag hier (ook al hebben we vakantie...) Truste voor iedereen.. XX
Hier ging dat precies hetzelfde! Ging wel vanzelf een stukje beter, hoor. Jadyn huilt nu minder tijdens het drinken. 's Nachts nog wel, maar ze is ook heel erg verkouden nu en daar heeft ze 's nachts het meeste last van. 19-weken-sprongetje? Als ik Jadyn een kwartiertje later weer de borst of fles aanbied, wil ze meestal wel weer een beetje drinken....verder troost ik gewoon bij het huilen. Rechtop tegen me aan...
@MaryJane, Het is niet zo dat ik buikpijn heb, maar ik loop helemaal leeg. Niet normaal. Het lijkt wel of het iedere maand erger wordt. Aan de ene kant denk ik er wel eens aan om een spiraaltje te nemen maar aan de andere kant heb ik zoiets van, ik wil helemaal niets, snap je? Leuke foto! haha echt? Mannetje zei ook al dat het 1 straatje is, wat je op tv ziet en dat is alles. Dat is toch leuk ff fotootje maken met klederdracht? @Miekje, Leuk dat je meegaat meis! Gezellie! Slaap lekker meis en een dikke knuffel voor jullie!
hey divi ik zie dat demi kei goed heb gegeten en over tim mogen we ook niet te veel klagen 200cc, half danoontje toen 10cc, toen 190 beetje wortel maar zat zo te viezekikken ... en laatste 230 cc ! miekje weltrusten ! ik ga ook zo lekker naar bed ! zalig weer nu het wat koeler is ! Redone ik was te vroeg haha duurt nog ff je sollicitatie ! en jammer van je zwembad zeg ... kan je ook niet meer topless zwemmen haha nou meiden ik taai af ik ga naar bed ! weltrusten morgen gaan we dagje naar de camping bij mijn schoonzus en fam ! ben er dus in de avond pas weer Toedels !
Ik ga zo ook slapen dacht ik maar. Ben heel erg moe van dagje uit vandaag en van de slapeloze nachten. Afgelopen nacht was het 00:00, 03:00 - 05:00 - 07:00. Zo vermoeiend! Morgen ochtend gaat Jadyn naar KDV en gaan manlief en ik de hele ochtend op bed liggen. Althans....dat zijn we van plan. Even kijken of het lukt. Heb zelf ook weer wat hoofd- keel- en oorpijn, dus moet echt ff vroeg naar bed. Tot morgen liefies!
Ik zie hoeveelheden van 200 cc! Sjongejonge, wat veel zeg! Jadyn heeft nog nooit meer dan 165 cc uit de fles gedronken! Ze drinkt nog steeds veel kleine beetjes. Momenteel zitten we weer op 7 voedingen gemiddeld. Soms 6....