Nou ook nog een dikke poepluier! Heeft ontzettend veel krampen,dus druppels gegeven. 2 uien op zijn bed en heb hem gewoon maar boven gelegd. Laat maar even in slaap huilen. Ik duik ook zo mijn bed in,waar straks een lekker hutspotluchtje hangt ale: Morgen weer een drukke dag! Morgen jarig
Over het roken..... Rook al vanaf mijn 13e Tijdens de zwangerschappen ook gerookt(met mate) Sprak daar verder niet over,heb al aardig wat heftige discussie's hier op zw.schaps pagina daarover gelezen. Had ik niet zo'n zin in
Ach meid.... hier net zo hoor...... ook vanaf mn 13e bij Jamilia ben ik gestopt op haar geboortedag... net zo slecht..... maarja ik rookte nooit veel.... deed met 1 pakje een dag of 2 of 3 heb idd hier op de pagina wel s discussies gelezen,maarja dat is hetzelfde als met dingen eten.... ik at ook gewoon bijna alles (denk aan filet,rosbief,enzenz,),maar ook met mate Gewoon lekker doen,waar jij je lekker bij voelt.. das t beste Ga lekker slapen en morgen een fijne dag hebben! liefs van hier
Dank je lieverd, Ach ja is ook zo,rook niet veel en doe ook zo'n 2 dgn met een pakkie. En er word hier(absoluut) niet binnen gerookt. Zoals iedere roker weet.........roken is niet goed,maar niemand neemt die me die paar peukjes af
enne Nath.... bij de geboorte van Jamilia keken ze me dr placenta na en zeiden ze: nou mevrouw.... kan zien dat u zich netjes heeft gedragen tijdens de zwangerschap.... alles is net zo mooi! Nou haha en ik maar lachen..... maargoed.... ik ff e finale kijken van mijn tent is top! doegggggg xxxxx
hahah was toch maar 1 meeting of mis ik alles ? Hihi naaj t is in ieder geval wel ver weg, wel jammer maar ja niets aan te doen. Dussss moeten jullie het maar doen met cyber-me
Whaaaaaaaa krijg net een mailtje van www.borstvoeding.com Ik sta er tussen! beste mensen, jullie behoren tot de winnaars van de foto van deze week; de fotos zijn een hele week te zien op elke pagina van de site; en daarna nog in het archief http://www.borstvoeding.com/zijkolom/foto-van-de-week/ heel hartelijk dank voor jullie prachtige bijdragen groet, stefan kleintjes
ja FD regelt een meeting in Ulvenhout ( Brabant),maar omdat dat voor velen te ver is heb ik gevraagt of er toevallig mensen waren die interesse hadden om een meeting hier in de buurt ( Overijssel en omstreken) te houden en tot nu toe zijn er al 3 gezelligheidsdiertjes wie wel willen/kunnen met mezelf erbij 4 t zou leuk zijn als je zou kunnen/willen komen,maar je Cyber jouw is ook goed hoor!
ogh Flinstering heeft gewonnen...... leuk voor hun alleen jammer dat die ene Jasper ofzo wat champagne/glas in/ bij zn oog kreeg.... sneu hoor
Hey mama's Ik kruip mijn bedje maar eens in. Het was een fijne dag vandaag ( wandelen en winkelen geweest met het mooie weer) Morgen gaan we met ons zoontje naar een opendeurdag op zijn school.Deze dag is enkel voor de nieuwe kindjes die vanaf september naar school gaan.( ons meisje gaat uiteraard ook mee) Deze voormiddag duurt van 9 tot 12u. Ben benieuwd hoe onze zoon reageert. Na de middag hebben we om 14.30u een afspraak voor de gehoortest van Ynse. Ze wordt dan ook nog eens gemeten en gewogen. Nadien krijgen we bezoek voor mijn verjaardag dus ik zal een tijdje niet komen buurten. Zodra het bezoek weg is kom ik weer bijlezen. Natalie alvast van harte gefeliciteerd met je verjaardag morgen. En voor nu een hele dikke knuf voor jou minder goede dagje vandaag. Dit geldt ook voor de andere mama's die dit nodig hebben Slaap lekker iedereen. Knuf van zuurtje