Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Geen koude armen 's morgens? Daar ben ik zo bang voor, dus durf niet :oops:. En tis gewoon 23 graden hier in huis :rolleyes:.

2. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jadyn draait nog helemaal niet en volgens mij is dat lekker makkelijk voor mams. Als ik die verhalen van jullie zo lees.....lijkt me ook eng, hoor! Vooral dat draaien in bed. Als ze maar weten dat ze hun hoofdje opzij moeten draaien op de buik!

3. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Had een heeeeel verhaal getypt, foetsie :( :( :(
    Nu even de zbeknopte versie, want ben er dan weer meteen klaar mee haha.

Draaide weken geleden al van buik naar rug, maar slechts 1x van rug naar buik. Draait nu nooit meer eigenlijk, maar gaat op zn zij liggen spelen. Raar he, snap niet waarom hij het niet meer doet. Toevallig van het weekend nog 1x maar, verder... Hoofd kan hij heel goed recht houden(90graden), maar je vraagt je toch altijd af of ze dat in hun slaap ook doen. Schijnt toch altijd wel goed te gaan. Heb wel een aerosleep matras voor hem, mocht ie op zn neus liggen, kan hij toch nog wel ademen waarschijnlijk. Demi doet het ook heus goed, maar snap je bezorgdheid wel hoor.

4. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    hier exact hetzelfde!

5. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    De hema slaapzakken zijn dus teen-onvriendelijk :rolleyes:

6. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Normaal krijgt Jens ook minstens korte mouwen omdat ik bang ben voor kouden armpjes. Hij ligt nu toevallig met blote armen. Het was zooo warm! Ben benieuwd morgenvroeg!

7. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :)
    Zal ook ff meedoen. Samantha drinkt niet meer elke 2 uur. Maar elke 3 a 4 uur. Op werkdagen laat ze zelfs vijf uur tussen de ochtendvoedingen :(. En om 21:30 kachelt mevrouw in, en kan ze naar bed :confused:. Leuk om te weten voor de mensen die mijn schema's nog kennen :). Soms komt ze om 22:30 nog ff hamsteren. Ze slaapt dan door tot 3:00. (Tja eerder naar bed, vervroegd natuurlijk wel de eerste voeding 8-[ ). Maar daar heb ik geen probleem mee. Ik neem haar op bed, voed haar. Ze valt in slaap tijdens het drinken, ik leg haar terug en slaap ook meteen. (Ben vaste slaper ;)). Ik wek haar zelf weer om 6:00 omdat ik wil dat ze goed gevuld mijn werkdag ingaat. (Ze drinkt nog steeds alleen het hoognodige uit de fles, en haalt in wanneer ik weer thuis ben.)

8. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    MJ, denk dat ik ook blij moet zijn! Al lijkt het me wel erg leuk.

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vandaag was Samantha een kacheltje. Voelde erg warm aan. Maar geen koorts :(. 36,8. Erg vaag....

10. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Heb gevoeld en vond het ook niet echt scherp voelen, maar zou niet weten waar hij het anders aan beschadigd heeft. Maar ja, als je dan lang genoeg ergens over heen wrijft, kan het wel natuurlijk. Leek alsof er 2 blaren hebben gezeten en die oude huid eraf is en dus die nieuwe huid zichtbaar. Vochtig inderdaad. Of hij moet tijdens een van zn springsessies beschadigd hebben... Dan knijpt zn teentjes altijd rond, misschien daarmee? Ik verdenkt toch de slaapzak ;)

11. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Dat probeer ik nu dus ook. Alleen Jens slaapt/sliep best veel dus kon er maar max 1,5u tussen zitten

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :) Zie het al helemaal voor me :).

13. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Haha, ja met muts en oorwarmers ook nog op ;)

Ik weet niet wat voor zomer slaapzakken jullie allemaal hebben, maar deze is ook zonder mouwen, hebben jullie dat ook? Als hij zonder broek ligt, zijn zn beentjes helemaal koud en klam. Met broek zijn ze minder koud en in ieder geval niet zo klam. En als ik alleen een lakentje erover leg, voelt hij echt koud, ook in zn nek. Heb nu dus paar keer getemperatuurd voor het geval alleen maar zo leek voor mij, maar ja, 36,1 is toch echt koud of ben ik nou gek? Dan maar een dekentje nog erover...

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Vandaag bij papa, twee keer van buik naar rug gerold, en het hele bed door gecrossed. Maar toen mama thuis kwam... niks meer gedaan. Ja vier maal gekeken of ze met haar kaken mama's tepel kon fijnmalen :confused: [-X En lachen dat ze toen deed :(

15. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Faylinn ligt dan toch in slaapzak met mouwen neem ik aan of helemaal blote armpjes?

16. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    jij dan ook lange mouw slaapzak toch?

17. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

:oops:

leuk ja?

18. Boja

Boja Fanatiek lid

2 jul 2007
    4.947
    0
    0
    Amsterdam
    Ja en dat 'hiel gedeelte' zat bovenop de voet... apart. gelukkig zat het zielige teentje er dus nog veilig in haha

19. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    @Zuurtje; gefeliciteerd met jullie trouwdag!:)

@Demi: wat knap van je meisje,dat ronddraaien! :D

@Emma: wat gezellig! :D

@Boja: auuuch dat klinkt pijnlijk!Dikke knuffel voor Nino!
    (stiekum ook van Alyna!)

Wat naar dat meerdere kindjes dat ook hebben gehad!
    Je zou toch zeggen dat ze zoiets beter beveiligen! :(

@DS: AUW! ik geef geeneens bv, maar kreeg toch echt effe een steek door m'n tepel toen ik dat las! :)

Alyna ligt met een dun pyamaatje in een zomerslaapzak,en daar een lakentje bovenop.
    Draaien begint er een beetje aan te komen, heb een speeltje zo in de box gehangen dat ze zich op haar zij moet draaien om erbij te kunnen!
    gna gna gna,stoute mama! :evil:

Ze doet nog altijd een beetje 'raar', begint zomaar opeens effe om niks te huilen, ben er echt niet aan gewend!
    Denk dat er een tandje zit aan te komen toch, ik zag daarstraks 'iets' beneden in haar mondje(hoektand), kan dat kloppen?

Nog niks van h&m gehoord,aaaaaaaaaahhhhh!
    Ik wil het zooooooooooo graag!

20. e kosters

e kosters Fanatiek lid

26 jul 2007
    1.276
    0
    0
    Tilburg
    Haha, zal mannetje charmant vinden :)
    Ja, een zomerslaapzak zonder mouwen. Klamme benen meestal wel maar voelen niet koud. 36,1 lijkt mij ook wel erg koud. Als hij het lekkerder heeft met deken, moet je dat gewoon doen! (Dat gaat nog wat worden in de winter :rolleyes: )

Deel Deze Pagina