Dank je emma! Doe me best om nog even langs te komen... maar weet niet of het me lukt! Mijn oma is ook jarig morgen! Helaas al overleden maar ik ga ieder jaar met mijn verjaardag omdat het ook haar verjaardag is naar haar graf toe om kaarsjes aan te steken... ik was namelijk haar cadeautje zei ze altijd... en hadden doordat we tegelijk jarig waren toch een hele speciale band!
Okey! Gelukt dus! Mama1984: Alvast een heeeeeeel fijne verjaardag morgen! Wat een leuk idee trouwens, visjes geven!
In verhouding is Jadyn een beetje kort volgens mij. 7 kilo en ongeveer 62 cm. Volgens mij gaat het met meten niet altijd goed. Ze was ook al een keer gekrompen...hi hi
Ja moet wel ff doorzetten idd... dus dat ga ik nog maar even doen (ik kan bijna mijn bedje hier neerzetten, hihi) .. Thanks voor de oppepper!Lief van je!
wat heb ik toch een lui kind ! avondslaapje van 5.30 tot 6.30 en hij is nu al weer in zijn ogen aan het wrijven .... nou nog ff volhouden haha om uurtje of 8 lekker in bad en dan flesje en bed voor mijn lui scheetje