goeiemorgen! proficiat aan de jarigen heb ook even grafiekje gemaakt en ben wat blij. Op cb paste hij zelfs niet meer op de grafieken, en hier wel, dankzij de 2,5 lijn
in t begin was hij ook mooi gemiddeld zoals jullie beebjes maar ach wat maakt het uit. Naast z'n moeilijke huid is het gewoon een gezond, lief en, vrolijk manneke
Goeiemorgen Bryan heeft het super gedaan aangezien hij gisteravond om half 7 al zijn fles had gehad.Om 9 uur had hij gepoept en al slapenden heb ik hem een schone luier gegeven en vanmorgen om half 6 was hij wakker en speen gegeven en toen heb ik hem om half 8 maar wakker gemaakt.
Goedemorgen allemaal, Hier gisterenavond naar een bevalling geweest maar helaas bleef de ontsluiting steken en is ze overgedragen naar het ziekenhuis. Vandaag weer wacht dus. Verder gaat alles goed hier. Yannick wil ook steeds zitten en probeert zich omhoog te duwen, maar dat lukt nog niet echt hahaha. Hier de groeicurve van Yannick: Zoals jullie kunnen zien zit Yannick ook onder het gemiddelde. In eht begin zat hij echt op de onderste lijn, maar nu begint hij goed omhoog te klimmen. Is trouwens een curve speciaal voor kindjes die bv krijgen. Via www.borstvoeding.com. Mama1984: gefelciteerd met je verjaardag. Maak er een fijne dag van. MJ: fijn dat er verbetering lijkt te komen in de nachten. Hopelijk gaat het zo door.
\/ Bryan \/ @ Jesse: Gewoon lekker doorgroeien kerel Ik ben zelf gk op grote mannen..... dus mijn meiden denk ik ook
En nog een leuke foto van mijn 3 mannen. Die tractor heeft mijn vader pas gekocht voor de oudste. Er zit ook nog zo'n graafding voorop en een aanhanger erachter. Mijn oudste was er harstikke blij mee en loopt constant te sjouwen en te rijden met dat ding. Helaas kan hij er nog net niet bij met zijn voeten.
En nog een laatste foto van de eerste keer mee naar het zwembad. Hij vond het geweldig. In het begin was het wel ff wennen.
ooooooooooh da's lief. Meestal krijg ik opmerkingen van wat 'n reus en jeetje die is groot uitgevallen Maar hij is zo mooooooooi en ik kan er toch geen stuk afsnijden he.
Leuke foto! Jamilia heeft ook en traktor gekregen van mijn ouders voor dr verjaardag.... ze vind het helemaal te gek! Ze wou m zoooo graag! hahahaha
t regent.... en niet te zachtjes.... ik ga Alysha in de maxocosi hijssen en dan rennen naar de auto.... Jamilia volgt wel hihihi moet er om 9.30 zijn voor kleine A. en om 9.45 voor grote J. toy toy toy voor mij dat ze wat is aangekomen,ben benieuwd wat ze anders weer voor 'rare ideeen hebben! tot straks!
Goedemorgen meiden, @MIekje, Nogmaals veel succes vandaag bij de KA met Julen @MamaNona, Veel succes met Alysha vandaag bij het CB. @MJ, Hoe is de nacht gegaan met Jadyn? ** even verder gelezen** Zo wat goed van Jadyn zeg! Je geeft nog niet volledig flesvoeding toch? Er zitten toch wat uurtjes tussen ondanks dat ze weinig heeft gedronken voordat ze naar bed ging. Go Jadyn Go Jadyn @DS, Ja ik vind het echt toevallig. Ze schelen 10 dagen en gaan zowat op met gewicht en lengte haha... @Mama1984, Van harte gefeliciteerd meid! Een hele prettige dag toegewenst! @Sabbe, Wow, die grafiekjes van Jesse! Echt een beer hihi... @Redone, Meis wat een makkelijk mannetje heb je toch! @MamavanJordy, Mooie foto's meis. Vanacht een goede nacht gehad ondanks Demi de dag er voor 17 en een half uur had geslapen. Ben een keer wakker geworden van haar, even haar speentje gegeven en toen viel ze weer in slaap tot vanmorgen 8.00u. Heb haar meegenomen naar beneden en even in de box gelegd om het flesje te maken, flesje gegeven en flink geknuffeld samen op bed en toen is ze daarna weer in slaap gevallen. Ze drinkt nu ook haar flesjes weer leeg, 180/6=200cc dus ik ben weer helemaal tevreden. Daarnet lag ze even te huilen in bed kom ik boven en wat denken jullie, is ze weer gedraaid op haar buik met slaapzak en al. Ze lag met haar gezichtje in het matras te ademen daar schrok ik wel ff van hoor. We hebben een airosleep, maar toch...... Ben blij dat ik deze heb voor Demi! Vandaag zal ik er niet veel zijn, ja vanavond wel. Maar we gaan vanmiddag met mijn nicht even naar het winkelcentrum hier in de buurt. Even naar de Action!