Goedemorgen! Hier ben ik weer even snel vanaf mn werk. Wij zitten nog op 5 flesvoedingen per dag (5x200), waarvan de een na laatste fles 3 schepjes Nutrix erdoor heeft. Ik maak hem meestal wakker voor de laatste fles, maar hij drinkt hem bijna helemaal leeg, dus denk dat wij voorlopig niet naar 4 voedingen gaan helaas. Hij heeft wel de laatste dagen dat ie zn flessen niet leegdrinkt en hierdoor vaak eerder dan om de 4u wil eten.
Goeiemorgen pooh Ons schema is 7 uur Fv 11 uur fv tussen 14/15 uur fruit 15 uur fv 19 uur fv Soms rond een uur of 12 wat groente maar dat ligt eraan als hij wakker is.Binnen een paar dagen is het de bedoeling dat hij rond een uur of 5 groente krijgt.
@ Bestelling H&M: Klein weekje na verzending, komt nl. uit buitenland. @ Samantha zegt: Ja, mijn mama heeft ook een pijama voor me gekocht bij de prenatal omdat ik mijn ogen er niet vanaf kon houden. . Mama wilde veel meer leuke dingen voor me kopen, maar oma was ook mee. En die zorgde ervoor dat mama zich inhield. En vind het jammer dat mama mijn laarsjes iets groter heeft gekocht, ander kon ik ze nu al aan .
@ Julen en Nino: gun jullie mama ook een beetje rust. Dat doe ik ook. Lekker ff spelen als ze bezig is. Enne, ik ben ook dol op aandacht hoor . Liefs Samantha
Jij ook nog gefelicteerd Nino. Was gisteren vergeten... . Veel liefs Samantha. (Was dolblij met mijn nieuwe laarsjes he ).
Pooh mijn schema is als volgt. 8-9 uur Fv 11 uur fruit 13 uur Fv 4-5 uur FV 18 uur groente 20 uur FV Groente is hier nog niet zo'n groot succes.
@ Pooh Ons schema is nu 07:00 fv 11:00 fruithapje 12:00 fv 16:00 fv 18:30/19:00 groentehapje 20:00 fv met 3 scheppen rijstebloem
tussen 9en half 10 fles rond elf uur fruit half 2 fles tussen 3 en 4 fruit of groente zijn we aan proberen half 6 fles tussen half 10 en half 11 fles
Hoi, Inderdaad wat leuk. Heb de naam hier ook nog niet voorbij zien komen. Wanneer is jullie Jenna geboren?
goeiemorgen allemaal Pooh hier ons schema half 9 fles half 1 fles 2 uur of half 3 fruithap half 5 fles 6 uur half 7 groentehap half negen fles met 2 schepjes nutrix Een gezellige dag allemaal
All Ik ben net gebeld door een verzorgingshuis waar ik heb gesolliciteerd en daar mag ik ook 14 augustus op gesprek komen.Heb er dus 2 op een dag.Bij de een gaat het om ca 14 uur in de week als verzorgende en bij de ander is het 18 uur maar dan als contactverzorgende.Dan heb je meer taken zoals aanspreekpunt clienten/familie en overleggen bijwonen en dossiers klaarmaken ed.
Wat lief! Dank je wel voor de knuffel! Bigie Brasa terug! Ps: jij wordt wel lekker verwend he, door je mammie...
He meis, Lastig he... Jeetje Nino slaapt dus niet overdag.. Julen deed dat eerst (2,5 week geleden ook niet) maar nu weer wel gelukkig.. Heeeeeeeeeeeeel dikke knuff voor jou! Enne Nino: laat mammie en pappie eens zien hoe goed jij zlef kunt spelen.... Enne. klagen mag hoor, doe ik ook
Ben weer terug vd huisarts. Max: Nog steeds oorsontsteking en is nagenoeg doof aan 1 oor. Krijgt nu een hele sterke AB ,nieuwe oordruppels,en weer een nieuwe fles Nystatine en een zalf voor zijn bloedende neus(heeft wondjes van binnen) Justin knapt op,maar reageerd niet zo goed op de AB,indien hij blijft overgeven en groene luiers blijft produceren mocht ik de AB staken. Ik hoop dat ik over 2 weken zorgenloos op vakantie naar Frankrijk kan. Sorry voor al het geklaag Zit er gewoon helemaal doorheen met mijn zieke kindjes
Wat fijn dat ze het toch willen proberen en dat je stiefvader in therapie is.. Hartverscheurend he, die opmerking van Max......