Maart 2008 Mama's

Discussie in 'De mama's' gestart door Pooh69, 22 feb 2008.

Topicstatus:
Niet open voor verdere reacties.
  1. Zonnestraaltjes

Zonnestraaltjes Fanatiek lid

5 mrt 2007
    1.490
    0
    0
    Ik ben getrouwd sinds afgelopen sept.
    Hij wilde eerst nooit dus ik had met op samenwonen ingesteld. En toen..... vroeg tie me ineens! En het is een feest geworden! hihi
    maar anders hadden wij denk ik een samenlevingscontract gedaan!

2. Wicjuh

Wicjuh VIP lid

14 apr 2006
    6.700
    0
    0
    MeiTaiverkoper
    Harderwijk
    Wij zijn getrouwd.
    Bedenk goed dat als je tzt nog een keer wilt trouwen, je keuzes veel beperkter zijn als je al een geregistreerd partnerschap hebt.
    Dit even als tip.
    Persoonlijk zou ik er niet aan beginnen; GP is nu eigenlijk nog een foutje in de wet. Ooit in het leven geroepen voor mensen van hetzelfde geslacht een verbintenis aan te kunnen gaan voor de wet, maar daar is tegenwoordig ook het huwelijk voor opengesteld.
    (is onderdeel van mn werk, dus weet er wat van ;))
    En nu ga ik weer naar mn krijsende dochter ....

3. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    dat ontevreden zijn is mogelijk het gevolg van combineren fv / bv, omdat je borsten niet de hele dag voedingssignalen krijgen. Ook heb ik mij laten vertellen dat teveel voedingen laten vervallen zo vroeg in de bv periode ook de productie kan aantasten.

4. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    kan ook gewoon zijn dat hij dan al klaar is natuurlijk? Heb je voor de bevalling voorlichting gehad, of heb je je in bv verdiept? Dat hij niet goed groeit op bv moet ook een oorzaak hebben gehad lijkt me.

5. Nathalie1973

Nathalie1973 VIP lid

28 feb 2007
    5.732
    0
    0
    Flevoland
    Ben weer terug met Justin.

De huisarts vond dus ook dat hij erg vast zat.

Justin heeft Ventolin gekregen en xylometacoline neusspray.

ik hoop dat hem dat verlichting geeft.

Astma zit overgens in de fam. :(

Max moet dagelijks ook pufjes.

6. Beccaatje

Beccaatje Fanatiek lid

29 mrt 2007
    2.958
    0
    0
    @nona: wij zijn getrouwd. Wij zijn eigenlijk enorm nette mensen

7. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    wij zijn al 2.5 jr gelukkig getrouwd !
    vond het een super dag en hebben het gedaan omdat ik ook echt zijn vrouw wil zijn en voor de toen nog toekomstige kids !
    is nu wel zo handig maar goed ervoor hadden we ook alles al op papier geregeld bij de notaris met samelevingscontracten en testamenten !
    alles voor Tim en ? wie weet ooit kind is dus al 7 jaar geleden geregeld haha

zo en nu op naar de prenatal !
    is 20% korting ! voor degene die het gemist hebben ... t/m zaterdag op bijna alles ! het zijn de mama dagen
    en ik heb nog wel wat nodig !
    dus bonnen mee en pinpas ! hihihihi

Apie succes vanmiddag meid ! mijn duimen draaien
    beccaatje .. echt netjes van je hahaha
    Nathalie ik hoop dat het allemaal snel mag helpen bij justin !
    mamanona leuk geprobeerd om te klagen dat er zo veel geschreven is maar trap ik niet in bij jou ;) ;)
    Wenneke hou vol en misschien een idee om het eens bij je HA aan te geven dat het zo niet te doen is voor jullie
    ik lees hier vaak dat het niet gaat en zwaar is en je moet het wel vol kunnen houden !

zo ik ga naar Tim die wil voer
    en dan shoppen !

8. Mona79

Mona79 Fanatiek lid

2 sep 2007
    1.437
    0
    0
    Nathalie1973 ----->>een dag te laat maar nog van harte! En sterkte met je kleintje hopen dat hij snel weer opknapt..

MamaNona -------->> Wij zijn getrouwd nu 2 jaar..

Rian ---->> Sterkte in het ziekenhuis..

Sterkte iedereen met de zieke kleintjes.. Hopen dat ze snel weer beter zijn..

Hier gaat verder eigenlijk alles prima Tessa was gister niet helemaal in haar doen heb gistermiddag lekker met haar gewandeld maar denk dat ze liever s'middags in haar ledikantje ligt.. Ze slaapt dan namelijk meestal van 13:00 tot 17:00 ihihih m'n kleine meisje heeft al wensen hoor ;) laten die van jullie ook duidelijk weten wat ze willen haha.. Verder was ze gister dus heeeeeeeeeel moe en gisteravond flesje gegeven om 21:00 en m'n kleine dame werd om 04:30 wakker.. Daarna weer om half 9 lekker hoor! Nou xxxx en spreek jullie weer

9. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: wicjuh: ja we zijn ook nog aan het orrienteren,zal me eens goed laten informeren/alles goed lezen bladiebladiebla :D thnx 4 tha info ;)

:idea: beccaatje : hahaha ja! :p

:idea: Mpje: nou das dan helemaal leuk! enne babytv heb je op kanaal 306 ( hier in de omgeving dan) op digitale tv van @home :D

:idea: nath: jee nu maar hopen dat de ventolin een beetje helpt!

:idea: emma: trap je er niet in :(: owjee en t was welgemeend! pfff ik wou dat t financieel ff wat beter zat dan ging ik ook @ prenatal hihihihi enne "tim wil voer" :rolleyes: is TIM je nieuwe huisdier ofzo :p :) hihihihihi

sorry voor iedereen die ik vergeten ben :)

10. Emma29

Emma29 VIP lid

30 mei 2007
    10.467
    0
    36
    carnavaller !!
    Mamanona
    hihihihihi tja .. stond er misschien niet kindvriendelijk maar hij vroeg zij eten ook niet vriendelijk whahaha ;)
    en Tim is een soort nieuw aanhangsel van me ! hij volgt me overal hahaha ;) ;)
    en het is bijna eind van de maand meid !
    ik heb vandaag salaris gehad met dikke bonus over vorig jaar maar die is al op ! hebben we kraamfeest van gegeven ! en man wil nog een laptop ! ik ook kan ik hier nog meer zijn hoeven we de comp niet te delen en zit ik niet altijd meer boven !

11. Sabbe

Sabbe Fanatiek lid

7 aug 2007
    2.976
    0
    0
    Wetteren (B)
    wij zijn ook getrouwd in september maar geen groot feest en zo

12. wenneke20

wenneke20 Fanatiek lid

29 okt 2006
    4.340
    142
    63
    @all thanks meiden voor de lieve woorden

ik baker hem nog in jah

nou me vriend was naar huis gekomen en is mee gegaan naar de huisarts .die heeft hem onderzocht(was een andere dokter) en hy denkt dat ie ze ontlasting niet kwijt kan en het zuur heeft hy boert laatste dagen constant dus hy had overlegd met kinderarts.

nu krijgt ie 1schepje nutriton in voeding om kijke of ontlasting beter wort is nu 1x per 5dagen en bedje aan hoofdeind omhoog gezet .
    verder kunne we 28mei by kinderarts terecht als nog niks veranderd is en cb belt morge hoe het dan gaat want nu slaapt ie lekker

de dokter had hetzelfde met zijn kindje meegemaakt hy zei ook dat ie me begreep en dat niet aan mij lag

ben blij dat er nu toch wat gedaan wort

13. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    Hey meiden

Hier gaat alles prima.
    Ons kleine mannetje slaapt sinds deze week op zijn eigen kamertje in zijn ledikantje.. en het gaat super! Eerst sliep hij bij ons op zonder in de familiewieg.
    'S nachts word hij nog wel wakker alleen voor 1 voeding, maar verder slaapt hij lekker door!
    Het is een heel makkelijk kereltje net als zijn broer!
    Vanmorgen zijn we vroeg opgestaan want me zouden met mijn moeder naar de stad gaan.
    Hebben gezellig ergens wat gedronken en gegeten.

@ wenneke: meid wat vervelend dat hij zo veel huild.. hopelijk weet je gauw waar het aan ligt.

14. Eekje

Eekje Fanatiek lid

20 okt 2006
    1.747
    0
    0
    @wenneke: gelukkig begreep de dokter jou en gaan ze jullie nu voort helpen. Ik begrijp je gevoel helemaal. Wij hadden dat met Jana ook, veel wenen/krijsen, nauwelijks slapen... Sinds maandag krijgt ze medicatie tegen het zuur. Hopelijk zien we nu snel beterschap.

@Mamanona: volgende week zijn we 3 jaar getrouwd. De tijd gaat snel :D

Moet even kijken wat er scheelt, er is eentje aan het zeuren...

15. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    \:D/ millia en ik zijn cakejes aan het bakken.... ze staan nu in de oven :) \:D/

16. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ MamaNona:
    Oww haha had ik ff gemist :oops: . Tsja das ook nog best wel ver rijden vanuur Grunn..Ik zal nog ff kijken maar k denk niet dat het gaat lukken...
    Hihi wel fijn dat de cyber-me ook goed is hoor :) ;)

17. mama 1984

mama 1984 Fanatiek lid

20 apr 2007
    3.151
    0
    36
    nona: mmmmmmmm lekker :D

18. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    :idea: emma: ik zeg zelf ook altijd dat ik nog ff "voer" moet halen ofzo en dan zegt mn mams altijd : praat niet zo oneerbiedig over het eten van je dochter ! :p en dan lig ik helemaal dubbel! :) dus ik begrijp je volkomen ;) enne eind van de maand... tsja hier is t haverwege de maand,maar hadden een paar flinke klappers die betaald moesten worden en het was sneller op dan we dachten.... foutje is de begroting :oops: ,maar t gaat goed komen,alleen ff nie shoppen enzo...ach er zijn ergere dingen ;)

:idea: sabbe: neej zijn er meer die niet feesten bij trouwen,maar van kleins af aan heb ik altijd gezegt: ALS ik ga trouwens trouw ik alleen als ik een feest kan geven en anders niet... :oops: en dat idee heb ik nog steeds :( :oops:

:idea: wenneke: hopen op vooruitgang!

:idea: mams: lekker dat ie zo makkelijk is zeg! hier net zo'n een..... als ze überhaupt 'snachts wakker word hihihi...

:idea: eekje: TIME FLYES!

:oops: CakEJES KIJKEN :confused: vergeten :) :) :)

19. Mili

Mili VIP lid

23 feb 2007
    6.199
    0
    0
    @ MamaNoa:

:(: :rolleyes: begreep dat er een vraag was wie er getrouwd zijn ofzo..hihi k las ineens dat velen schreven dat ze getrouwd zijn..
    Nou ik ben sinds 2005 getrouwd, maar ben als sinds 1996 samen met mn man! :)

@ all:

Vandaag naar CB geweest alles oke, is weer gegroeid. Nu 4825 gr en 56 cm Gaat goed dus. Ook heeft ze prikjes gehad..is nu dus erg huilerig, maar ja hoort erbij he?

Groetjesssss

20. MamaNona

MamaNona VIP lid

28 nov 2007
    14.364
    0
    0
    Overijssel
    CAKEJES IN DE OVEN FOTO IN MN ALBUM :p

:idea: mili: dat is al een mooi tijdje.... wij zijn hier in juni 7 jaar samen Fijn dat Nora is aangekomen en t ene beebje heeft wel last van de prikjes en de andere niet..... geef d rmaar een dikke KNUF van me ;)

CAKEJES KLAAR FOTO STAAT OOK IN MN ALBUM

Deel Deze Pagina