Alysha had om 11.30 eten....12:00 slapen om 13:00 weer wakker,om 14,30 weer slapen en nu nog steeds..... slaap koppie ik maak dr rond 16:00 wel wakker en dan ff flessen en dan kan ik daarna met het eten beginnen..... Jamilia is in de speeltuin.....
Thanks, heb t net ff gedaan en hij zit nu op de +1 lijn.. Hij zat eventjes op de + 2 lijn, maar het stabiliseert zich nu wat... Prima toch!
ow hij past al lang niet meer in de bak. Maar zitten gaat nog niet goed. En geen vsm maar ik heb de nieuwste van stelatopia. Cacauboter ken ik niet. Grts
tim vanochtend om 9 uur wakker gemaakt maar omdat we weg zijn geweest om 12.30 eten ennaar bed net 10 min geleden werd hij wakker ! haha slaapkont hier hoor ! lekker fles al op en straks nog aardappeltejes met brocolie !
tim is begonnen als keurig gemiddeld kind lengte is nog steeds gemiddeld en gewicht is van gemiddeld in de afgelopen 3 mnd naar -1 gezakt
Heyy meiden Hoe is het met iedereen? Hier gaat het prima! We zijn vandaag een cadeau wezen kopen voor een hele goede vriendin van mij.. ze is pas op haar zelf gaan wonen en ze wist nog niet echt goed wat ze nou eigenlijk kon vragen aan ons... Tot dat we over huisdieren begonnen en toen vertelde ze wel een keer vissen te gaan kopen... mmmmmm dachten mijn man en ik... die halen wij wel! Dus daarnet vissenkom /vissen en wat er nog meer allemaal bij komt gekocht! We gaan haar er zo mee verrassen.... De vissen hebben al een naam gekregen van onze grote kereltje...Chickie en Mono hahaha Mijn mannetje is nu een cadeautje kopen met de oudste voor mij! Morgen ben ik jarig! Nou meiden...ik ga me even klaar maken om zo richting mijn vriendin te gaan... tot gauw maar weer!
@miekje: euhhhh .... even een dipje denk ik @sabbe: die jesse van jou.... Exceem hier trouwens ook, ik heb wel de cortisonzalf gekregen, helpt als een tiet maar mag je inderdaad niet te vaak smeren. Ook heb ik een vette zalf gekregen, cetomargol of zo iets. Is eigenlijk gewoon vaseline, om op de plekken te smeren, ter voorkoming van uitdroging. Cacaoboter heb ik nog niet gebruikt. In bad doe ik balneum olie. Zijn hoofd zit ook onder de ruwe huid. Ook maar wat insmeren, maar wat? Ik gebruik de zarqa olie (flaky skin of zoiets).
hey mama wat een super leuk kado ! en weet niet of je morgen tijd hebt om langs te komen maar fijne verjaardag !