Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Mooie fotoooooo's !

XFD

2. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    nou meid jij hebt anders ook een lekker lief meissie !
    kan dus echt wel wat worden in de box hahahaha

en het shirt heb ik gelregen van een vriendin van mij maar het is gekocht in breda bij actie baby !
    het is van het merk rock star baby ! en die hebben allemaal van die stoere dingen ! heb er ook tutten van hihihi

3. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meid up date je album ook eens ik wil jouw meissie ook wel eens zien !
    en niet pas op de meeting !

4. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    meiden die jarig zijn gefeliciteerd

BEN AANGENOMEN BIJ BENZINEPOMP EINDELIJK GOED NIEUWS

nu hopen dat de fysio erachter kan komen of het aan ze nekje ligt

fijne dag

5. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    meid van harte met je baan!
    super voor je

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0

lekker ding ja!

ik ken die site! Ik was (ben) enorm op zoek naar metallica-shirts voor kinderen, maar niet echt aan te komen dus. Maar stoer shirt ja!

7. zuurtje

zuurtje VIP lid

11 mei 2007
    19.073
    305
    83
    Vrouw
    Limburg (B)
    Zo het bezoek is weg.Het waren mijn ouders, heb een web-cam cadeau gekregen van hun. Ik ben daar eigenlijk niet zo voor maar ik kan dat toch moeilijk zeggen tegen hun, dan lijk ik zo ondankbaar en dat wil ik niet.

Of de gateau lekker was weet ik niet want ik heb er niet van gegeten, voel me niet zo goed. Ben af en toe precies mijn evenwicht kwijt en ik heb het koud terwijl het hier 25 graden binnen is door de warmte van de zon.

Bedankt lieve meiden voor alle felicitaties.

Ynse is vandaag geslaagd voor haar gehoortest. Ook is ze goed gegroeid en bijgekomen.
    Geboorte: 3,225kg ; 48cm.
    Nu precies 4 weken later:3,810kg ; 51,5cm.

Knuf van zuurtje ;)

8. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    nou we zijn maar rond gaan rijden net tot ie 7uur de voeding moest in de maxi cosi was ie wels til en nu slaapt ie ook gelukkig

de fysio belde net ze komen dinsdag

9. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    ai ai ai
    wat zie ik er uit !
    die blubberbuik !
    ik lijk nog echt 5 mnd zwanger...........

had e.e.a. besteld bij wehkamp maar ohoh wat een walvis !
    jurkjes kunnen echt niet deze zomer dat heb ik al gezien ! en de corrigerende badpakken corrigeren niks .....
    ik schaam me kapot

ik ga ff janken :cry: :cry: :cry: :cry:

10. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    sooow was ik weer.... ff snel doorgelezen,maarben een beetje van de wijs... heb een rare dag gehad... ben net zo benauwd van de verkoudheid... BAH :) t is wel rustig geweest zo hier op de site! :)

:idea: wenneke : meid,gefeliciteerd met je baan,nu zul je wel niet meer zoveel online komen he? ;)

:idea: emma: troost troost troost..... hier net zo... maar t komt vanzef wel goed...... t lijkt alweer een eeuwigheid dat die kleintjes er zijn,maar t is nog maar zo kort hoor !

zijn we hier trouwens allemaal met slanke dennetjes of zijn we allemaal volslanke vrouwen ? ben ik wel benieuwd naar :)

nou ik ga ff tv-en en douchen en weet ik veel watten..... poffertjes eten hihihih dat ga ik ook nog doen..... heb bijna haast nix van mn avondeten weg kunnen krijgen door de verkoudheids-slijm...... :oops: BAH :) en heb nu btje honger-gevoel

11. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    Emma, dat merk kende ik nog niet, thanks meid, ik ga opzoek ;)
    Wat betreft de overtollige kilo's, probeer je niet te druk te maken meis, het is kort geleden dat je bevallen bent, het komt allemaal heel snel weer goed!

Zuurtje, fijn dat ze zo goed is gegroeid.

Wenneke, gefeliciteerd met je nieuwe baan!

Beccaatje, check dit:

12. Dalillah

Dalillah Fanatiek lid

6 dec 2007
    1.210
    0
    0
    MamaNona, beterschap!

13. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant

:oops: :oops: :oops: Ik beloof beterschap......

XFD

14. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Hey meissies !

Het interview met "Kinderen"is gedaan ! Was hardstikke leuk. Ook het definitieve artikel wordt leuk ! Nu de foto's nog.... :(

Vandaag ben ik op mn eigen houtje begonnen met het toevoegen van Johannesbroodpitmeel aan de voedingen van Kira. Niet de minimale dosis van 2 scheppen per 100ml...ik doe 1,5 schep bij 150 voeding...Tot dusver gaat het perfect ! Geen spuug meer tussen de flessen vandaag. Hopelijk blijft het zo !

Ook heb ik Babyflux van VSM gekocht

Heb misschien nog een leuke tip voor jullie !

Als je vóór 31 mei voor x bedrag besteld bij neckermann, dan krijg je gratis toegangskaarten voor dolfinarium, ouwehand, walibi, duinrell of hellendoorn. Ook al stuur je alles terug !

Je moet de kaarten met een code bestellen via internet en je moet de datum kiezen, dusssssss gaan wij geheel gratis en voor niks op 30 april met ons hele gezin naar ouwehands dierenpark ! :D

Super toch !? bestellen dus !

XFD

15. redone

redone Fanatiek lid

2 jul 2007
    2.864
    0
    0
    @Mamanona Beterschap meid.

@Wenneke Gefeliciteerd met je baan

@Fd Fijn is dat he dat ze goed reageren op de johannesbroodpitmeel?
    Wat is babyflux dan?Ik ben benieuwd naar het artikel in de Kinderen.

16. fruitdruifje

fruitdruifje Bekend lid

7 jul 2007
    966
    0
    0
    HR Manager
    Noord-Brabant
    Thanx redone !

Vanmorgen werkte het meel ietsje minder......er kwam echt 20/30 cc terug :( :(
    Dat heeft ze tot nu toe pas 1x eerder gehad, maar ik vond t toch wel veel....

XFD

17. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    143
    63
    ik weet het niet meer wat we nog kunne doen :cry:

gisteravond hy viel lekker in slaap na voeding van 7uur dus wij ook naar bed om kwart over 10 krijsen,slaan,schoppen en niet meer stil te krijgen hy had ook klein beetje bloed op ze tong :(:
    in bad gedaan was effe stil toen begon ie weer heb dit nog nooit by m gezien zo ging ie tekeer met handjes en benen toen zijn we maar uit pure wanhoop rondjes gaan rijden in de auto toen was goed ,maar als auto stopte begon ie weer dus om 11uur maar naar huis gegaan.

fles gegeven en naarbed toen kwam ie vanmorge pas om kwart over 5

en net om half 8 begon ie weer .ik weet niet meer wat nog kan doen

gelukkig komen ze vanmiddag van cb want het gaat zo gewoon niet meer.

sorry voor me geklaag maar we trekken het hier allebei niet meer.
    nou ik ga naar tandarts dalijk en hoop da die vrouw snel komt

18. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Hoi lieverds,

Gisteren een leuke verjaardag gehad(bedankt voor de felicitatie's)
    Ben lekker verwend,heb van Richard een nieuwe droogmolen gehad ;)

(kan ik nog meer wassen hahahaha)

Met Justin gaat het helaas niet zo lekker :(

Verhoging,piept en gromt en neusje potdicht
    Weigert hierdoor de borst :cry:

Moet om half 12 met hem bij de dokter zijn.

19. apie

apie Actief lid

15 jul 2007
    337
    0
    0
    administratief medewerkster
    Vlissingen
    Goedemorgen ,

Vanaf hier even een berichtje heb de afgelopen dagen beetje druk gehad met de kleine meid .Maar we moesten maandag naar Rotterdam naar het Sophia .daar hebben ze onderzoeken gedaan en een echo van Shania haar hartje gemaakt en daar was opzich niet echt wat op te zien wel vond de arts dat haar hartslag behoorlijk hoog bleef die was op dat moment weer rond de 170 en dat is toch echt iets te hoog zeg maar ...nou moeten we vanmiddag weer terug naar het ziekenhuis hier om te kijken waar die benauwdheid van Shania vandaan komt ...het is soms behoorlijk eng ..als het benauwd krijgt dan krijgt ze bij haar keeltje een diep putje en gooit dan haar hoofdje achterover en begint te hijgen gevolgt door een hoestbui .Dus decardiloog van het sophia zei het kan ook zijn dat die hoge hartslag daar vandaan komt ..Dus vind hij dat er eerst uit gezocht moet worden waar die benauwdheid vandaan komt en dan kijken wat er aan gedaan word en dan vervolgens weer aan de monitor om te kijken hoe het dan met haar hartslag gaat ...ergens is het wel logisch wat die man zegt ,want als je zelf hard heb gelopen dan ga je ook hijgen zeg maar en gaat je hartslag ook omhoog natuurlijk ...dus ja wij wachten vanmiddag maar weer af ..zucht .en dat net allemaal in een K*T maand het is as .maandag 11 jaar geleden dat Kevin* overleed ...bleeeeeeeeeeeeegggg
    Liefs Rian

20. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    goeiemorgend!

ben gister niet meer geweest want was n emotionele begrafenis en dan vannacht wou jesse om de twee-drie uur drinken :( ben een beetje gebroken nu.
    Hij hoest ook zo eng vind ik en soms geeft hij dan slijm over :( Maar hij hoest alleen vlak na zijn fles een half uurtje of zo. Waarschijnlijk prikkelt dat wat...

Nu iemand een idee hoe lang een sprongetje eigenlijk duurt?

Enneuh wie had het over blubber? Ik voel me ook blubber hoor. M'n buik is wel zo goed als plat maar zoooo slap en als ik m'n buik opspan voel ik het niet ineens precies alsof er geen spieren meer zitten :( Raar hoor. Ik moet nog een kilo of vier kwijt geloof ik, t zit precies wat op m'n heupen. Nu 59 kilo en daarvoor 55 met 1m73.

Had vast wel nog dingen te zeggen...

Oh ja, mooie foto's heb ik weer gezien, mooie beebjes.

De mijne is weer een beetje aan t mopperen :(

Tot later

grts

Deel Deze Pagina