Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Lucia

Lucia VIP lid

6 sep 2005
    12.287
    6
    38
    Thuishulp
    België
    Hoooooooi meiden!

Hier ook een druk dagje achter de rug, vanmorgen de kids eten geven,dan met Sylke geknutseld, dan weer eten geven, en toen werd m'n vent wakken en moest ik die bezig houden! :)

Ben wel moeeeeee, normaal kruip ik altijd effe terug na Alyna's ontbijt maar dat kan nu dus effe niet. :p

Wat leuk,al die zittende en kruipende kindjes hier! :D
    Alyna wil ook heel de tijd al rechtop gaan zitten. ;)

Slaap lekker iedereen!

2. miekje1982

miekje1982 Fanatiek lid

6 apr 2007
    4.811
    1
    0
    Flevoland
    Thanks voor alle succes wensen!
    Kom melden wat de KA heeft gezegd..

Ben morgen dus niet meteen online, we moeten smorgens naar de afspraak...

Ik ga zo slapen.. Truste voor ALL...

3. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    hahah Lucia,je word oud!

Miekje... ik ben benieuwd naar de uitslag! toy toy toy!

4. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea:JUSTIN: Ben je alweer een beetje beter kerel :(:

5. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    Nou dr komt misschien n og iemand na mij,die wil afsluiten... ik ga er nu vandoor!

** ik zet het hek op een kiertje en doe de sleutel vast in het slot.... de laatste kan m dan zo opslot draaien en de sleutel verstopppen!**

6. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Ja, Samantha is van 7 maart. Grappig he :D.

7. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hoeraaaaaaa ik ben jarig!!!

8. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    GEFELICITEERD:)

9. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    Wel jammer, ben ik er eindelijk weer is iedereen weg.
    Afgelopen zaterdag heb ik de wandelwagen geprobeerd, en Samantha keek haar oogjes uit. Ook zij wil heel graag zitten in de kinderwagen. Ze probeert zich nog niet af te zetten in het matrasje, maar zet gewoon een keel op tot je haar overeind in de bak laat zitten. Dan is ze weer stil en kijkt ze tevreden om haar heen. Morgen wil ik ff met haar en mijn moeder wandelen,en ik twijfel erover of ik haar weer op die manier zal meenemen. Hij kan vrij plat,,, zou moeten kunnen. Luchtbanden, schokdemping. Zo erg zou dat toch niet moeten zijn? Ik zie morgen wel.

10. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    **Sluipt stilletjes naar het hek, en draait de sleutel om. Trekt hem uit het slot, en kijkt nog even of er echt niemand meer komt. Wandelt vervolgens naar de derde boom, legt de sleutel onder de mat, en loopt met een slapende Samantha in haar armen naar huis ;)**

11. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    @ ds: op een gegeven moment zijn ze er gewoon aan toe... Gewoon doen hoor.. als hij vrij plat kan dan is het geen probleem

12. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    **Ziet dat ze Mama1984 heeft ingesloten :confused:**

Thanks. Ik denk dat ik het ook gewoon maar doe. Ze genoot er wel heel erg van zaterdag. Ze was er zelfs stil van.

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36

ja klopt ik kon niet weg hier hahaha.....

Mijn oudste was ook ongeveer 5 maand toen hij in de wandelwagen bak ging...hij vond het ook niet leuk meer om de hele tijd plat te liggen.
    Ons kleine kereltje vind het tot nu toe nog prima... hij ligt dan vaak te spelen met een knuffel... maar hij vind het dan niet prettig als de kap helemaal dicht is.. hij wil wel van zich af kunnen kijken... ik zei vandaag ook al tegen mijn mannetje dat we binnenkort de wandelwagen bak erop gaan zetten...

14. DaisySanches

DaisySanches VIP lid

20 jan 2007
    12.361
    0
    0
    Amsterdam
    :oops: **Helpt Mama1984 naar buiten, draait nogmaals de sleutel om, blijft langer hangen om te kijken of er ECHT niemand meer komt, en vertrekt dit keer echt.**

Trusten all.

15. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    ** komt aangeslopen, ziet dat het hek nog dicht zit en sluipt weer weg **

Ja, nou ga ik een keer niet openen hoor! Altijd maar de koffie en thee zetten... dat mag iemand anders doen vandaag!

16. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    * loopt zachtjes naar de derde boom en pakt de sleutel onder de mat vandaan. Opent het hek en zet verse koffie, thee en broodjes op de stamtafel en roep GOEDEMORGEN!! Over twee uurtjes is hier vast taart van mama1984. Wie neemt deze keer de slingers mee?*

17. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    :idea: mama1984: Gefeliciteerd met je verjaardag!! Laat me raden.....24?? Fijne dag!

kom je straks taart brengen?

18. Mary Jane

Mary Jane Fanatiek lid

7 mei 2007
    3.426
    0
    0
    Jadyn heeft het vannacht alweer beter gedaan dan de nacht ervoor. Ze dronk om 23:30 maar 95 cc, maar sliep toen wel in 1 ruk door tot kwart over 4! Joehoe :whistle: knap he? Helaas kwam ze toen alweer om kwart over 6 en kreeg ik haar niet weer in slaap. Na een half uur gaf ik haar een schone pamper en een dikke knuffel, maar daarna wou ze nog niet slapen. Toen maar ff spelen bij mama op bed, maar dat vond ze ook maar niks....tja....toen toch maar gevoed. En potverdorie....drink ze maar 7 minuutjes! Nahhhh....ik zei nog 'hier moet je 4 uur mee doen, hoor!'. Maar ze zei echt dat ze genoeg had gehad. Nou....ik ben benieuwd. Nu zijn we weer samen beneden. Mevrouwtje is super vrolijk, dus die hoef ik voorlopig nog niet in bed te leggen. Manlief is weer aan het werk. Wat een stilte hier. Ga zelf vandaag ook maar vast wat voorbereiden voor school. Morgen ga ik weer een dagje heen! Wel zin, hoor.
    Fijne dag allemaal!

liefs MJ

19. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel

dikke knuf!

20. Wicjuh

Wicjuh VIP lid