Zuurtje: Hoop voor je dat t morgen leuk wordt op school met je zoontje Succes met de gehoortest van Ynse en hoop voor je dat ze net zo is gegroeid als mijn kleine Alysha! Een hele fijne verjaardag,geniet ervan KUS Nath. heb ik ook nog iets goeds gedaan op t randje van 22 april ! \/ hihihihih all
Hallo allemaal, Hoe is het met jullie , met mij/ons gaat het goed. Vandaag naar de CB geweest ,ze was gelukkig bijgekomen. Eliza is nu ook meer wakker,en wil ook een moment delen met jullie. Ze lag in haar reiswieg en zie ik dat ze aan het spelen is en je zag haar handjes op en neer gaan ,ze was haar armpjes aan het strekken,ik voelde me op dat momnet zo HAPPY. IK heb de eerste wkn na de geboorte van mijn dochtertje hulp in het huishouden gehad,sinds gisteren niet meer. Dat merk ik dus ook,de afwas blijft staan ,net de afwas van de hele dag gedaan. Ik heb ook een oudere dochtertje van 7,voel me ook schuldig tegenover haar. De moment dat zij aandacht wil ,is het ook tijd voor Eliza. Ik weet dat ik het op een dag routine wordt ,maar nu voel ik me echt ale: Ik ben blij dat ze overdag op school is. Want thuis is ze druk en het moment dat ze dan geen aandacht krijgt ,dan reageert zij ook opstandig. Ik denk wel elke dag ,morgen doe ik het anders,maar komt niks van terecht. Het is nu tijd voor de laatste FV ,ik ga . Slaap lekker allemaal, Ally
@Nathalie Beterschap met Justin.En van harte gefeliciteerd met je verjaardag. @Zuurtje Succes met de gehoortest vanmiddag. @all Bedankt voor de felicitaties voor mijn verjaardag.Het is een gezellige en vooral een mooie dag geworden. Vanmiddag moet ik met mijn oudste dochter naar het ziekenhuis voor een foto van haar voet.Ze heeft al 3 week pijn en word nu steeds erger en de dokter vermoed een middenvoetsbeentje dat die gebroken is. Verder weer een redelijke nacht gehad.Na de fles van 22 uur kwam bryan om half 4 vannacht weer en hij slaapt nu nog.
Goedemorgen allen, Wat Yannick de laatste 3 dagen heeft weet ik niet. Maar hij wordt steeds tussen 3 en 4 uur wakker in de nacht, geen honger maar wil dan bij ons in bed liggen dan slaapt hij wel. We hebben al vanalles geprobeerd. Laten huilen, werkt niet want hij houd het vol en ik heb nog een zoontje dat anders wakker wordt, eten geen interesse in, hoeft geen schone luier. Iemand anders nog tips? Hij sliep zo mooi door. Zo ben er ff weg van. Zoontje naar de oppas brengen en dan naar de stad.
Hey lieverds ! Alles goed daar ? @Nathalie : meid wat een dag voor jou zeg...acharme.....gelukkig kreeg de dag toch nog een leuke wending met die mooie foto ! @Emma : Oma Emm......... Hoera ! Breda heeft gewonnen~! Rapapapaaaaaaa ! Hier snap ik ook soms niks meer van Kira......Om 16.00 uur gaat haar huilwekker aan en is ze niet meer te genieten.....niks is dan goed.....Zelfs de fles van 19/19.30 helpt niet en dan valt ze om 21.30 in slaap............tot 5.15 uur ! Ik vind trouwens dat ze al 2 dagen veel mondjes teruggeeft. Zitten jullie kindjes ook vaak te wurmen na hun fles ? Ik bedoel bewegen, wringen etc. Kira doet dat bij 3 van 5 flessen.... XFD
goedemorge hier slaapt meneer nog sinds vandaag tot vandaag was ie om half 8 al aan het krijsen heb fysio gebeld en belle terug om zo snel mogelijk te komen voor de kleine,op cb zeiden ze ook da da zo niet kan aas ie van s morgens tot een uur of 4 ligt te krijsen verder ga ik zo naar de masseur ben eraan toe ben echt gebroken en meschien da t me wel allemaal teveel wort en daarom niet op iedereen reageer sorry fijne dag meiden
hey meiden! ik heb vandaag een drukke dag,weet niet wanneer ik er weer ben / aan toe kom om te posten.... dus NO WORRY ik ben er gewoon even niet liefs van hier!
Goeiemorgen! Sorry dat ik even wat minder op iedereen reageer...heb drukke, maar wel leuke dagen! Met Sam alles goed. Slaapt goed na een paar onrustige daagjes! @ FD ik las nog wel iets over wringen en draaien. Dat doet sam ook bij tweederde van de voedingen. Meestal komt er dan veel later ene boertje, spuug of een scheetje Eigenlijk best jammer dat we zo opgesplitst zijn met de meetingen! Misschien kunnen we een derde meeting houden in het midden van het land!
Volgens mij zijn we ook allemaal heel druk of gewoon met andere dingen bezig Hierzo in ieder geval wel. Ik neem wel elke dag even de tijd om bij te lezen, maar niet om te reageren of zelf lekker mee te babbelen..sorry luitjes. Gister iig heeeeerlijk genoten van het weer, zalig! Ik ben gek op de zon! Lekker een beetje in de tuin bezig geweest, even kijken of de kleine dame me daar vandaag ook tijd voor geeft...en morgen, want morgen ga ik plantjes scoren bij de gamma! Ohja, 2 dagen met de fles-testdagen : 2 dagen van 7 voedingen. s Middags drinkt ze een stuk minder dan de ochtend. Meestal gaat er s ochtends ongeveer 90 a 100 cc in, s middags en in de avond met veel moeite 60... als dat al lukt. Het lijkt er iig op dat ze wel met een voeding minder doet op de fles. Alleen aan de borst geeft zo'n 8, soms 9 voedingen, heel soms 7 voedingen per dag. We houden dit dus nog even vol. Vanmorgen vroeg en vannacht trouwens wel aan de borst gehangen, s nachts gaat het over het algemeen wel goed (langer slapen).
Waar is de planning dat de overijsselse meeting gehouden wordt? Midden van het land ... waar heb je ongeveer in gedachten Pooh?
@ Wicjuh ik weet niet...wat is nu echt het centraalste voor een meeting? ( natuurlijk doe ik ook mee aan de brabantmeeting! ) @ Nathalie meid gefeliciteerd! Wie waren er nu ook alweer allemaal jarig vandaag?
mooie bv foto! ik ga zo winkelen, in Raalte. Dus nona, als je me ziet....blauwe maxicosi met een groot kind. wij doen trouwens mee aan een proef van een universiteit, krijg je met 3 maand een heupecho (van de baby). Lijkt mij wel een goed plan.
hoi meiden hier een goede nacht voor Tim maar zelf heb ik toch wel wat mindere nachten ik pieker veel (rot eigenschap)en op elk geluid reageer ik maar geen klagen ! ik heb uiteindelijk toch wel wat uren gehaald omdat ik tot 9.30 heb geslapen hihihi en de zon schijnt weer zo lekker dus kind is aangekleed en heeft gegeten en straks nog ff lekker naar buiten ! nog ff met vriendin afgesproken dus misschien ff terasje ! waarom niet he ! koken hoeft niet we hebben macaronie uit de vriezer en ik ga nog ff bovenboel poetsen zo dat was de planning oh en Tim vind het prima in zijn slaapzak ! ik hoorde hem om 4 uur wat prutten maar toch maar laten liggen en hij kwam pas om 6 uur ! met man besloten dat ik de voeding zou pakken wanneer tim zelf kwam omdat we hem idd willen laten doorslapen ! maar goed om 4 uur dus tim om 5 uur man naar werk en dat gaat ook altijd met geweld ! om 6 uur kwam tim en om 7 uur sliep ik weer ! onrustige nachten dus ! maar goed ik ben super trots op onze spetter want hij heeft van 10.30 tot 6 geslapen ! en volgensmij heeft hij idd een spron gehad ..is wel vroeg maar hij is weer heel anders en dat na die paar rot dagen zou dus best kunnen ! Wicjuh ! ook zo'n zonaanbidder ! nou ik ook zalig ! ff lekker niks doen en de tijd nemen om te genieten als het ff 5 minuuten kan hahaha en leuk joh de tuin aankleden met plantjes ! goed idee ! en met FV is 6 voedingen meer dan genoeg meestal dan hebben ze meer honger en drinken ze ook wat meer ineens ! Tim heeft er nu nog maar 5 sinds hij 4 weken is ! Pooh idd jammer van de opsplitsing en goed idee om het midden in het land later nog eens met zijn allen te doen ! en geniet van je leuke drukke dagen ! Mamanona ! BREDA ! heeft gewonnen ! was ook mijn voorkeur ! ik had eerst nog ff willen kijken op de markt maar eh .. maar goed van niet ! wow wat een drukte en wat balen dat die kerel glas in zijn gezicht kreeg op zijn eigen feestje ! en ai ai jij vandaag geen tijd ! meid wat zal het stil zijn ! hihihi Wenneke meid wat sneu ! wat kan de fysio voor je doen ? en geeft niks als je niet op iedereen reageerd kan ook niet altijd he ! denk ff aan jezelf knuf voor jou FD Tim heeft overdag ook nogal eens zijn huilmomenten .. is dan niet stil te krijgen ..vind het super zielig en troost hem dan ook maar ben wel erg blij dat hij het snachts niet heeft ! en tja ik denk maar zo het zijn baby's huilen moet op zijn tijd .. zelfs krijssen .. hier is het meestal met het avondeten ... en kan idd ook wel uren aanhouden ! en dat wringen doet Tim ook na de fles en kreunen en uitrekken en noem het maar op ! ik heb wel eerder het idee dat hij dit doet om weer zijn slaapplekkie te zoeken en een soort van tevreden zijn .... en ik zoek ff in mijn agenda naar datums voor de meeting ! Mamavanjordy zou het een sprongtje kunnen zijn dan zijn ze extra huilerig en knuffelig ! en als niks helpt misschien toch maar toegeven aan tussen je in ! hier ligt tim wel eens tussen ons in op een voedingskussen en zodra hij slaapt in zijn eigen bed ! Sabbe tot zo ! Redone heb je nog gebak over ik lust wel wat ! haha en succes met je dochter wat vervelend ! hoop dat ze vinden wat het is ! Ally lekker he de geniet momenen ! goed dat ze er zijn ! en wat lekker zo lang hulp maar doe ook af en toe rustig aan he ! Nathalie wat een mooie foto ! ik had hem al eens hier gezien kan dat ? ik zou zeggen terecht dat hij er op staat hij is ook zooooo mooi en idd toch nog een leuke afsluiting op een rot dag ! heb je nog lekker een peuk gerookt ? ik hoop het zoooooo om het vol te houden om het niet te doen ben er nu ruim een jaar vanaf maar kriebelen doet het soms wel ! en natuurlijk ook nog; van harte gefeliciteerd 25 was het toch he ! zo pfff wat een lap tekst .. sorry als ik iemand ben vergeten maar volgensmij ben ik er zo wel !
@ Pooh : geen idee, haha! @ Beccaatje: wij krijgen sowieso een heupecho (oke, Faylinn ) omdat ze stuit lag...doen ze blijkbaar standaard. @ Emma: ze krijgt nog steeds bv hoor, maar dan met het flesje. En ik voed ook daarmee gewoon op aanvraag. Vandaag lijkt ze trouwens minder goed te starten (niet slapen, om 9 uur alweer willen), misschien toch door het aan de borst leggen vanmorgenvroeg.