Jadyn en ik zijn trouwens allebei snipverkouden. Jadyn moet vooral 's nachts heel veel hoesten. Soms hoest ze zichzelf wakker en soms slaapt ze gewoon verder. Heeft iemand nog tips voor mij tegen verkoudheid? Ik heb al Luuf op haar borst gesmeerd en gisteren een bak met dampo op haar kamertje gezet. Maar haar neusje zit niet dicht. Ze heeft meer last van (kriebel)hoest en keelpijn volgens mij..... Bij mijzelf is het echt keel-neus-oren. Voelde me de hele dag lamlendig. Na 2 paracetamol ging het een stuk beter. Had ik veel eerder moeten nemen!
@mamavanJordy, Jullie hebben ook een mooi schema zeg! Ziet er goed uit. Een hele dikke knuf voor jou en Yannick! Momenteel hebben veel maart-baby's last van huilen. Een grote sprong volgens mij hihi
Met zulke nachten MOET je wel een keer bijtanken, anders trek ik het niet, hoor! Daarom ben ik denk ik ook zo verkouden. Slecht slapen, nog wel bv geven, een weerstand van 0,0. Maar het was heerlijk. We hebben ervan genoten!
Ow kijk dat is beter dat je het zolang kan bewaren! ja die van Olvarit zijn heel kort houdbaar inderdaad. Ook maar eens ff kijken naar dat merk wat jullie hebben.
Zie weer van alles! Denk dat ik misschien maar gewoon naar de winkel ga, want als ik zo doorga en alles bestel wat ik zie, zit aan een bespottelijk bedrag (voor h&m normen dan ) En alles wat ik tegenwoordig draag is toch zwart, dus je ziet amper verschil tussen al die effen zwarte truitjes die ik wil hebben haha!
Hoe leggen jullie je kindjes in bed? Nino is altijd zo koud, snap er niets van. Als hij onder 1 deken en laken ligt of in zn zomer slaapzak, heeft ie 36,1! Zelfs toen het hier zo belachelijk heet in huis was.
WIE GAAN ER MEE EEN DAGJE NAAR VOLENDAM INCLUSIEF FOTO IN KLEDERDRACHT MET DE MAART-MAMA'S EN MAART-BABY'S? *Divi *MamaNona *Redone *Mama1984 *Miekje *Boja Heb je zin om mee te gaan, quote dan dit berichtje, zet je naam erbij en haal de ["quote"] en ["/quote"] weg..................
Een doorgesneden ui op de kamer. Stinkt enorm maar volgens mijn oma werkt het goed. Kregen wij vroeger ook!