mijn schoonzus heeft ook dit merk chicco gehad ! 9 jaar geleden waren ze al super handig zeg maar haha en het is echt een super stevig ding hoor !
is wel hetzelfde idee maar idd niet zo veel beugels en een losse verkleiner kan je in een babywinkel nog wel los kopen joh !
Ja best wel, maar op CB zeiden ze ook al dat ze best wel sterk is en snel met bepaalde dingen, najaa zal wel. Alles op zn tijd hoor geen kindje is gelijk en t komt vanzelf moet je maar denken
nona meissie ik wil niet ongeduldig doen ofzo maar maak me beetje (erg veel) zorgen ... gaat het wel ?
heb ik eindelijk het lef om de tandarts te bellen om een afspraak te maken ( ik ben zoooooooo bang) is hij er niet ....... op vakantie shit moet ik weer een keer mijn lef verzamelen
Goedemorgen meiden. Mama gefeliciteerd en jij ook Redone (een van je kids dan) Ik heb Nona even een bericht gestuurd en ook gemeld dat we ons zorgen maken en dat we er zijn voor haar als ze ons nodig heeft.
Hoi meiden, ik had wat fotootjes beloofd dus hier even snel twee. Hij was toen zo'n 4,5 maand oud. Wat gaat de tijd toch snel! Heb dus nog steeds niet veel tijd want hij slaapt vaak maar 45 min per keer. Je weet hoe dat gaat. Nog een wasje hier en daar dus dan is je tijd snel om. En hij kan zich nog niet zolang alleen vermaken. het is verder wel een schatje hoor. Huilt wel snel maar ja daar wen je wel aan http://www.mijnalbum.nl/Foto-SZOJDNAK.jpg http://www.mijnalbum.nl/Foto-UGT876N8.jpg Lees dat er iets met Mama Nona haar kindje is. Sterkte!
Was even benieuwd of sommigen van jullie alweer voor een 2e willen gaan... Ik niet hoor haha. Die eerste momenten lijken me wel leuk om over te doen. Dat je de test doet en net zwanger bent, zo speciaal! Maar nu heb ik mijn handen wel vol. Sterker nog, ik roep zelfs dat een 2e er niet komt. Komt ook omdat het zo zwaar is voor ons. Wij zijn blij als alles straks wat beter loopt en we weer wat meer ons gang kunnen gaan en meer op stap kunnen als gezinnetje. Daar kijk ik naar uit. Lekker met de kleine boef op de fiets enz. Maar ik geniet nu nog wel van de babytijd. Het kleine gaat er zo snel af. Hoe ervaren jullie dat? Hij past nu al in maatje 74, bijna wel 80 straks. Dat gaat zo hard! Hij heeft trouwens vrij lange armen en benen.
Kreeg een bericht terug van Nona: Dank jullie ik moet even bellen nog, maar kan niemand bereiken....Ga ook Alysha voeden....Xx