Ik doe ook 3 scheppen, met nutrilon schepjes. Geen idee of dat een eetlepel is eigenlijk. Vriend hier had het eerste pak weggemieterd voordat ik in mn hoofd opgeslagen had hoeveel scheppen erin moesten haha, daarna nooit meer vergeten . Leuk trouwens dat je bij H&M gesolliciteerd hebt, gewoon voor in de winkel of op kantoor ofzo? Heb je al wat leuks gekocht van je cadeau card eigenlijk?
Binnen 3 weken oke. Nou ben benieuwd hoor! Ik had al snel wat gehoord. Volgende week gaat ze me bellen voor een telefonische sollicitatie... Ben benieuwd hoor! haha echt? Jeetje Alysha eet echt alles he? Heeft ze daarna geen buikpijn of krampjes? Gezellie hoor fikkie stoken haha ....
Hij wordt totaal niet hangerig, barst van de energie Drinken gaat goed, 5 flessen van 200 met in de 1 na laatste drie scheppen nutrix. Hij dronkt ze altijd helemaal leeg, maar de laatste dagen laat ie bij de meeste flessen gemiddeld 20cc staan, maar dat is niet erg, krijgt ie nog genoeg. En overdag krijgt ie meestal zo'n 30cc diksap, vindt hij geweldig.
voor in de winkel... 31 uur hihihihi we gaan dan kijken of paps ouderschapsverlof kan fixen op t werk.... zodat er 3 dagen opvang aan te pas moet komen......
Ben ff beetje boel opruimen,paps zal zo ook wel thuiskomen en dan kunnen we lekker nog ff buiten zitten.... Buienradar gisteren,hier veel regen,heb wel geteld 3 druppels gehad......... dat heftige onweer van vandaag ben ik ook benieuwd naar,voor nu nox te zien hier,behalve ene ondergaande zon
Dit is er zo een die desnoods uren huilt als het nodig is. Dan verwacht je dat hij daarna wel uitgeput in slaap valt, maar hij lijkt gewoon echt niet moe overdag. Snap er niets van. Ik ben vaak niet zo goed in laten huilen, maar zelfs zn vader (die dat dus wel kan) zei vandaag dat hij desnoods 3uur huilt als het moet haha. Ik moet ook zeggen dat ik hem ook niet dwing te slapen overdag. Als hij niet moe is heeft dat totaal geen zin. 's avond slaapt hij wel prima (ben ik ook best blij mee moet ik zeggen). Maar je zou denken dat ie dan zo moe is dat ie wel tot later in de ochtend slaapt maar tussen 6 en 7 kan meneer er weer helemaal tegenaan. In de kinderwagen slaapt hij overdag wel altijd even, maar niet meer dan een half uurtje ofzo. Voor ik thuis ben is hij vaak alweer wakker.
Spannend hoor! Wel veel in 1 keer, meteen 31 uur of niet? Maar ja, als het leuk is, zijn die uren ook zo om.
Jeetje dat snap je toch niet van zo'n kleintje he? Ik geloof dat alle beebjes er last van hebben van iets in de fles te laten zitten. Demi had de laatste weken ook een houtje van, maar moet zeggen dat het steeds beter gaat nu. Welke Diksap heb jij voor Nino?
Zooo beter zeg dat Alysha er geen last van heeft! Jij last van je rug? En hoe is het met je been? Dank je wel meis!
dag allemaal! Ik heb even bijgelezen en het meest opvalllende was Nathalie. Bij deze een dikke knuffel voor haar en haar gezinnetje! Kloten zeg, hoe het nu gaat! Hopelijk gaat het gauw beter! Jadyn is vandaag een halve dag naar het KDV geweest. Karlo en ik zijn lekker weer ons bed in gedoken en hebben geslapen tot half 12. Daarna nog even uit lunchen geweest. Heerlijk. Jadyn had het weer super gedaan op het KDV. Ze vond het zelf ook heel leuk. De leidsters noemden haar zelfs 'makkelijk'! Unbelievable. Dat had ik nog nooit over haar gedacht. Ikke proud Mary natuurlijk! Ze wou alleen niet zo goed drinken....maar dat is thuis ook al zo de laatste tijd. Als ik die voedingsschema's van jullie zo zie word ik echt jaloers! ...de onze ziet er zo uit: Woensdag 6/8 1. 03:45 120 cc 2. 06:45 10 L, 6 R 3. 11:30 115 cc 4. 15:30 90 cc 5. 19:30 7 R, 2 L Dinsdag 5/8 1. 03:00 35 cc 2. 05:00 60 cc 3. 07:00 10 R, 5 L 4. 11:00 80 cc 5. 15:30 120 cc 6. 19:30 7 L, 8 R 7. 23:15 10 R liefs MJ
Hoi meiden, Ik zit er ook even doorheen. Yannick is al 3 dagen bezig met huilen tijdens de 2 middelste voedingen en weet echt niet wat er aan de hand is. Vind het zo zielig. Heb een vraag gezet bij de lk hier van de site. Hij heeft vandaag ook meer honger lijkt het wel en wil minder slapen. Heeft vandaag zo'n 4 uurtjes overdag geslapen. Sprongetje? Yannick zijn eetschema: dit is als ik thuis ben en niet ben werken 7.30/8.00 uur: bv 9.30/10.00 uur: potje fruit van 125 gram 11.30/12.00 uur: bv 15.00/15.30 uur: bv 18.00 uur: 3/4 potje groentehap (gaan we morgen een vol potje proberen) en danoontje 19.30/20.00 uur: 220 cc bv met 2 1/2 schep nutrix NBathalie: knuf meid het zit je allemaal niet mee. Voor een ieder die nog knif kan gebruiken een big hug.
Het valt mij ook op dat buienradar het een beetje verkeerd heeft de laaste dagen. Gisterochtend op buienradar niets te zien maar hier zwaar bewolkt en een spatje regen. Gistermiddag op buienradar wolken, hier de zon... Snap er geen snars van haha ....... Een beetje omgekeerde wereld!
ik had eerst een heel klein fles van olvarit geloof ik en dan perzik/peer ofzo, omdat die grote flessen te veel zijn. Ik verdun het heel erg, het is gewoon water met een smaakje zeg maar, omdat hij anders last krijgt van maagzuur. Die kleine fles was na opening maar 4 weken houdbaar geloof ik. Nu heb ik een grote fles appelsmaak van Covelt Dixap, die zijn na opening in de koelkast nog een maand of 3 houdbaar.
Wat goed van Jadyn dat ze het zo goed gedaan heeft op het KDV. Ik denk wel dat het drinken steeds beter gaat meis! Dat komt echt wel goed! Was zeker wel erg lekker het uitslapen? Daarin ben ik een beetje jaloers op jullie haha haha