Hoi Lieve Nona, Ik lees het nu pas ivm mn griep. Wat een toestand meid..ik wil je even laten weten dat ik met je meeleef en dat ik ga duimen dat alles goed mag komen met Jamilia.... dikke knuf en laat het weten als ik iets voor je kan betekenen! Mili
jeetje..pffff wel jammer dat er verder nog niets gevonden is..ik ga duimen hoor dat ze iets vinden wat mee zal vallen en dat het dan weer in orde komt. Kop op!
Sjoooo, was ik ook weer ff. Ik zit te wachten op een beriggie van een dinnetje van me. Loopt over tijd nu, en zou vandaag gestript worden... spannend! Tis de 3de voor dr, en naar schatting een flinke... ik ben zooo nieuwsgierig! Faylinn heeft vandaag, net als gister, 4 voedingen gehad. Nou moet ik zeggen dat het de laatste dagen/weken eigenlijk al geen echte 5de voeding was.. meestal een 50 cc, als ze daar al aan kwam. Nu dus maar een beetje proberen te sturen naar 4 en dat gaat goed. Ik neem aan dat dat ook met bv geen probleem is? Ze drinkt wel lekker veel zo, per voeding.. hoop dat dat op het kdv morgen ook weer zo is want meestal drinkt ze daar een stukkie minder (heel vaag). Wat ik me (al een tijdje) afvraag... heeft iemand hier nog recent contact gehad met Dalillah?
dank je meis.... IEDEREEN BEDANKT HOOR ik en alweer wat rustiger,maar t was net DE druppel die de emmer deed overlopen...... we zullen zien hoe t gaat,als mn meissie maar beter word!
Lucia: sorry helemaal vergeten dat Alyna ook haar vermaanddag heeft vandaag... Alsnog gefeliciteerd, al is t een beetje erg laat... Mili: het is idd jammer dat er niet een duidelijke diagnose is gesteld. Nu is t nog onzeker, maar hij staat iig onder controle, dus als er wat is dan kunnen we de HA overslaan en direct naar de KA (en das ook best een fijn idee, scheelt vaak tijd..) Idd hoop dat er wat uit de bloedtest komt, er werden een stuk of 20 dingen aangekruist op t blaadje, en hij moest idd 3 buisjes bloed afstaan (via arm..). We zullen moeten afwachten.. Hier is meneertje aan t rommelen met zijn flessen, wilt vaker een 5e fles (en komt dan op de liter uit, wat mag).. Wat is wijheid? gewoon de 4 flessen aanhouden (zoals hij 'gewend' is) maar dan die flessen verhogen naar 210 + 7? Of 5 flessen van 180 + 6 geven? Wicjuh: zo zie je toch maar dat je kindje t gewoon zelf 'regelt', hoeveel flessen het wilt.... Heb geen contact met Dalillah gehad.. MJ : slaap lekker en Jadyn, jij ook lekker slapen! Mamanona: hier nog ff een knuff voor jou!
@Miekje;geeft niks meid! Ik onthoud het ook lang niet van iedereen hoor! @Mamanona: Tuurlijk wordt ze beter en komt alles goed!
meiden de dag is genoeg geweest voor vandaag ik ga maffen Wetrusten en all nog een fijne avond morgen weer een nieuwe verse dag !
@DS, Wat leuk zeg! Ik zag allemaal zulke leuke dingen liggen dus ben snel door die Action gegaan haha... @Emma, Dank je wel meis! Eens kom ik de baan tegen, misschien wordt ik wel huismama of zo haha..... (als dat zou kunnen) Ja wij hebben ook de adapters er weer op gezet op de quinny. Vind het toch makkelijker die maxicosi erop of de wandelwagen bak. Als ze wat groter zijn gaan ze maar in de quinny vind je niet? @MamaNona, Zeker balen meis. Ach ik zie wel...... Vond het in ieder geval raar dat ze niet konden indelen op vaste dagen. @Lucia, Gefeliciteerd met Alyna! @MamavanJordy, Een dikke knuf meis! Heel veel sterkte @Wicjuh, Wta een mooie avatar heb je van Faylinn! Heb ook geen contact meer gehad met Dallilah, ik zat even te kijken op haar hyves maar jij had ook een berichtej geschreven na mij...... Ik heb er niets van gehoord... @Emma, Slaap lekker meis!
meiden ik ga douchen en ik denk gelijk daarna mn bed in.... SLUITEN JULLIE GOED AF : dikke knuff voor iedereen ! ** Nona trekt dr slofjes uit en zet ze in t kastje..... trekt d'r schoenen aan en wandelt t hek uit naar huis.. lekker warm douchen en dan slapen! **
Sorry meiden,krijg het allemaal niet meer bijgehouden hier MamaNona dikke knuffel voor jou meis. Voor iedereen een dikke knuf van mij en Justin
Wat lief dat je aan me dacht! Ik probeer hier zoveel mogelijk te zijn maar heb het soms een beetje te druk (en dan ben ik nog niet eens aan het werk!) Hopelijk hoor je nog positief nieuws van die kijkers. En anders hoop ik dat het idd na de zomerperiode wat meer opschiet. Tripp trapp is zwaar ja, gelukkig heb ik er geen 20 en hoeven we hem ook niet te verplaatsen! De voeding hou ik zo maar even. Jens eet niet altijd zijn potjes leeg dus dan lijkt me 4 flessen wel slim. Hij krijgt ook nog 2x bv. Heb het idee dat dat iets terugloopt, misschien heeft hij meer honger en eet daarom zo goed zijn groenten en fruit. Volgende week vrijdag naar het bureau, dan zal ik het eens vragen. Hopelijk komt er iets uit jullie 'zoektocht'. Wel fijn dat er nu aan gewerkt wordt. Heeeeel veeeeel sterkte en een dikke knuffel
Ik ben er ook even weer.Vanmiddag hele huis vol visite en vanavond ook nog.Sven is goed verwend,heeft heel veel lego gekregen en playmobiel. Pooh Gefeliciteerd met Sams half jaar.
Op de valreep: SAM en ALYNA gefeliciteerd! @ Divi: Echt heel jammer dat ze geen vaste dagen hebben. Snap dat niet helemaal want het lijkt me dat anderen het ook wel fijn zouden vinden om op vaste dagen te werken en LUCIA, nog steeds niets gehoord? @MJ: Hoop dat Jadyn nog goed geslapen heeft @mamavanJordy: Dankjewel! Ik zit dus op de goede weg. Moeten volgende week toch naar het bureau. Hij is dan 5,5 mnd dus zal wel te horen krijgen hoe verder... Jij veel sterkte! Wat vervelend van je familie! @MamaNona: Gelukkig voel je je al iets beter. Het komt wel goed met je meisje! @Redone: Gefeliciteerd met Sven. Sorry, niet eerder gelezen. Hier vanavond naar mijn schoonouders geweest. Jens lag steeds om de paar minuten te schreeuwen in bed. Zijn om 22.15 maar naar huis gegaan. Hier lag hij nog een tijd wakker maar slaapt nu gelukkig. Pfff het is weer raak de laatste dagen... Steeds huilen in bed en weinig slapen. Ben het niet gewend van hem!
Meiden, ik ga ook mijn bedje opzoeken. Volgens mij is iedereen weg. Ik zal goed afsluiten MamaNona! ** de sleutel ligt op het bekende plekje, wie opent er morgen?** Slaap lekker allemaal!
**Roept over het hek heen: @E Kosters: Muziekje van Mobile van Wic is van Woezel en Pip! En sluipt stilletjes weer weg. De nacht in**
**Ziet dat hek nog dicht zit. Haalt de sleutel op, Maakt het hek open. Begint alvast koffie te zetten en vult de waterkoker. Maakt het keukenraam dicht, vanwege de buien. Legt een briefje neer voor Wic. Graag gedaan. En vertrekt weer geruisloos om Samantha te voeden voor ze naar het werk gaat.**