@nona: jeetje meid! HEt goede is dat ze het nu in de gaten gaan houden en zul je meemaken....blijkt ze een snelle stofwisseling te hebben. @weet ik niet: zitten in een kinderstoel: in principe wordt zitten afgeraden als kindjes nog niet uit zichzelf gaan zitten. Ik zet marc wel eens op mijn scchoot en zo, en als je dan ziet hoe dat ruggetje zich houdt, dan snap ik wel waarom. Iets te bol nog. @.....als je de quinny ombouwt naar wandelwagen kun je niet meer de maxicosi erop zetten. @mj: de tip is dus flesvoeding?
Hier liepen we ook zo te 'kloten' met de buggystand..Je moet inderdaad de adapters eraf halen..Resulteert nu dat ik m nooit meer uit mekaar ga halen ...Denk ik hihi.. Het was zo'n werk om die buggysit erop te zetten dat ik m r echt niet meer zomaar vanaf ga halen...Wel zonde..Want maxi cosi op de kar is wel errug handig!
ik had ook de zitting erop,maar wat een K U T werk met als je de maxociosi "ff snel" erop wilt zetten.... doe t tegenwoordig alleen met de maxicosi
Becca: ik hoop dat het daaraan ligt... ik was net zo blij dat we weer een poos bij de KA weg waren en nu kunnen we weer overnieuw beginnen...... ALS HET MAAR GOED KOMT,DAT IS HET BELANGRIJKSTE... toch....
die meiden slapen allebei nog steeds..... Bij Alysha zal het misschien door de prikjes komen en Jamilia is hoogswaarschijnlijk gewoon moe.... die was aan t spoken vanacht..... HEY,IK HOOR WAT.... VOETSTAPJES VAN JAMILIA \/
Hier ook, alleen de cosi tegenwoordig.. Blijf dat ding niet steeds ombouwen! Of moet de cosi alleen gaan gebruiken voor in de auto, dan kan t wel...
ik moet eerst andere dingen regelen,maar ik mocht als het me beter uitkwam gewoon even bellen met hun...
Beccaatje: nee, het kwam niet door de flesvoeding, hoor. Tenminste, dat denk ik niet. Ze heeft gisteravond om half 12 maar 95 cc flesvoeding gedronken. Die laatste voeding doe ik wel met de fles, maar de eerste voeding 's ochtends en de op 1 na laatste 's avonds laat ik borstvoeding. Ik wil daar nog niet mee stoppen. Vind het zelf ook nog zo fijn om te doen!
ik lees het al! Hier doen we het voorlopig nog wel even met de maxi cosi! Ideaal op het onderstel. Ik wil ook nog niet dat Jadyn zo groot wordt! Heb ook weleens gehoord dat de Quinny Speedi een grote wandelwageninzet heeft..... Ik wacht dus nog ff...
bellen met hun....as in een telefonisch sollicitatiegesprek? als je je ertoe zou kunnen zetten, zou ik dat zeker doen! Moet je wel even een momentje heel rustig zijn. Willy even voor de kindjes zorgen....
MamaNona: sterkte hoor, dat is schrikken! Ik hoop dat ze snel vinden waardoor het komt en dat het beter gaat. Het h&m verhaal heb ik niet gevolgd... zou je daar werken? Miekje: dus nog niet echt duidelijkheid met die allergie. Klinkt toch wel zo. Maar dat is zo lastig. Net als kma, dan moet je zo'n provocatietest doen en dan nog is het niet altijd duidelijk. Hier ook zo'n gevoelig manneke. Hij heeft ook aanleg voor allergie volgens de osteopaath. Mogelijk heeft hij toch ook koemelkintolerantie, vandaar dat ie zo onrustig is overdag. Maar van echte kma krijgen ze wel verschrikkelijke krampen dus denk niet dat hij dat heeft. Heb m gister en vandaag wel een paar kleine stukjes banaan gegeven. Dat ging goed. Maar dan spuugt hij wel weer meer. Eigenlijk kan ik ivm de reflux ook beter beginnen met een groentehapje in plaats van fruit. In verband met de zuren. Moet ik dan toch ff doen ik dacht leuk even een stukje banaan geven, hij keek het me zowat uit de mond. Voor wie het nog niet gezien had, op pagina 1552 twee fotootjes van Daniël. Jullie kindje zijn ook allemaal prachtig hoor. Ha die Jadyn ziet er ook wel uit als een dametje met pit. Weet vast wel wat ze wil Maar wat een schatjes verder. In het begin lijken ze allemaal nog best wat op elkaar, na een paar maandjes niet meer hihi Hier nog geen ac behalve condooms maar wil de mirena laten plaatsen. Iemand daar ervaring mee? Eerst wilde ik de Implanon maar hoorde hier nogal negatieve verhalen over. Ook net een verhaal in de Vriendin dat het staafje was zoekgeraakt in haar lichaam. Ieeekss!