Oh ja wat betreft de Quinny. Ik heb ook pas de wandelwageninzet erop maar ik vind het niet mooi zitten. Het sluit achter niet mooi op elkaar aan als ik hem iets hoger dan ligstand zet. Iemand ervaring of een foto ervan? Ik irriteer me er ontzettend aan want ik weet niet of het klopt. We hebben m tweedehands gekocht. Heb op internet wel een gebruiksaanwijzing gedownload maar die is niet echt duidelijk. Het zitje zit ook verder goed maar het riempje aan de zijkant zit zo strak. Hij trekt de bekleding dan samen als het ware (de zijkanten). Ook sluit de zonnekap niet mooi aan. Het is wat zakkig. In ligstand is dat minder maar ik vind het zo slordig staan. Ik deed de maxicosi er eerst ook op maar dat word wat krap. Ook trok meneer de zonnekap dan soms los
Hey! T is idd lastig met t ontdekken van de allergien, omdat ze nog zo klein zijn en niet veel krijgen behalve melk.. Julen heeft idd KMA (geprovoceerd en wel), en voor die tijd had hij idd, zoals jij omschrijft, krampaanvallen van 1,5 uur drie keer op een dag. Nadat we overgestapt zijn op pepti is t goed gegaan. Tot een week of 3/4 geleden.. KA zei idd dat de kans wel groter was op allergien ivm dat manlief en ik beide meerdere allergien hebben.. Alleen hoeft t allemaal niet terug te zien zijn in de bloedtest, die kan negatief zijn, maar dat betekent niet dat er niks is.. Vandaar die onbetrouwbaarheid.. Heb idd gelezen ergens, dat t beter is om met groente te beginnen dan met fruit ivm zuur en minder allergenen? Op het KDV is ie dus erg onrustig, want thuis en op andere plekken valt t wel mee volgens mij.. Hij kan echt wel mee op visite of dat soort dingen, zonder dat ik denk dat hij daar super veel last van heeft (ligt ook aan hoe hij geslapen heeft).. Maar goed, we gaan dus sowieso in gesprek op het KDV over het ritme en voeding (KA zei, thuis 4 uur ertussen, op het KDV ook... Nu krijgt hij daar om de 3 uur, waarschijnlijk ook vanwege t huilen..) Sorry, nogal een lang verhaal geworden.. Liefs!
man was zo lief om de buggyopzet er op te zetten terwijl ik boodschappen doen was alle riempjes en klemmetjes en drie kwartier verder en nu lag het er binnen 2 min al weer af ! tjee misschien is het omdat Tim nog niet zo'n grote is maar lang is hij wel ... maar het is gewoon zielig ! meneer had trouwens net honger ! hele fles lekker op ! tussen de middag was het weer niet veel ...
Nona je hebt groot gelijk om dit ff eerst te verwerken en je sollicitatie kan over een aantal dagen/weken ook nog wel ! je bent een kanjer en op zulke toppers wachten ze wel ff !
Nikki: ik had de foto's van Daniel gezien en vond ze super. Ik ben de mama van pittige Jadyn en heb de Mirena. Hij bevalt goed. Heb na het plaatsen wel een paar weken achter elkaar heel licht gevloeid, maar nu niks meer. Als het goed is, zit hij er nog . Menstruatie kan ik nog niks over zeggen. Ik geef nog gedeeltelijk bv en kan niet zeggen of ik al ongesteld ben geweest. Kan tijdens dat vloeien zijn geweest.......Ik vind het ideaal. 5 jaar lang beschermd zonder pil of condoom...
oh lieve Julen, Wat jammer dat je soms zoveel moet huilen! Nu wil ik je helemaal wel graag knuffelen! kusje Jadyn
Ja maar weet nog niet wanneer. Twee jaar leeftijd verschil lijkt me enig. Als ik naar mijn man en zwager kijk. Maar ja, dat plan je niet he...
Hey meiden, Ben een weekend niet geweest, moet ik wel bijna 50 pagina's lezen! Ben er de hele middag zoet mee geweest. VEEL gelezen en weet nu NIETS meer! Even graven hoor: @ MamaNona: Erg begrijpelijk dat je verdrietig bent. Ik zou ook een traantje laten. Wat zeg ik...In janken uitbarsten! Heel veel sterkte. Ik hoop dat het niets bijzonders is en dat ze je meisje kunnen helpen! @ miekje: Hoe is het met de verkoop van het appartement? @Sabbe, wat een mooie foto! @mama1984: gefeliciteerd! Zo jong nog zeg.. Hoe is het met alle sollicitaties? Nona, hoop dat je je snel zo goed voelt dat je toch op gesprek kunt! Las iets over kinderwagens en kinderstoelen. We hebben hier de kinderwagen dit weekend omgebouwd. jens lag klem in de bak! In ligstand gaat het prima. De wagen kan vrij plat (KOELSTRA). Heb de onderkant van de voetenzak erin gedaan zodat Jens een lekker zacht bedje heeft. Heb de Tripp Trapp op internet bij een Duits bedrijf besteld. Scheelt echt enorm veel geld! Dan is hij nog wel duur maar ik wilde gewoon perse deze stoel hebben. Als ze goed kunnen zitten is de stoel goed voor de zithouding. Heb ook plaatjes van andere stoelen voorbij zien komen. Mijn moeder een schoonouders hebben ook zoiets. Zijn erg handige stoelen. Hier kunnen ze iets eerder in. Ik zal nog wel een hoop vergeten zijn, sorry daarvoor... Nog een vraagje aan jullie: Jens eet inmiddels een heel potje fruit en een potje groenten. Daarbij drinkt hij 4 keer 200cc. Krijgt hij niet te veel? Moet je op een gegeven moment geen melk vervangen voor groenten/fruit? Liefs Eva
Dag allerliefste Jadyn! Ik wil ook graag met jou knuffelen! En gelukkig gaat t thuis tot nu toe (deze week) goed met het huilen, ik heb alleen gisteren de hele dag op t KDV gehuild.. Misschien vind ik t daar (nog) niet zo leuk.. dat is nog even zoeken voor papa, mama en de KA... kus van Julen...
Eva: Moest toevallig aan je denken van de week.. Had je al even niet meer gespot hier! Het is nog wachten op bericht van de makelaar over de eventuele 2e bezichtiging of niet, hebben nog niets gehoord. Dus ik ga er maar vanuit dat ze niet nog een keer willen komen kijken.. Voor de rest geen kijkersafspraken nog.. Dus daar is nu t wachten een beetje op (maar goed, we zitten nog in de zomervakantieperiode..) Die triptrap ken ik wel, heb op een BSO gewerkt met die stoelen. Zijn idd erg fijn, alleen wel zwaar (als je er 20 moeten op tillen om de vloer leeg te krijgen) Volgens mij is t idd op een gegeven moment zo dat de bijvoeding een fles gaat vervangen, maar volgens mij is dat pas vanaf 6 maanden, dat je daaraan 'kunt werken' of een fles weglaten.. Volgens mij doe je t prima hoor! Je kunt altijd proberen 3 flessen van 210 plus 7 en daarnaast de bijvoeding... Of is dit dan teveel? Geen idee..
Ik heb nu 2 vakjes openstaan, mijn zoontje wilt naar Faylinn blijven kijken. Hij wordt zelfs kwaad als ik het videovakje dichtdoe.