Ow ja ik kan hier maar 1 plaatje per bericht in vullen...... Demi zit dus onder het gemiddelde.... volgens deze grafiek... ff wachten dan komt de volgende
@Divi: Lijkt op die van Samantha. Die zit ook op -1. @ Sabbe: Ik bedoelde vsm-spul als tip. Ik gebruik het zelf, maar tis ook geschikt voor baby's. Ik heb eczeem naast mijn neus dat verergerd is door de zwangerschap.
nou meiden ik ga ook lekker zo naar bed ! lekker bed verschoond vandaag dat ligt altijd zo lekker he ! man moet morgen weer om 5 uur op en ik ben een slaapkont ! tot morgen WELTRUSTEN !
Tnx meiden 8) leuk he? Weltrusten emma en zuurtje! Ik ga trouwens ook zo mn bedje in ... moooeeeeeeeeeeeeee
@Emma, Idd hoor meis, maar weet precies hoe je je voelt. Demi groeide naar mijn weten ook niet zo goed, dacht ik, maar die van het CB zegt dat alles goed gaat. Ook was ik zo onzeker of ze wel genoeg binnen kreeg. Maar als zij zegt van het CB dat Tim goed is aangekomen zou ik me er niet te druk om maken. hihi Kijken mag, maar handjes op de rug! Alleen kijken met de ogen haha haha. Slaap lekker @Zuurtje, Doet ze dat dan ook als ze op schoot ligt? Of als ze in de kinderwagen ligt? Dat ze haar elleboogjes in het matras zet? Heb jij ook nog het grafiekje ingevuld? Ben wel benieuwd naar Ynse haar grafiekje eigenlijk hihi Slaap lekker meis! Tot morgen @Wicjuh, Leuke foto's! Ziet er mooi uit toch het grafiekje van Faylinn? Slaap lekker @Miekje, Ahhh arme Julen! Heel veel succes bij de KA morgen meis! Ben zo benieuwd wat ze zeggen! Echt? Dus Julen is achteruit aan het kruipen! Geweldig! Zou het dan lang duren voordat ze vooruit gaan kruipen? @DS, Echt? Samantha en Demi groeien zowat het zelfde he? Dat viel me verleden keer ook al op..... Samantha is 7 maart geboren toch? Nou joh, dat grafiekje lijkt zeker op die van Demi...
Divi: echt kruipen is t nog niet.. Hij duwt zich meer naar achteren, met z'n armen (daar is ie dus erg sterk in).. Zo schuift hij in z'n 'achteruit' de hele woonkamer door... Kruipen (vooruit) lukt nog niet, hij heeft nog niet precies door hoe hij zijn beetjes onder zijn kont moet zetten.. Dus hij komt nog niet verder dan de kruiphouding, als hij echt wilt kruipen moet hij zijn beentjes gerbruiken, maar dat lukt m nog niet...hihihi Ben ook erg benieuwd naar morgen... Zal t jullie natuurlijk laten weten!
dag lieve meiden, Ik ben weer bijgelezen. Succes voor alle meiden morgen. Euhh....Nona op CB en Miekje bij KA. En er was nog iemand jarig morgen. Kindje van? Gefeliciteerd! Wat een geweldige foto van Faylinn met haar nieuwe bril. Net zo schattig! Wie vroeg het ook alweer. Wat is Skip Bo? Een geweldig, verslavend kaartspelletje. http://www.spelbreker.nl/spellen/recensies/skipbo.html Ik ga nu lekker slapen, hoor. Ben zoooooo moe! Ben benieuwd hoe het vannacht gaat. We gaan weer proberen om haar niet te snel te pakken. Ze heeft vandaag zooooo weinig geslapen (2 x 45 min.), hopelijk haalt ze de schade vannacht in. I'll let you know tomorrow. Morgen moet vriendje weer aan het werk. Vreselijk, zeg. Ik zal hem missen! Welterusten allemaal! kus MJ