Lees van alles over niet willen slapen, niet willen eten. Wat is dat toch met die kleintjes?! Jens doet ook een beetje 'raar' de laatste dagen. Paar weken geleden niet willen eten. Nu eet hij wel maar wil niet slapen. Sliep eerst soms wel 3x3 uur. Gisteren maar 2 x een half uurtje. Snap er ook niets van. Ons eetschema: (ongeveer) 8.00 bv 11.30 fruit 12.30 fv 16.00 groenten 17.00 fv 20.30 bv Tussendoor: af en toe water Ik vroeg me af of je melk meteen na fruit/groenten moet geven of even moet wachten. Als ik een uurtje wacht, drinkt Jens vaak zijn fles leeg en als hij het meteen krijgt niet. Toch wil hij vaak meteen drinken na fruit/groenten. Hoe doen jullie dat?
Ja dat heeft Demi precies hetzelfde meis, nu jij het zegt. Hoe warmer het wordt des te kouder Demi wordt. Demi heeft overdag een shirtje aan met korte broek. Ze lijkt het overigens niet koud te hebben. Ahhh arme Nino.... Maar hij heeft er geen last van? Demi heeft blote beentjes in haar slaapzak.
Zooo maar het gaat de goede kant op met Tim he? Demi heeft hem even toegesproken op hyves haha.... Goed van hem hoor.... Hoort denk toch bij het beruchte sprongetje haha... Wij zitten ook lekker buiten met een biertje erbij. Lekker hoor. Geniet er van meis!
Hij leek er niet van onder de indruk nee, terwijl het er zeer naar uitziet. Zelfs vriend keek heel pijnlijk toen hij het zag. Net zat er ook allemaal stof in, dus maar voetje onder de kraan gehouden en afgedept en maar even steriel gaasje op gedaan. Het intersseerde hem allemaal geenszins haha! Gelukkig maar. Heb hem nu in pyjama waarbij voetjes aan de pijpjes zitten zeg maar, dus heb het gaasje er nog even op gelaten. Straks bij laatste fles haal ik het er wel af als ik hem verschoon.
Goed zo Faylinn. Ik ben blij dat je je wat beter voelt vandaag kleine meid! Demi heeft ook een beetje last van eenkennigheid... Als ik maar even weg ben dan oei dan is het huilen geblazen.... Naar papa en mama en de oma's lacht ze alles bij elkaar maar als er een vreemde is, nou dan kijkt ze mij aan van, mama mag ik lachen? wie is dat?
Oja Nona en DS, Nino had vanwege dat zielige teentje vannacht dus weer zn hema slofjes aan in zn slaapzak en beide slofjes zaten vanochtend gedraaid halverwege zn voetjes haha. Maar ze zaten nog aan! (al zaten zo ongeveer alleen zn teentjes er nog in )
Nino heeft het dus wel gedaan het draaien? haha hij heeft het zeker nu al gezien haha.... Ja ik vind het een beetje eng dat ze op haar gezicht gaat liggen. Hier in de box doet ze het ook wel eens maar dan gaat snel het gezichtje omhoog. En dat geeft mij dan wel weer een goed gevoel dat ze dat kan.
36,1! Je hebt gewoon een koelbloedige zoon! Heb geen idee wat Jens zijn temp is. Nu in de zomer ligt hij altijd met blote beentjes in een zomerslaapzak. Meestal met een lakentje en als het wat kouder is ook het dekentje. Erboven heeft hij hetzelfde als overdag maar dan in pyjama. Ligt Nino met dit weer in een slaapzakje met broek én een deken? Of heb ik dat verkeerd gelezen? Lijkt me wel heel warm!
MIsschien heeft het toch dus met de sprongetjes te maken dat alle kindjes nu lekker op dreef zijn haha... Ik zou het anders ook niet weten, maar valt me wel op hoor... Je schema ziet er harstikke mooi uit! Wij doen het meestal zo. Om de 4 en een half uur de fles, dus 8.30u en dan om 13.00u weer. En dan om 10.45 - 11.00u fruithap. Dat er 2 uur en een kwartier tussen zit. Anders drinkt Demi nooit haar flesjes leeg. Nu wel!
Ahh dat mannetje.... Hou het maar goed schoon hoor meis, je hebt helemaal gelijk. 't Doet toch al zo zeer als je langs je rits schuurt.
een bak heet water met dampo werkt op dezelfde manier en stinkt een stuk minder! Ik heb Jadyn vanavond een zetpil gegeven. Volgens mij knapt ze al wat op, want ik heb haar nog nauwelijks horen hoesten! Gelukkig maar. Haar nichtje (4 dagen ouder) heeft krentebaard. Daar word je ook niet blij van! We blijven er even een tijdje uit de buurt!
Lange broek vind ik onderin slaapzak. Samen met evt sokjes... Hier ook een verwonding aan de teen toen ik de HEMA slaapzak pas gebruikte. Gelukkig eenmalig geweest.
Jadyn ligt nu met een rompertje met korte mouwen in een dunne slaapzak. Ze heeft geen dekentjes/lakentjes over nu. Meestal schopt ze dan ook net zo lang totdat ze alle dekens/lakens afgeschopt heeft. hi hi. Zo heeft Jadyn haar teentje ook een keer beschadigd! Maar dan aan het camping bedje. Elke keer ging het korstje er weer af, dus bleef het wondje steeds vochtig. Toen heb ik een gaasje om haar voetje gedaan met van die leukoplast ofzo. Er mogen toch niet zulke scherpe randjes aan een slaapzakje zitten?
haha, lig jij dan ook met je pyjama en sloffen in bed Nee, even serieus. Echt gek dat hij het dan niet te warm heeft. Moet er niet aan denken (en ik ben zelf ook een erge koukleum!) Heb je al eens geprobeerd hoe warm hij het heeft zonder? Heb ooit gehoord dat baby's hetzelfde als wij nodig hebben maar dan 1 laagje extra...